Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisin näkemäsi elokuva ja mitä mieltä siitä olet?

Vierailija
26.05.2022 |

Itselläni on Hunt for the Wilderpeople.
On mielestäni hyvä elokuva.
Mukava elokuva, vaikka käsittee ikäviä aiheita ja sopivasti komediaakin on, mikä onneksi ei mene yli.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power of the Dog. Cumberdick näytteli hyvin mutta aika tylsä.

Vierailija
2/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli Suurenmoisen lahjakkuuden sietämätön taakka. Oli yllättävän hauska.

Ja Hunt for the Wilderpeople on tosi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen Netflixissä D-Tox -elokuvan, jossa pääosassa Sylvester Stallone. Olen nähnyt tämän joskus ennenkin ja ihan katsottava perustrilleri oli.

Vierailija
4/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isoäiti". Tulin muutama tunti sitten kotiin leffasta. Sanoisinko että ei huono.

Vierailija
5/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saari / Island. Todella mainio scifi-leffa. Hyvä moraali, huumoria, pääpari Scarlet Johansson/Ewan MgGregor suloinen. Tasapainoinen, hyvin laadittu juoni, joka kestää alusta loppuun. Välissä tosin turhan pitkä toimintajakso, sen ohjaaja-käsikirjoittaja olisi saanut vähintään puolittaa. Ehkä sen takia elokuva on täysin aliarvostettu? Joka tapauksessa huomattavasti mainettaan parempi elokuva. Myös visuaalisesti näyttävä. Hieno dystooppinen laitos elokuvan alussa ja lopussa, todella taitavasti tehty.

Vierailija
6/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin oli Suurenmoisen lahjakkuuden sietämätön taakka. Oli yllättävän hauska.

Ja Hunt for the Wilderpeople on tosi hyvä.

Juu, olihan Hunt for the Wilderpeople parempi kuin hyvä. Olisi kannattanut itseni miettiä parempaa sana valintaa. Kirpparilta löysin sen eurolla vähän aikaa sitten :)

Suurenmoisen lahjakkuuden sietämätön taakka

-elokuvan olen itsekin nähnyt ja siihen sopii omalla kohdallani sana hyvä. Ei ole Nicolas Cagen parhaimpia eikä huonoimpia vaan se leffa on jotain siltä väliltä.

Ap

Vierailija
7/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonfall, keskinkertainen. Yleensä pidän katastrofielokuvista, mutta tämä ei yltänyt kärkeen.

Vierailija
8/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackass 4,5. Annan 3 tähteä viidestä. 

Vierailija
9/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master of anal oli todella kiihottava elokuva. Sain!

Vierailija
10/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prometheus. Loppui kesken mun mielestä.

Vierailija
11/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin teinin kanssa Netflixistä: Adrift (tuuliajolla suomeksi).

"Tositapahtumiin perustuvassa tarinassa nuorenparin purjehdusseikkailu muuttuu selviytymistaisteluksi, kun he joutuvat katastrofaaliseen hurrikaaniin."

Suosittelen! Oli kyllä todella hyvin toteutettu.

Vierailija
12/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Northman. Oli todella hienosti tehty leffa.

Vierailija
13/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco katsotiin lasten kanssa tänään. Jokainen meistä tykkää siitä, katsottu ties kuinka monta kertaa ja tullaan varmasti vielä katsomaan.

Vierailija
14/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signs, joka tuli taas telkkarista. Olen aina pohtinut, miksi perushyvä leffa ei kuitenkaan tuntunut erityisen hyvältä.  Tavallaan juoni on hyvä ja joissain kohdin liikuttavakin.

Joaquin Phoenix on syötävän komea, vaikkakin hänen roolinsa vähän eksyneen oloisena veljenä vie osan hänen vetovoimastaan. Ehkä elokuvan ongelma on, että siitä puuttuu rakkausjuoniosuus täysin, joten se jää emotionaalisesti etäiseksi? Ja avaruusörkit ovat naurettavan näköisiä. Mutta semiok leffa.

Vierailija
15/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prometheus. Loppui kesken mun mielestä.

Alien: Covenant on sen jatko-osa.

Mulla on sellainen käsitys, että Alien leffoissa tehdään samat kuin Star Warsissa eli aikalinjat hyppii ajassa taaksepäin mitä tapahtui ennen ensimmäistä Alien elokuvaa. Unohdit kertoa mielipiteesi siitä Covenant elokuvasta.

Ap

Vierailija
16/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Signs, joka tuli taas telkkarista. Olen aina pohtinut, miksi perushyvä leffa ei kuitenkaan tuntunut erityisen hyvältä.  Tavallaan juoni on hyvä ja joissain kohdin liikuttavakin.

Joaquin Phoenix on syötävän komea, vaikkakin hänen roolinsa vähän eksyneen oloisena veljenä vie osan hänen vetovoimastaan. Ehkä elokuvan ongelma on, että siitä puuttuu rakkausjuoniosuus täysin, joten se jää emotionaalisesti etäiseksi? Ja avaruusörkit ovat naurettavan näköisiä. Mutta semiok leffa.

Hyvin pitkäveteinen ja mitäänsanomaton elokuva. Tämän ohjaajan elokuvat ovat toistensa kopioita. Niissä jätetään hyvin paljon katsojan mielikuvituksen varaan, mutta ymmärrettävää, koska elokuva sallittu lapsikatsojille (pg-13).

Vierailija
17/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saari / Island. Todella mainio scifi-leffa. Hyvä moraali, huumoria, pääpari Scarlet Johansson/Ewan MgGregor suloinen. Tasapainoinen, hyvin laadittu juoni, joka kestää alusta loppuun. Välissä tosin turhan pitkä toimintajakso, sen ohjaaja-käsikirjoittaja olisi saanut vähintään puolittaa. Ehkä sen takia elokuva on täysin aliarvostettu? Joka tapauksessa huomattavasti mainettaan parempi elokuva. Myös visuaalisesti näyttävä. Hieno dystooppinen laitos elokuvan alussa ja lopussa, todella taitavasti tehty.

Jos tämä nyt on se sama elokuva mitä ajattelen (muitan varmaan naispääosan väärin) niin nuo ylipitkät toimintakohtaukset sai tuntumaan että koko elokuva oli sitä samaa karkuun rymistelyä sen sijaan että juoni olisi edennyt. En pitänyt sen takia.

18/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Conspiracy (2012). Tykkäsin: jännittävä tarina, mielenkiintoinen aihe. Tykkään found footage -elokuvista, tiedän että monet inhoavat niitä.

Näin elokuvan ensimmäisen kerran useita vuosia sitten, mutta itse asiassa tällä palstalla äskettäin olleiden vapaamuurariaiheisten keskustelujen myötä muistin sen ja päätin katsoa uudestaan.

Vierailija
19/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everything Everywhere All at Once tuli eilen katsottua elokuvateatterissa ja mä pidin siitä kovasti. Alkaa hyvin realistisesti ja sitten se muuttuu ihan täysin överi elokuvaksi.

Kunnianhimoinen elokuva, joka varmasti herättää ajatuksia puoleen ja vastaan.

Omalla mittarillani tämä on mestariteos.

Oli minulle elämys.

Vierailija
20/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämään rosvo Roope.

Siinä oli tauno palo pääroolissa.

Ihan hyvä elokuva. En ymmärtänyt kaikkea siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi