Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helvetissä AIKUISET ihmiset voivat olla näin pirun lapsellisia? ov

Vierailija
01.01.2012 |

Ei voi muuta kuin ihmetellä. Yhdellä Facebookin kirppiksellä yksi tyyppi veti herneet nenään, kun ei itse saanut toimia niin kuin itse haluaa (uppailla kuvia jne.) ja hänen kaverinsa, hyökkäsivät taas mun kimppuun (joka on yksi ryhmän "valvojista"). Kun KAIKKIEN muiden uppaukset saavat olla jne. jne.

(Eivät muuten saa olla, ihan näin sivu huomautuksena).

Eivätkös nämä kaksi sitten menneet perustamaan uuden kirppis ryhmän, jossa on sallittua kaikki ne, mitä tuossa toisessa ryhmässä on kiellettyä (eli ohi myynti, jos tavara on varattu jne.).

Eh, hieman suhtautettuna, jos ryhmässä on yli 3500 jäsentä, niin..

Ja tuostakin kyseinen pari marisi kuinka ilmoituksia saa nostella niin useasti (kolmesti päivässä), mutta ilmoituksiin suhtauttuna tuo on ok, koska kaikki eivät nostele niin usein ilmoitustaan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois aloituksesta arvannut.

Vierailija
2/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄNEN turha uppaus poistettiin joskus joulukuun alussa, mutta muiden (siis KAIKKIEN muiden) uppaukset on ja pysyy.

Tämä alkoi siitä, kun joku laittoi sellaisen viestin, kun joku oli kommentoinut hänen ilmoitustaan, mutta viestiä ei näkynyt.

Ja mä nyt satuin olemaan just silloin palstalle eli mä sain sen kaiken paskan niskaan näiltä kahdelta tyypiltä.

Ja JOO, olen lapsellinen, kun vedän herneet tällaisestä pikku jutusta, mutta ne niiden tekstit rupesi menemään hieman liian henkilökohtaisiin juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vähän sinäkin, kun jäi noin asia vaivaamaan. Mitä ihmettä tuollaisia ihmisiä jäät kaipaamaan? Perustakoot kirppariryhmän missä saa tehdä mitä tahansa, eihän se ole sinulta pois, vai mitä? :) Itse ajattelisin, että parempi vain kuin häipyvät muihin maisemiin ellei järkevä toiminta onnistu (ja vievät ehkä sen pienen marginaaliryhmän mukanaan, joita säännöt häiritsevät).

Itse olen aktiivinen myyjä yhdessä kirppariryhmässä ja sielläkin on kuvailemasi kaltaiset säännöt. Ihan ok ja hyvin sujuu kaupanteko.

Vierailija
4/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaablaablaa... suhtautettuna blaablaa... suhtauttuna... höpöhöpö

Vierailija
5/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisperheiksi

t. addun äiti

Vierailija
6/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä sain sen kaiken paskan niskaan, että olen veemäinen ämmä, joka on tyranni jne. jne. jne. Ja ne muut, mitä ne sanoivat.

Mutta juu, mä oon tänään hieman herkkis tuulella eli johtuu siitä.

Ja mä osasinkin odottaa sitä, että kun tuo yksi avasi sanaisen arkkunsa, se toinen tulee parin minuutin päästä komppailemaan kaveriaan. Ja niin siinä kävikin.

Ja tämän toisen mielestä siellä, missä hän on valvojana (kuulemma pari ryhmää), ei mitään tällaista satu (=kansiot ei näy muille ym. ongelmat).

Vierailija
7/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on väärä paikka meuhata jostain muiden areenoiden pikkujutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän