Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka inhoatte jonkun läheisenne lasta

Vierailija
01.01.2012 |

onko koskaan tullut mieleen että vika olisikin teissä itsessänne eikä siinä lapsessa? Jos jonkun pieni lapsi ärsyttää niin vika useimmiten löytyy aikuisen omien korvien välistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama teini-ikäinen on niin rasittava, että melkein inhottaa. Kahdellakin ystävälläni on teini-ikäinen poika, joka komentelee ja vaatii äidiltään passausta ja kohtelee äitiään rumasti ja ilkeästi.

Jos ko teini on kotona, saattaa olla etten mene käymään, koska en jaksa sivusta katsoa pomottelua. Joskus olen puuttunutkin nuoren törkeään käytökseen.

Vierailija
22/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttavapiirissä tänä vuonna 7 täyttävä tyttö jota ei kestä pirukaan.Tiedän järjellä et hänen kasvatuksessaan on täytynyt mennä jotain pieleen mut ei järki auta kun sen tytön läsnäolo on miltei sietämätöntä.

Kuinka kauan AP itse jaksaisi katsella ja kuunnella ihmistä joka ei edes halua ymmärtää et maailma ei pyöri hänen ympärillään.Joka kerta kun se tyttö tulee meille alkaa se sama jankkaaminen."oonks mä sun mielestä kaunis" "oonks mä sun mielestä kaunis" "oonko oonko oonko ooonko"?Jos en vastaa se jatkuu ikuisuuden ja jos vastaan kysymys muuttuu."kuka on suosikki lapsi" kuka kuka kuka vastaa vastaa vastaa"

Te ette haluu tietää mitä on tapahtunut niillä kerroilla kun menin sanomaan totuuden eli olet ihan tavallisen näköinen tyttö ja mun suosikkeja on mun omat lapset.

Kiusallisinta ja outoa on se et se tyttö jää aina roikkumaan meidän aikuisten luo.Ei millään halua mennä lasten leikkeihin vaik on samanikäsiäkin.Kiinnostais tietää mitä joku ammattikasvattaja/psykologi sanois,mitä on vialla 6-7-vuotiaassa joka haluaa mieluummin aikuisen seuraan jossa ei tapahdu mitään muuta kuin "tylsää" juttelua ,kuin lasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosissaan.

Anteeksi, oli pakko, vaikka se typerää olikin. Kivaa iltaa, minä poistun nyt hölmöilemästä tältä palstalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän