Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMISIMPUKAT 2012 -Tammikuu

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tyhmä netti ei anna minun jatkaa tekstiä. Eli alusta asti on ollut poikafiilis ja piti näköjään taas paikkansa. Olen ostanutkin jo aiemmin poikien vaatteita jonkun verran, pieni riskihän siinä on ollut :) Olen hulluna lastenvaatteisiin ja nyt pitäisi saada laitettua tytön vaatteet myyntiin (osa jää kyllä muistoksi).

Tsemppiä kaikille!

Murmeli 36+5

42/47 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirolle onnea huomiseen!! Pian on pikkuiset jo sylissä...

Murmelille onnittelut pojasta!

Sande: on meillä kaksi täysiaikaisena syntynyttä lasta, mutta viimeiset kolme ovat syntyneet rv 31, 33 ja 22 (syntyi kuolleena). Nyt rv 26 lääkärit piti melkein ihmeenä jos päästään viikolle 30. Mutta huomenna onkin jo 37 viikkoa täynnä:) Enpä olisi ikinä uskonut!

Aotearoa ja Siru Sinnikäs 36+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Aoteroa: hienoa, että olet päässyt näin pitkälle!! Minullakin on nyt tänään 36+6 eli aivan samoilla päivillä mennään. Tänään on kovasti vihlonut alapäätä, niinkuin joku puukolla sohisi sinne! Liikkuminen on todella hankalaa ja se on aivan uutta. Ei oikein jaksaisi juosta esikoisen perässä, joka juoksee karkuun aina, kun jotain pitää tehdä. Joskus tuntu, että tahallaan kiusaa nimenomaan äitiään (mutta eihän 2-vuotias osaa tehdä tinkiä; siltä se kyllä joskus tuntuu).

Minulla on sellainen tunne, että ensi viikolla synnytän. Sairaalakassi on pakattuna ja vauvan kotiintulovaatteet on hoitolaukussa odottamassa valmiina..apua! :) Vauva on liikkunutkin jotenkin vähemmän tänään..

Vierailija
44/47 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa.. En ees muista millon oisin viimeks tänne kirjotellu,varmaan joskus kesällä.. ;o Jääny jotenkin tänne kirjottelu,kun oon tuol toisella sivustolla enemmän ollu.. Mutta täällä edelleen ollaan yhdessä kasassa ja muutenkin on tää koko raskausaika menny tosi hienosti! Nyt näinä viimesinä viikkoinaki pystyy tekemää ihan kaikkee mitä aina ennenkin.. :-) Sukupuolesta ei oo tietoo,mutta mulla on ollu jotenkin alusta alkaen sellanen olo,että tyttö tää olis. Saas nähdä ;-) Neuvolan terkka oli sitä mieltä,että tää ei menis kauheesti ainakaan yli LA:n, ku on niin hyvin laskeutuneena ja kiinnittyneenä. Paikatkin vähän pehmenneet jo. Tiiä sitten millon tää päättää tulla! Kovasti täällä jo odotellaan.. Että toivottavasti tulis vaikka vähän ennen tai sit siinä lasketun ajan tienoilla.. Voiskin ite vaikuttaa siihen jotenkin.. Perjantaina kun tulee 37 viikkoo täyteen niin rupeen kyl lenkkeilemään kunnolla ja vähän kotikonsteja käyttämään.. Jos se antas vähä vauhtia :-D

Täällä ilmeisesti kaikki on vielä yhdessä kasassa? Aika jännä,ku tammikuu jo lähestyy loppuaan.. Mutta eikait tässä sen enempiä.. Täytyy nyt tulla tänne useemmin kattelemaan jos vaikka innostuis uudelleen kirjottelee tänne.. :-)

Hyviä vointeja kaikille loppurutistukseen!!

Vierailija
45/47 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taas. hyvin voidaan, selkää vähän kolottaa. Mutta tänään olin viimeistä päivää töissä. (sairauslomilta jäi se 3pv töitä) Nyt siis lepoa ja löllöilyä :) jesss.. sain tuossa viimeviikolla sellaisen seuranta (vauvan liikeistä) lappusen neuvolasta.

Joka hieman aiheuttanut lievää unettomuutta, ja panikointia. (kiitos vaan neuvola!)mut nyt päätin et paskgat mä en enää tressaa itseäni tuon takia.

-donna83 34+6

Vierailija
46/47 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina 23.1 klo. 11.20 syntyi sektiolla perätilassa a poika mitoiltaan 3750g ja 52,5cm pisteet 10-10.

Klo. 11.22 heti perään syntyi b poika pää edellä mitoiltaan 3300g ja 52cm pisteet 8-9.

Herra a on tummahiuksinen ja herra b vaalea. Pojat on IHANIA!! Mä olen ihan in love :)

Vierailija
47/47 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut Miro77:lle ihanista pikkunyyteistä!:)Olen iloinen puolestasi!:)