Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla samoin?

Vierailija
02.01.2012 |

Suututtaa, kun mies pitää itsestään selvyytenä sitä, että silloin jos sitä vaan itseään haluttaa, niin riittää, kun se lähtessään nukuttamaan meiän nuorimmaista siinä lähtessään likistää mua ja kähisee korvanjuuressa. "Oisko mitä?".

Joskus kauan kauan sitte, siinä tilanteessa ois nyhjätty rinnakkain sohvalla ja hyväilty toisiamme ja siitä pikkuhiljaa lämmetty sisäkkäin.

Mä en edes nykyään osaa kaivata mitään sen erikoisempaa huomionosoitusta, kunhan sais nauttia noista yhteisistä viipyilevistä hetkistä kotisohvalla edes kerran kuussa.

Seksistä en silti ole koskaan kieltäytynyt, vaikka joskus tuntuu sille, että se on miehelle vaan iltakahvin tapainen, itsestään selvä rutiini aina keskiviikkoisin ja lauantaisin. Huoh, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan?

No kaikesta huolimatta. Kyllä mä sitä ja meidän lapsia rakastan eikä ero ole koskaan edes mielessä käväissyt. Sitäkin tässä jo miettinyt, että aletaanko me tulla vanhoiksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin teillä..Meillä ei oo ollut mitään seksiä sitten pojan syntymän...viime kerrasta on 1,5 v. aikaa..Ei vaan huvita enää..voikohan mun hormoneissa olla vikaa..?oon jo 40+ nainen ja sain tosiaan esikoiseni tällä iällä..ihana asia se lapsen tulo kaikin puolin.toistakymmentä vuotta häntä itseasiassa jo odotin tulevaksi.Ed.liitto oli lapseton,kun miehessä todettiin lopulta vika.Miestä siis kun vaihdoin,niin poika tuli,yks km oli ennen sitä;(..Mut nyt on alkanut mietittämään,et josko ne vaihdevuodet alkaa jo tulemaan mulle!Kertokaa muut kokemuksista seksistä raskauden jälkeen..!

Vierailija
2/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vihdoinkin päässyt siihen tilanteeseen mitä me kaikki miehet halutaan ettei tartte sitä perhanan kiehtarointia vaan suora kysymys ja suoraan asiaan.

Normisti tuota ei ole tarjolla kuin maksullisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oli ennen aina ns."suoran toiminnan nainen",mut kun ei enää nappaa,niin ei!

Vierailija
4/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin toki kaipaisin, ja lähinnä teiltä kanssasisaret.

Kyllä miestenkin mielipiteet luetaan, ja etenkin sellaisten fiksujen miesten, jotka näkevät naisessa muutakin, kuin vain pitkän koulutuksen tuloksena jalostuneen naaraan.

Kirjoitti, Ap.

Vierailija
5/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs te kaikki muut piileksitte?

Vierailija
6/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen se pumpattava barbara, johon voi tökkiä aamustondiksen unettomana aamuöynä. Siis miehen unettomana aamuyönä, sillä ei oo väliä, oisinko mä nukkunut. Ja sit kun mä sanon että kultaseni onhan tästä puhuttu, mä en edes kostu tähän aikaan aamusta ja että muutenkin ois kivempaa silloin kun oon hereillä, se sanoo että mä oon vaikea.

Vierailija
7/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen se pumpattava barbara, johon voi tökkiä aamustondiksen unettomana aamuöynä. Siis miehen unettomana aamuyönä, sillä ei oo väliä, oisinko mä nukkunut. Ja sit kun mä sanon että kultaseni onhan tästä puhuttu, mä en edes kostu tähän aikaan aamusta ja että muutenkin ois kivempaa silloin kun oon hereillä, se sanoo että mä oon vaikea.

Jotta voisin ymmärtää miksi kestät tota, niin millaista teillä oli enen ja onks teillä yhteisiä lapsia, vai mikä yhdistää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän