Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten analysoisit persoonaani/älykkyyttäni? Kirjoitin neljä ällää

Vierailija
02.01.2012 |

vähällä lukemisella. Kaikki muut lukiossani yleisarvosanan laudatur saivat jonkin stipendin minua lukuunottamatta. Todistuksessani oli vain yksi ysi, englanti. Kirjoitin siis enkun, ruotsin, äikän ja reaalin joista kaikista ällät. Miksihän todistukseni oli kuitenkin aika huono?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi todistuksesi olisi huono, sehän on huippuhyvä! Olet kielellisesti lahjakas, ja ilmeisesti osaat myös kirjoittaa hyvin. Ehkä matemaattiset aineet meni mielestäsi huonosti? Jatko-opintoja ajatellen nekin voi vaikuttaa, mutta muuten, mitä merkitystä?! Onnittelut hienosta tuloksesta!

Vierailija
2/4 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan fiksu. Itse myös kirjoitin vähällä työllä neljä laudaturia aikoinaan (vuonna 2000). Hyvät lähtökohdat sillä saa jatko-opiskelulle, tosin lukutekniikkaa on hieman pitänyt parantaa yliopistossa.

Opinahjossasi on kyllä stipendit jaettu oudosti, jos et mitään saanut.

Sen sijaan luonteesi taitaa olla hieman huomionhakuinen, kun teit kerran aloituksen asiasta. Tunnistan siinä tosin myös hieman itseänikin. Minäkin "kerskuin" ällilläni hetken niiden saannin jälkeen, mutta opinahjoon pääsyn jälkeen olen tajunnut niiden merkityksettömyyden kaikessa muussa elämässä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi märehdit tälläisiä asioita?

Itse en muista mitä olen kirjoittanut tai millainen yo todistukseni on. En ole tarvinnut niitä sen jälkeen kun hain kouluun kirjoitusten jälkeen. Sillä ei ole oikeesti mitään väliä, mitä olet kirjoittanut. Sen sijaan työtodistuksilla on ollut suuri merkitys. Ne kertovat ihmisestä paljon sellaisia asioita joita työnantaja haluaa tietää.

Vierailija
4/4 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoja numeroni olivat todistuksessani. Siis luulisi että olisi useampi ysi kuin yksi. ap