Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies iski mua nyrkillä selkään yöllä, kun kuorsasin.

Vierailija
01.01.2012 |

Löi siis tosi lujaa sellasen oikean suoran ja huusi että ole nyt vittusaatana jo hiljaa. Pelästyin hirveästi ja menin olkkarin sohvalle. Hetken päästä tuli perässä, pisti täydet valot päälle ja alkoi huutaa niin että 7v poika heräsi. Poika ei yleensä herää vaikka mitä tapahtuisi.

Yritin tyynnytellä miestä olemaan hiljempaa, mutta se vain jatkoi "nyt puhutaan"-paasaustaan. Komensi mut makkariin, mutta kun en heti totellut, sanoi erittäin uhkaavaan sävyyn, että nyt menet ennen kuin mä suutun. Katsoin parhaaksi mennä.

Makkarissa jatkoi paasaustaan kaikesta mahdollisesta. Vastailin niukasti, mutta se vasta häntä ärsytti. Pelkäsin ihan hirveästi, sydän hakkasi ja päässä suhisi. Lopulta hän nukahti, ja minä hiivin olkkariin.

Aamulla heräsin siihen, kun taas pantiin täydet valot päälle ja sanottiin jotain vittumaista.

Meidän piti iltapäivällä lähteä kylpylään vuorokaudeksi ja lähdettiinkin, vaikka yöllä hän oli sanonut, ettei lähdetä, koska hän ei kestä kuunnella mun kuorsausta. Siellä hän onneksi käyttäytyi ihmisiksi, vaikka yleensä äyskii ja tiuskii mulle ihmisten kuullen.

Yöllä yritin väkisin pysyä valveilla mahdollisimman paljon, mutta kolmen jälkeen en oikein enää jaksanut. Itketti ja mietin, onko mies oikeesti tulossa hulluksi, kuten olen joskus ajatellut. Hän ei ole ollut varsinaisesti väkivaltainen, mutta on käyttäytynyt uhkaavasti, heristänyt nyrkkiä mun edessä ja kerran tyrkännyt mua molemmin käsin ja sanonut samalla, että vittu mä haluaisin lyödä sua.

Tiedän nyt myös, että hän on ennenkin lyönyt mua kun nukun. Olen pari kertaa herännyt siihen, että aivan kuin mua olisi isketty palleaan. Hän kielsi tehneensä niin kun kysyin, mutta nyt tiedän, etten kuvitellut.

Ennusteeni on aika huono vai mitä? On vain ajan kysymys, milloin saan kunnolla turpaani. Nämä kohtaukset tulevat arvaamatta, joten pitää olla varuillaan koko ajan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae uutta asuntoa ihan hissunkissun, sen saamiseen saattaa kuitenkin mennä aikaa.

Vierailija
2/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio joka yö valvoa kuorsaajan takia ja hellemmät keinot ei auta, ei puhe, ei töytäsy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää enää tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
4/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio joka yö valvoa kuorsaajan takia ja hellemmät keinot ei auta, ei puhe, ei töytäsy.

ja erittäin äänekkäästi mutta en siitä huolimatta rupea nyrkillä lyömään. Kun tarpeeksi häiritsee, menen sohvalle nukkumaan.

Väkivaltaa tuo on eikä mitään muuta.

Vierailija
5/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pyörin unissani (se kuului huoneesta toiseen). Kyseessä oli henkisesti sairas ja väkivaltainen läheinen.

Älä edes mieti, vaan ala keräämään tavaroitasi jos haluat suojella itseäsi ja lastasi.

Vierailija
6/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtemään, ennen kuin miehen väkivaltaisuus pahenee.

Mutta eikö sille kuorsaamisellekin kannattaisi tehdä jotain?

Vierailija
7/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli huono olo. :( Tuli mieleen lapsuudesta vanhempien, tai lähinnä isän puolelta huorittelu ja vittuilu äidille. Kokoajan oli lapsena jännittynyt ja levoton olo, kuin olisi perhosia vatsassa. Oikeasti, lähde ennen kuin sattuu pahasti. Aiheutatte lapsellenne hirveät traumat ja lapsi voi oppia isänsä käytösmallin.

