Tee minulle sporttisille naiselle palvelus: älä tule ruuhkauttamaan saliani tammikuuksi!
Olen jo kymmenen vuotta ollut erään suositun saliketjun vuosijäsen. Käyn jumpilla ympäri vuoden 3-4 kertaa viikossa. Tammikuu on aina tuskaista aikaa, kun kävijämäärät triplaantuvat ja tunnit täyttyvät jo 30 minuuttia ennen alkamista. Pukuhuonekin on niin täynnä, ettei kaappeja riitä kaikille. Ja kas kummaa, viimeistään helmikuun puolivälissä nämä uuden vuoden lupaukset tehneet ikuiset aloittajat ovat taas kadonneet ja salilla on taas tilaa.
Miten olisi, jos et tänä vuonna edes yrittäisi ollenkaan? Näin me tosissaan treenaavat saisimme jumpata rauhassa etkä sinäkään pettyisi pitämättömiin lupauksiin. Toki, jos tiedät aivan varmasti jatkavasi kuntoilua koko vuoden, niin tervetuloa mukaan!
Kommentit (96)
poistu keskuudestamme.
ps.pese se peräs ennenku tuut jumppaan ??eiks joo?Siinä kauheessa tungoksessa en jaksais sua nuuhkii!
Mitä sinä vielä siellä salilla riekut. Rentoudu välillä hyvä ihminen, äläkä ota ressiä toisten menemisistä.
ihmisoikeuksiasi. Jos sinua ärsyttää, se ei ole minulta pois.
Olisin NIIIIIN klisee. Ymmäärän ap:ta.
Olisin NIIIIIN klisee. Ymmäärän ap:ta.
Mutta luulenpa, että salin oikeat omistajat hykertelevät innoissaan. Ihan huolimatta sinun pikku ruuhkakärsimyksistäsi...
Bisnes on poikaa.
Ihme, jos 10v kilojen karsinta ei jo riitä. Mitä sinä vielä siellä salilla riekut. Rentoudu välillä hyvä ihminen, äläkä ota ressiä toisten menemisistä.
En ole koskaan laihduttanut enkä todellakaan käy salilla kiloja karsiakseni! Ehkäpä se on muuten se tärkein ero minun (ja muiden kaltaisteni ympäri vuoden treenaajien) ja uuden vuoden lupausten välillä. Meille liikunta on elämäntapa, jota ilman elämä olisi surkeaa.
T. ap (54 kg)
10.v rehkinyt salilla monta kertaa viikossa ja vieläkään ei oo tulosta tullut :D
No joo, minä teen mitä haluan, lain sallimissa rajoissa. Joten voit olla varma, että tämän aloituksen innoittaman tulen läskeineni ja 80-luvun jumppapukuineni ja trikoineni salille kaikkiin jumppiin ja laitteille, ihan vaan sinun ja kaltaistesi ihmisten riesaksi ja saman tulen toistamaan joka vuosi tästä edes päin. Hyvää uutta vuotta ja lämmin kiitos vinkistä.
Terveisin Fats Domino 4-ever :D
Mutta luulenpa, että salin oikeat omistajat hykertelevät innoissaan. Ihan huolimatta sinun pikku ruuhkakärsimyksistäsi...
Bisnes on poikaa.
kyllä sinne voi tulla ruuhkautumaan. Tosin sohvakalusto, hopeakaappi, joulukuusi ja muutama pienempi nojatuoliryhmä estävät hyppyjumpat. Interiööristä voi tulla nauttimaan, kunhan ei riehu!
Ihme, jos 10v kilojen karsinta ei jo riitä. Mitä sinä vielä siellä salilla riekut. Rentoudu välillä hyvä ihminen, äläkä ota ressiä toisten menemisistä.
En ole koskaan laihduttanut enkä todellakaan käy salilla kiloja karsiakseni! Ehkäpä se on muuten se tärkein ero minun (ja muiden kaltaisteni ympäri vuoden treenaajien) ja uuden vuoden lupausten välillä. Meille liikunta on elämäntapa, jota ilman elämä olisi surkeaa.T. ap (54 kg)
Hyvää Uutta Vuotta läskeille ja laihoille ja kaikille siltä väliltä! Tervetuloa ja menoa luontoon, saleille, liikkumaan ja nauttimaan.
