Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin mintunvihreän hääpuvun,mitä mieltä olette?

Vierailija
02.01.2012 |

mitä ajattelette morsiamesta,jolla on muun,kuin valkoisenvärinen hääpuku?onko se teistä outoa tai tyylitöntä?löysin ja ostin maailman kauneimman (omasta mielestäni) mekon,olkaimeton,paljon tylliä,mekon ja aion pukea sen ylleni hääpäivänäni!(=

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, mitä puet päällesi.

Vaikutat itse tyytyväiseltä valintaasi ja se kai on tärkeintä.

Vierailija
2/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tylsä eikä erotu massasta mitenkään.

Mintunvihreä kuulostaa oikein hienolta väriltä hääpukuun =) Pääasia on kuitenkin se, että itse pidät siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä valinta, etenkin jos olet ruskeaverikkö.

Vierailija
4/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen väri näyttää aika harvan naisen päällä hyvältä. Varsinkaan kalvakoiden suomalaisten.

Vierailija
5/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vihreä hääpuku, tosin kankaan päällä valkoinen pitsi. Teetin äitini hääpuvusta itselleni sopivan. Että hyvä varmaan on :)

Vierailija
6/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen päällesi laitat. Ja jos perinteitä kunnioittava pyörittelee silmiään niin antaa pyöritellä vaan :)

Vierailija
7/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla ihan hieno..vaikea sanoa kun ei näe kuvaa.. mä vaan yleensä inhoan kaikkia tommosia pastellisävyjä.. etenkin juhlapuvuissa. jostain syystä jotkut saa päähänsä että joku ihana vaaleenpunainen tai vaaleensininen juhlapuku sopii heille, vaikka muuten eivät koskaan käyttäisi sellaisia värejä. mun mielestä näyttää halvalta ja sopii vain lapsille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan