Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ladyline, Seinäjoki - millainen paikka?

Vierailija
02.01.2012 |

Mietin kuntosalijäsenyyden vaihtoa, edellisen salin varaussysteemi niin hankala ja sitova ja tilat pienet. Ladyline on vähän kalliimpi/kk mutta onko sen arvoinen? Ryhmien monipuolisuus, ohjaajat, tilat, mahtuuko ex temporekin mukaan vai pitääkö aina varata/ilmoittautua etukäteen? Tuossa katsoin, että Ladylinella esim. lasten joogat ja niiden aikana äidin spinning tms. on ihan hyvä keksintö, voisin hyvinkin kokeilla (mies tekee matkatyötä paljon ja näin itselläkin mahdollisuus käydä jumpassa, kun lapsilla oma jumppa yhtä aikaa...). Kokemuksia, kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku osaa vastata...

Vierailija
2/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla Ladylinessa ainakin hyvä varaus järjestelmä, salille tullessa tulostetaan tulojärjestyksessä lappu ohjaajalle annettavaksi. Vuoden olen käynyt ahkerasti ja ikinä ei ole käynyt niin etteikö tunnille olisi mahtunut. Saavun paikalle yleensä noin varttia ennen tuntien alkua niin kerkeän vaihtamaan vaatteet ja käymään wc:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on kyseisessä paikassa takana ja olen erittäin tyytyväinen. Monipuolisesti tunteja tarjolla, eikä tarvi varata etukäteen. Ohjaajat on kouluttautuneita ja ammattitaitoisia. Aiemmin ei salitreeni kiinnostanut, mutta siellä olen saanut uskallusta myös salille, johtuen ohjauksesta joka kuuluu kaikille asiakkaille ja ohjelmaa olen paivittänyt muutaman kerran ilman lisäkustannuksia. Tilat on siistit ja avarat. Kolme eri ryhmäliikuntasalia. Ite tykkään, että voin yhdistellä tunteja tai käydä kiireisempänä päivänä puolen tunnin tunnilla, jotka nekin tehokkaita. Ilmapiiri on rento ja henkilökunta ystävällistä.