Suomipopin aamua EI voi enää kunnella, minne vaihtaisin ??
aivan hirveää paskaa nykyään...
Mitä te kuuntelette: YLEX ainakin on jotenkin outo, äänet tulevat kuin kellarista.. (miksiköhän)
NRJ aamupojat ihan jees, mutta se musiikki niin paskaa tanssimusiikkia että EI
Kommentit (33)
seikkailin Suomipopin, Iskelmän ja Novan välillä. Iskelmän aamuja olen ennenkin usein kuunnellut, mutta etenkin viime aikoina Jaajo on kyllä vienyt voiton.
ja olen oikein tyytyväinen kanavan tarjontaan ja musiikkiin. Tosin asunkin stadissa, ehkä kanava ei välttis kiinnosta vaikkapa perä-Seinäjoella asuvaa.
ja olen oikein tyytyväinen kanavan tarjontaan ja musiikkiin. Tosin asunkin stadissa, ehkä kanava ei välttis kiinnosta vaikkapa perä-Seinäjoella asuvaa.
LOL
LOL
No lol vaan sinne, kyllä se kuuluu netin kautta ympäri maailman. Nettihän sulla on kuitenkin auki koko päivän, kun täälläkin roikut :DDD
kuunnella, aamulypsyä kaipaan. Kuuntelen Iskelmää.
fani ja ennakkoluulot oli kovat, mutta tykkään!!
mutta uudistus pilasi kanavan. Urheilun ja Olgan löpinöiden tuominen asiaohjelmakanavalle oli todella huono muutos.
LOL
No lol vaan sinne, kyllä se kuuluu netin kautta ympäri maailman. Nettihän sulla on kuitenkin auki koko päivän, kun täälläkin roikut :DDD
Kuuntelen VAIN autossa radiota
iltapäivää en ole kuunnellut pitkään aikaan ja aamua ei voi enää kuunnella. Kataja on niin paska ja se ne "mummo"puhelut jne hyi hitto
Aivan sontaa koko aamu. Eikä siellä edes prime timeen tapahdu yhtään mitään, ihan kuraa. 7.30-8 on paras aika, ja mitä siellä silloin oli: mainoksia, mainoksia, mainoksia, kappalenäytteitä, mainoksia, pari kammottavaa biisiä. Ei kiitos. ei enää.
että se Rakel Liekki on kauhea. Ei sitä eukkoa ja sen kihertelyjä jaksa kuunnella. Minna Kuukka Novalla on miellyttävä-ääninen ja fiksu, muita ei enää taida olla.
Ei se kuulu täällä LOL
Kuuntelen VAIN autossa radiota
Ja se olisi tietysti pitänyt heti ymmärtää, että "täällä" tarkoittaa autoa...
:D
yleensä olen kuunnellut Novaa, mutta se uusi juontaja tökkäs tai kait siihen ääneen tottuis. Sit kuuntelin suomipoppia, mut se "taustalla oleva nainen" tökkäs. Kataja ja Kuukka oli jees yhdessä Novalla...
Siellä on joku tosi ärsyttävä ja rumaääninen naisjuontaja, ja kun kuulen sen äänen, menee radio kiinni. Mutta musiikin puolesta se on ainut radioasema, jota voi kuunnella.
Sillä oli kamala ääni ja karseet jutut :D
Raakkel Liekki puhuu nenään. En voi kuunnella.
Groovella tulee kivaa vähän vanhempaa musiikkia. Löysin kanvan vasta tänä syksynä. Liekkö aikasemmin ees kuulunu Oulun alueella?
Aalto on kans ihan ok.
Yritin pienen hetken kuunnella Kataja-eerikäis- yhdistelmää mutta en kyennyt. Eikä aallon aamulähetys ollut yhtään parempi tänään. Se oli sellaista "totanoin, niinku, ööö no joo, voithan sä säätää niitä sun kuulokkeita, ai jaa, öh joo, ihan tota niinku noin"-skeidaa.
Korporaatiolle siis kääntyy kanava aamuisin.
jep, mummokanavaa ja siirryin sinne just suomipopilta, tulee muutne yllättävän hyviä ohjelmia ja musiikkia (pahinta iskelmäkuraa lukuunottamatta)
jep, mummokanavaa ja siirryin sinne just suomipopilta, tulee muutne yllättävän hyviä ohjelmia ja musiikkia (pahinta iskelmäkuraa lukuunottamatta)
nykyään ? Ainakaan aamuisin. Tänä aamuna Topi Sorsakoskea, Anna Erikssonia ja Suvi Teräsniskaa.
Ja ne SAMAT iänikuiset Juicen ja Popedan ja Eppujen biisit. AINA SAMAT
Vehviläinen ja Valtee, siitä Perhosta en niin välitä. Jaajoa kyllästyin kuuntelemaan, yhtä pimppapuhetta täynnä koko mies ja se muija vaan kihersi niitä juttuja. Rakel Liekki ja Arttu harkki taas on niin kauheaa kuraa iltapäivissä, että en pysty kuuntelemaan sekuntiakaan!!!