10.v rehkinyt salilla monta kertaa viikossa ja vieläkään ei oo tulosta tullut :D
Siis tuo, että liikuntaa harrastetaan vain kuuriluontoisesti liikakilojen karsimiseksi. Sitten taas paisutaan ja aloitetaan kuuri uudestaan. Kannattaisi miettiä pitkäaikaisempaa elämänmuutosta, jos haluaa oikeasti haikailee tuloksia ja parempaa kroppaa.
T. ap (jolla liikunnan tulokset näkyvät hoikassa ja timmissä kropassa)
No joo, minä teen mitä haluan, lain sallimissa rajoissa. Joten voit olla varma, että tämän aloituksen innoittaman tulen läskeineni ja 80-luvun jumppapukuineni ja trikoineni salille kaikkiin jumppiin ja laitteille, ihan vaan sinun ja kaltaistesi ihmisten riesaksi ja saman tulen toistamaan joka vuosi tästä edes päin. Hyvää uutta vuotta ja lämmin kiitos vinkistä.
tehdä saman ap;n kehoituksesta!
jokunen vuosi sitten:-). Mutta kas, olen varmaankin aikuistunut, koska enää asia ei ole minua häirinnyt.
Tosin oma elämäntilanteeni on muuttunut enkä enää ehdi/pääse salille niin usein kuin ennenvanhaan. Vuoden verran on myös sairastelut haitanneet.
Nyt aion tulla itse häiritsemään vakijumppaajien arkea heti ensi viikolla! Valitan ap:-)
Motivaationa todellakin vyötärölle (ja muuallekin) kertyneet kilot!
Te vakikävijät näillä "suositulla saleilla", miettikääpä, että yhtä paljon mekin maksamme siellä käynnistä. Olkaa rauhassa vahingoniloisia siitä, että meidän käyntikerrat maksavat paljon enemmän kuin teidän, koska emme ravaa siellä joka päivä:-). Minulla on ainakin muutakin elämää kuin salilla käyminen.
Olen jo kymmenen vuotta ollut erään suositun saliketjun vuosijäsen. Käyn jumpilla ympäri vuoden 3-4 kertaa viikossa. Tammikuu on aina tuskaista aikaa, kun kävijämäärät triplaantuvat ja tunnit täyttyvät jo 30 minuuttia ennen alkamista. Pukuhuonekin on niin täynnä, ettei kaappeja riitä kaikille. Ja kas kummaa, viimeistään helmikuun puolivälissä nämä uuden vuoden lupaukset tehneet ikuiset aloittajat ovat taas kadonneet ja salilla on taas tilaa.
Miten olisi, jos et tänä vuonna edes yrittäisi ollenkaan? Näin me tosissaan treenaavat saisimme jumpata rauhassa etkä sinäkään pettyisi pitämättömiin lupauksiin. Toki, jos tiedät aivan varmasti jatkavasi kuntoilua koko vuoden, niin tervetuloa mukaan!
Mulla kun on tapana suunnata sinne painonnostopuolelle. Ja jos kaapit ei riitä, niin sitten ne ei riitä. Ensin tuleva saa saaliin.
Teen tammikuussa vuosisopparin johonkin laitokseen, mutta en käy täyttämässä salia olemuksellani.
Lenkkeilen, mutta haluan säilyttää option jumppaan...kannatusjäsen siis..
Liikkuminen on vain ikävä, kausiluonteinen kuuri eikä sen kuulukaan olla hauskaa:(
Toinen myytti on se, että voisi jotenkin liikkua varastoon. Jos siis olet kesällä käynyt sauvakävelemässä niin sinulla on joulunakin vielä "hyvä" kunto? Jotkut tuntuvat ihan oikeasti ajattelevan näin.
Jos haluaa pitää peruskunnon, pitää liikkua viikoittain, ei joskus.
Minä ainakin toivotan kaikki läskit tammikuussa saleille tervetulleeksi, mutta myös jäämään harrastuksen pariin!
t: ei ap
joulukilot. Kyllä sinne salille kaikenlaiset kuntoilijat mahtuu :)