Vierailija
8/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sairas mies, nainen ja lapsi heti turvaan" joten lähde pois. Ihan hullu mies :(

Vierailija
9/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se jossain psykoosissa?

Vierailija
10/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpylassa ihmetelty kun sinulla oli selka ruhjeilla?

Vierailija
11/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten kun olin rv 39, mies ei enaa kestanyt kuorsaustani (nena oli tosi tukossa pitkaan, ja hengitin suun kautta - siita kai se kuorsaus), ja niin akkia loi mua selkaan. Ma olin kylla tosi jarkyttynyt! Mua voi ihan hellastikin koskettaa, olisin kaantanyt kylkea ja ehka lopettanut kuorsauksen. No joka tapauksessa, otin sanaakaan sanomatta peittoni ja lahdin alakerran sohvalle nukkumaan. Kolme minuuttia myohemmin mies tuli perassa, pisti valot paalle, ja tokas "ai etta taalla sa nyt nukut vai?" Ei mitaan anteeksipyynnon yritystakaan. Ma sanoin, etta jos mua selkaan lyodaan, niin en totisesti sangyssani nuku. Vaitti vain toytaisseensa. Ja mita viela. Itse asiassa nukuin koko viikon sohvalla, ja olin todellakin viimeisellani raskaana!

Viime yona herasin itsekin kuorsaukseeni (noloa!), mutta miespa ei tehnyt mitaan tyhmyyksia talla kertaa.

Vierailija
12/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus kuuluu seinän läpi, muta en voisi lyödä ketään ,olen tosi sanonut älä kuorsaa ja nykäisyt häntä. Ehken tuossa on jotakin muuta, kannattais heittää.

Vierailija
13/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka osoittautui lopulta seinähuluksi.

Annan ystävällisen ohjeen: jätä se mahdollisimman nopeasti. Älä anna sille mahdollisuuksia kostoon, koska se käyttää ne takuuvarmasti ja vielä julmemmin, mitä olisit voinut koskaan kuvitellakaan.

Jos se tekee jotain laitonta, tee AINA rikosilmoitus ja kerro kaikille - kaikista uhkailuista huolimatta.

Vierailija
14/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönimiset ei auta mitään tai on pari minuuttia hiljasta ja alkaa uudestaan.

Nykyään en enää ees yritä jatkaa nukkumista samassa huoneessa, kun herään. Lähen samantien olkkarin sohvalle ja nukahdan heti. Paljon parempi vaihtoehto, kun jäädä pyörimään valveilla viereen.

Kyllä mua joskus on niin suututtanu, et tekis mieli potkasta ja kunnolla, mut mitäpä tuo hyödyttää. Yön tunteina vaan alkaa tolkuttomasti vituttaa se rohinan kuuntelu.

Just mökillä viime yönä heräsin miehen kuorsaukseen. Otin peiton ja menin parvelle. Aamulla tulin alas, niin 7 v poika oli siirtyny olkkarista isänsä viereen. Nauratti, et niin ne vaan paikat vaihtuu yöaikaan..

Vierailija
15/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mäkin meinaan joskus seota miehen kuorsaukseen. Kun väsyneenä herää siihen ja mulla on sitä ongelmaa etten saa enää unen päästä kiinni, saatan pyöriä pari tuntia ja kuunnella sitä rohinaa vaikka väsyttää ihan sairaasti.

Oon myös joskus niin sekasin ja unenpöpperössä, että herään siihen ku pidän sitä nenästä kiinni tai työnnän kaksin käsin selästä ettei se pääse kääntymään selälleen. Että hyvää yötä vaan :)

Vierailija
16/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on ruma suustaan ja sydämeltään! Kato ettet vaan tule raskaaksi!

Vierailija
17/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuorsannut sen takia, että mulla on ollut pitkittynyt flunssa ja hengitystiet tukossa. Viimeksi keskiviikkona kävin lääkärissä, joka käski mun levätä kunnolla, että joskus paranisin. Olen sairastellut yli 2kk ja ollut vain 2 päivää saikulla, ja nyt toiset 2.

Mies paasasi juurikin siitä, että olin maannut noin vuorokauden. Ei kertaakaan käynyt kysymässä vointiani. Kuumemittarin pyysin pojaltani. Paasasi myös siitä, että olen huonossa kunnossa ja olen lihonut ainakin 25kg tapaamisemme jälkeen.Olen nyt noin 5kg painavampi kuin silloin.

Näitä saarnoja olen kuullut ennenkin, aiheet vain vaihtelevat. Koskaan ei ole hyvä, aina on jotain pielessä.

Mä en voi lähteä noin vain. Mulla ei ole vakituista työpaikkaa, toiveita kyllä on. Huomenna aloitan uudessa paikassa vuuoden sopimuksen. Lapsia meillä on 2, toinen on 11v tyttö.

Jos lähtisin, siitä seuraisi hirveitä. Mutta ehkä mies löytää uuden ihastuksen ja pistää mut pihalle. Ei sillä kyllä ole varaa maksaa mua ulos.

Vierailija
18/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkos tuskin vapisee pelosta sen jälkeen!

Vierailija
19/56 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mua oikeastaan häiritse. Suurempi ongelma on saada hänet hereille, mies nukkuu uskomattoman sikeästi eikä herää vaikka kuinka tönittäisiin. Välillä saa tirvaista lujaakin, että havahtuu :D

AP:ta kuitenkin kehottaisin miettimään, mitä iloa on tuollaisesta suhteesta. Jos mies kerran sanojesi mukaan tiuskii sinulle julkisillakin paikoilla, ei tuo kovin mukavalta kuulosta. Sitä paitsi lyödä ei saa, vaikkakin tiedän, kuinka helposti sitä ajattelee että ei se enää niin tee jne. Varuillaan oleminen on kuitenkin kamala tunne, eikä suhteesi kuulosta siltä että mies arvostaisi sinua juurikaan. Väkivallalla uhkailu ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Mikä saa sinut pysymään suhteessa? Rakastatko miestä? Mies ei ainakaan tunnu erityisesti rakastavan sinua. Lapsi ei ole syy pysyä kamalassa ja itseään syövässä parisuhteessa, vaikka av:lla aina niin julistetaankin. Tuhoat itsesi tuossa suhteessa ennen pitkää henkisesti, ja lapsen kärsimyksiä voi vain arvailla.

Vierailija
20/56 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaseks vetää nää teidän kommentit ja vedet silmissä oon niitä lukenut. Ilmeisesti sitä ei näe kunnolla omaa tilannettaan, ulkopuolinen näkee.

Kukaan meidän tuttu ei tosin uskoisi miehestä mitään tällaista. Häntä pidetään maailman reiluimpana ja avuliaimpana miehenä. Auttaakin tosi paljon kavereitaan. Mä olen lopettanut avun pyytelemiset.

Tilannetta helpottaa, että mies on reissutöissä. Meillä on lasten kanssa ihanaa, kun ollaan keskenään. Mä olen vain paljon tylsempi kuin mies. Hän ostelee lapsille kaikenlaista ja antaa tehdä uhkarohkeita juttuja.

Tällä hetkellä en jaksa ruveta eroruljanssiin, yritän selvitä muuten. Mulla on todellakin aina toisen auton vara-avaimet laukussa, jos tulee äkkilähtö. En myöskään ikinä ota tippaakaan alkoholia, etten vain provosoi miestä vahingossa tai tahallaan.

Haluan, että lapset saavat käydä lukuvuotensa rauhassa loppuun, ja itse haluan keskittyä uuteen työpaikkaani. Syksyllä kaikki saattaa olla toisin.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi