Suomipopin aamua EI voi enää kunnella, minne vaihtaisin ??
aivan hirveää paskaa nykyään...
Mitä te kuuntelette: YLEX ainakin on jotenkin outo, äänet tulevat kuin kellarista.. (miksiköhän)
NRJ aamupojat ihan jees, mutta se musiikki niin paskaa tanssimusiikkia että EI
Kommentit (33)
mutta tarkoitan tällaisia kuin anne mattila, arja koriseva jne
juontajilla huomattavasti korkeampi älykkyysosamäärä kuin NRJ:n aamupojilla, joiden kuuntelemisen lopetin jatkuvat kuulijoiden aliarvioimisen ja kiusaamisen takia. "Soita meille, me haukumme sinut ja äitisi" ei kiinnosta minua.
Yle Puhe on myös ihan mukava, ajoittain.
Kappaleet ei välttämättä ole aina meikäläisen makuun, mutta aamuissa on nykyään ihan hulvattoman hauska Niko Kivelä! Aamuvirkkulan naisjuontajan ääni on jotain aivan kamalaa!!!
Kataja-Kuukka yhdistelmä Novalla oli hyvä. Minkä ihmeen takia niitä koko ajan veivataan?
Kataja-Kuukka yhdistelmä Novalla oli hyvä. Minkä ihmeen takia niitä koko ajan veivataan?
muistaakseni myös Kimmo vehviläinen Novan aamusta, kun halusi pois aamuduunista ja nyt se tekee samaa hommaa Aallolla...
Aamuisin sieltä tulee kanavan paras ohjelma, Korporaatio. Mutta tiedostan kyllä, että oma musiikkimakuni on rajoittunut, joten sen vuoksi en kykene kuuntelemaan Novaa, Suomipoppia, Voicea, NRJ:tä...jne.
Korvat vuotaa hunajaa kun tuo kaksikko on äänessä ja monesti nauran työmatkalla kyyneleet silmissä heidän jutuilleen. Musiikki on piirun verran monipuolisempaa kuin muilla kanavilla, vaikka samoja hittibiiseja heilläkin veivataan.
Jos YleX Aamussa on tuuraamassa se kammottava "Aleksi", ei sitä voi oikein kuunnella. Hannekin on aika ärsyttävä, mutta onneksi he puhuvat sen verran vähän ettei verenpaine nouse liian korkealle. Ja laskeehan se heti kun mieskaksikko pääsee ääneen :)
Ai miten niin mä olen rakastunut etenkin Mattiin :)
NRJ aamupokia, mutta ei sitte... :DD Voice?
Kuunnellessa voi vaikka vahingossa tulla fiksummaksi.
Muita ei voi kuunnella oksentamatta.
Myötähäpeän määrä on aivan suunnaton, kun se frouva aukaisee suunsa.
tai aamuvirkkula soi mulla :). Aikamoiset vastakohdat, mutta ne jutut siellä kiinnosta, ei niinkään musiikki.
9.1 metrofm:llä. tiedä sitten millainen kanava tuo on.
http://www.metrofm.fi/index.php/ohjelmat/aamu