Oonko ainoa jota ahdistaa kun Facebookissa kukaan ei tykkää tai kommentoi?
Tällainen ruvennut ahdistamaan, en tajua miksi.. Muita?
Kommentit (38)
Jos kommentoi ja tykkäilee itse paljon, niin tämä heijastuu myös niihin omiin juttuihin.
Jos kommentoi ja tykkäilee itse paljon, niin tämä heijastuu myös niihin omiin juttuihin.
Mun ratkasu: en tee statuspaivityksia.
melkein aina kun olen jutun lukenut painan "tykkäätä", harvoin siellä niin huonoja juttuja onkaan etten tykkäis. Kommentoin myös suht usein ja muistan aina onnitella merkkipäivinä. Silti saan itse kirjotella fb:ssa itekseni, eipä tule tykkäyksiä eikä kommenttejakaan enää nykyään. Kenenkään mieltäkään tuskin olen pahoittanut siellä, yleensä kommentoin positiivisesti ja neutristi, mitään negaa en jaksa sinne kirjotellakaan. Oon miettiny pitäisköhän poistua sieltä, kun ei ketään kiinnosta... tai sitte mulla on vaan kpäitä tuttuina?
Hirveän monella on nykyään useita satoja "ystäviä" Facebookissa. Ne kaikki kun päivittää statuksiaan niin varmaan aika moni jää huomaamatta ja kommentoimatta. Hukkuu siis massaan. Kun ei kaikki varmasti jaksa selata sivujaan loppuun asti ja kattoa mitä sillä aikaa on kelläkin tapahtunut kun on ollut itse poissa.
Siksi mulla onkin fb:ssä vain niitä oikeita ystäviä ja kavereita joiden kanssa olen muutenkin ihan elävässä elämässä tekemisissä ja joiden elämä siten myös kiinnostaa minua.
Hyvin simppeli selitys...
Samaa ongelmaa mulla. Nykyään päivittelen aika vähän, kun en tiedä paljonko nyt sitten edes haluan elämästäni kertoa, kun joku tutuntuttu on kaverina niin kuulemma kyselleet sitten tutulta mun päivityksistä lisätietoja että tulee herkullisia juoruja...
P. S. Jos yhtään helpottaa, voisin tykätä tästä ketjusta, jos tässä ois tykkää-nappula xD
Huumori, sarkasmi, tunne ja avoimuus puuttuvat. Jos kirjoittaa, että kävin kirjastossa ja söin pizzan, se on ihan älyttömän tylsää.
Pienet tarinat, lähes runomainen ilmaisumuoto, huumori ja mahdollisuus samaistua toimivat aina.
yksi hyvä syy, etten koskaan mene FB:hen. Kiitos!!
Itse en peukuta jos päivitykset toistuvat samanlaisina jatkuvasti.
kun pari kuukautta on sinne yksinään kirjoitellut muka hyviä juttujaan, joita kukaan ei näytä lukevan, niin hävetys iskee.
jonkin aikaa, kunnes huomasin että olin ilmeisesti epähuomiossa laittanut asetuksen, jolla rajoitin päivitykseni näkymään "vain minä". Muutin asetuksen takaisin "kaverit" ja jo alkoi taas porukat kommentoimaan ja tykkäämään.
yleensä kommentoin positiivisesti ja neutristi
Älkää, kiitos, käyttäkö sivistyssanoja, joista ette tiedä, mitä ne merkitsevät.
Neutri: henkilö, joka ei tunnusta sukupuolisia ominaisuuksia; sukupuoleton
Kiva pistää sinne kuvia ja sit ehkä 2 ihmistä tykkää niistä. Sitten luokkatoveri pistää piskinsä kuvan ja heti tulee 100 tykkäystä. Kyl se jotenkin vaan potuttaa...
Kateus ja hyväksynnän haku, lopettakaa ne.
sama homma täällä. just ihmettelin, kun joku oli ottanut kuvan kärähtäneestä ruohopläntistä ja aurinkorasvasta ja heti kymmeniä tykkäyksiä. mun jutuissa on mielestäni jotain ideaa kuitenkin, muiden mielestä ilmeisesti sitten ei. päättelen tästä, että en ole kovin suosittu.
Tarkistakaa asetukset. Mä olin kerran sössinyt sinne sellaisen asetuksen, että vain muutama kaveri (jotka oli olleet samassa lukiossa) näki mun päivitykset.
ihan tyhjänpäiväistä touhua:D
Miksi ette kohtaa niitä kavereitanne face to face?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2012 klo 16:56"]
yleensä kommentoin positiivisesti ja neutristi
Älkää, kiitos, käyttäkö sivistyssanoja, joista ette tiedä, mitä ne merkitsevät.
Neutri: henkilö, joka ei tunnusta sukupuolisia ominaisuuksia; sukupuoleton
Tuollaisena neropattina pystyit varmaan kuitenkin asiayhteydestä päättelemään, mitä kirjoittaja tarkoitti? Ei se ehkä ollut hyvän yleiskielen mukaista, mutten niin kovasti ihmettele epäonnistunutta sanavalintaa, kun normaalikin lyhenee nykyään usein normiksi. Säntäätkö aina pätemään, jos joku kertoo läskin kissansa painavan seitsemän kiloa?
Mua ahdistaa enemmän se, että jotkut kommentoi aina kaikkia päivityksiäni. Kun joskus ne on vaan sellaisia päivityksiä, että tykkäys riittää, eikä tartte avautua, että voi kuinka hauskaa. Tai liikkistä. Riittää yläpeukku. Jotkut päivitykset vaan on sellaisia, ettei niihin tartte kommentoida. (Mutta oletan, että tätä ihmistä säälittää, jos kukaan ei kommentoi, niin sit hän ottaa asiakseen kommentoida säälistä. Eikä tajua, että muut tyytyy vain peukuttamaan ja sillä kertaa se riittää. Tai äh, miten selitän, jos ei ole mitään nasevaa vastattavaa, kannattaa vain peukuttaa.)
kun pari kuukautta on sinne yksinään kirjoitellut muka hyviä juttujaan, joita kukaan ei näytä lukevan, niin hävetys iskee.