Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tässä tämän vuoden lomamatka suunnitelmia.

Vierailija
02.01.2012 |

Nyt on varattuna jo viikon matkan Kreikka ja Bulgaria.

Marras-joulukuussa suunnitelmissa Teneriffa.

Joka vuosi on pakko päästä ainakin kerran Rhodokselle. Ja nyt kierrämme Bulgarian lomakohteita kohde kerrallaan.

Espanjan kohteet oli vain 2 joissa käydään ja toinen tuli ja käytyä viime vuonna.

Nyt pohdin mitä ottaisi seuraavaksi kohdemaaksi.

Ja ei missään tapauksessa tule olemaan noi kaukomaat. Eikä muuten edes Egypti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin aiemmin aina tehtiin ulkomaanmatkoja, mutta nyt ollaankin todettu, että ihan täältä kotisuomesta löytyy vaikka kuinka paljon upeita paikkoja vielä moneksi vuodeksi käytäväksi. Loppupeleissä tulee vieläpä halvemmaksi, kun ei tartte maksaa kalliita lentoja.

ap.

Vierailija
22/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin aiemmin aina tehtiin ulkomaanmatkoja, mutta nyt ollaankin todettu, että ihan täältä kotisuomesta löytyy vaikka kuinka paljon upeita paikkoja vielä moneksi vuodeksi käytäväksi. Loppupeleissä tulee vieläpä halvemmaksi, kun ei tartte maksaa kalliita lentoja.

Kyllä mä mielummin olen lämpimässä pari viikkoa kuin seison Kuopion torilla vesisateessa.

Ja ei tuo kotimaan matkailu innosta. Ja tosiaasia on se, että jos oikeasti haluaa päästä lomalle niin kannattaa meidän karata muihin maihin.

Kiitos. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme lapsiperhe, tulot keskitasoa. Otamme halpalennot Eurooppaan (n. 300 € m-p) sekä talvella että kesällä, vuokraamme auton (n. 300 €) ja vuokraamme talon tai huoneiston (500-800 €) tai olemme muutamassa eri paikoissa lyhyempiä pätkiä. Joskus otamme jonkun tarjouspakettimatkan jonnekin, mutta itse räätälöimällä pääsee tosi edullisesti.

Mekin olemme lapsiperhe, tulot keskitasoa. Otamme halpalennot Eurooppaan (n. 300 € m-p) sekä talvella että kesällä, vuokraamme auton (n. 300 €) ja vuokraamme talon tai huoneiston (500-800 €) tai olemme muutamassa eri paikoissa lyhyempiä pätkiä. Joskus otamme jonkun tarjouspakettimatkan jonnekin, mutta itse räätälöimällä pääsee tosi edullisesti.

En minäkään maksa matkoistamme sen enempää, kuin on pakko. Seuraan ja vertailen. Parhaimmat löydöt tekee esimerkiksi lomavalvojaisissa yms missä on 2 yhden hinnalla mm.

Meillä kahden aikuisen matkat viikon rantalomalle + käyttöraha on siinä 1000e per reissu.

Joskus jonkin verran enemmän.

Ja meillä on tietyt kriteerit aina paikalle + hotellille.

Kiitos. ap.

Vierailija
24/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä koittanut itse katsoa netistä halpoja hintoja, mut kun rahat ei riitä niin ne ei riitä. terveisin köyhä ylempää

Ja mitä olen katsonut niin 1-2 välilaskua. Juu ei kiitos. Viime kesänä menimme Kreikkaan 2 yhden hinnalla. Alle 350e kahdelta matkat viikoksi, aamiainen hotellissa. Ja ei ollut äkkilähtö vaan ihan lomavalvojaisten tarjous. Kannatti.

Kiitos. ap.

Vierailija
25/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa siihenkin tarvitaan.

No, itse tosin ajattelen lomaan kuuluvan huvituksia ja ravintoloita. Jos ei tee lomakohteessa mitään maksullista ja syö omatekemää ruokaa hotellissa niin silloin toki pääsee halvalla.

Meitä 2+3 ja kaikkine kuluineen ei viikon lomaa saa juurikaan alle 3000€ vaikka miten olisi halpalennot, edullinen majoitus, halvin auto jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan