Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle, että tämä perfect mom blogin pitäjä ei ole tosissaan ... Eihän?

Vierailija
01.01.2012 |

Perfectmom.blogspot.com. Ai kamala nainen on melkein 30v ja teksti kuulostaa 15v kirjoitukselta. Ja nyt korostaen T. Lapseton

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain just ajan ekaan neuvolaani Helsingissä heti seuraavaksi päiväksi soitosta! Viikkoja silloin 7+0 eli vähän pitemmällä toki kuin tuo blogisti. Ruuhkaa on kuulemma yleensä mutta soitin hyvään väliin. Olen myös kuullut ihmisistä jotka käyvät täällä ekassa neuvolassa jopa viikoilla 4+ tai 5+ jotain eli ei ihan mahdottomuus vaikka harvinaista lie. Sittenpä on vaan pitempi aika oottaa seuraavaa.

Vierailija
22/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain just ajan ekaan neuvolaani Helsingissä heti seuraavaksi päiväksi soitosta! Viikkoja silloin 7+0 eli vähän pitemmällä toki kuin tuo blogisti. Ruuhkaa on kuulemma yleensä mutta soitin hyvään väliin. Olen myös kuullut ihmisistä jotka käyvät täällä ekassa neuvolassa jopa viikoilla 4+ tai 5+ jotain eli ei ihan mahdottomuus vaikka harvinaista lie. Sittenpä on vaan pitempi aika oottaa seuraavaa.

minultakin kyseltiin jo puhelimessa ja vielä enemmän sitten käynnillä vointeja ja oloja ja tunteita. Testiä ei sentään tehty uusiks. Mut että onhan se teoriassa ja ilmeisesti vähän käytännössäkin mahdollista että on olemassa ihania neuvolaterkkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä käy vauvaa sääliksi.. Vaikka kai se raskaus kasvattaa.. Kasvattaahan?!

Vierailija
24/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hiukan överiksi, mutta huvittaahan tuo hetken.

Vierailija
25/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu on ihan samanlainen, kun oon facebookissa hänen päivityksiään lueskellut.. Odottaa myöskin esikoistaan ja tietää jo kaiken kaikesta.. Vain ikä ei täsmää, eikä tuo ulkomaalainen mies:D

Vierailija
26/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo perfectmamma on oikeasti olemassa ja oikeasti tuommoinen mitä kirjoittaa, niin hyi kuvotus sentään. Ja jos tuo on provo (pakko olla, ei tommosia ihmisiä voi oikeasti edes olla olemassa), niin eikö tällä provoilijalla ole oikeata elämää elettävänään? Miten kellään on edes aikaa hengata netissä ja keksiä kaikenmaailman kuvitteellisia tarinoita sinne kirjoitettavaksi? Säälittävää, kaikin puolin.

Vierailija
27/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta jossa tämä kirjoittaja sen itse julkaisi. T. AP

Vierailija
28/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunnen ton.. oikeesti.. vain pari niin pientä eroa tuntemaani henkilöön että oikein hirvittää..

Vierailija
29/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, ettei blogin pitäjä ole tosissaan. Tai ainakin lääkitystä olisi tarve muuttaa. Sääliksi kävisi myös lapsiparkaa.

Vierailija
30/43 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on oulusta, niin mä tunnen ton............

Vierailija
31/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän on täydelliselle äidille tapahtunut kun ei ole blogiaan päivittänyt viikkoihin =/

Vierailija
32/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina on se vaara, että toi ihminen on tosissaan. Voi lapsi parkaa jos sellainen on tulossa ja jos ei tämän äidin ajatusmaailma muutu. T. Se lapseton AP.

Vierailija
33/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiskos linkkiä?

Vierailija
34/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ihana, toivoisin, ettei olis Porvoon mami:)

Mihin ketjuun tämä mahtaa liittyä?

Vierailija
35/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olkoon tämä blogi varsinkin kaikkien av-mammojen kauhistus. Siellä minut jo kertaalleen teilattiin lapsellisena teininä jonka ei lapsia pitäisi hankkia ja haukuttiinpa siinä sivussa miehenikin mutiaiseksi ja ties miksi. Nyt voitte te kaikki mammat lukea täältä ja harmitella, kun ei siitä lasten hoidosta ydinfysiikkaa tullutkaan vaikka omankin nyt saan

Vierailija
36/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olkoon tämä blogi varsinkin kaikkien av-mammojen kauhistus. Siellä minut jo kertaalleen teilattiin lapsellisena teininä jonka ei lapsia pitäisi hankkia ja haukuttiinpa siinä sivussa miehenikin mutiaiseksi ja ties miksi. Nyt voitte te kaikki mammat lukea täältä ja harmitella, kun ei siitä lasten hoidosta ydinfysiikkaa tullutkaan vaikka omankin nyt saan

Vierailija
37/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1529845/vauvan_saami…

Itse olin vielä tuon ketjun ja blogin ensimmäisen postauksen perusteella valmis uskomaan kyseisen henkilön olemassaoloon, mutta toinen blogipostaus oli valitettavasti teennäisyydessään liian epäuskottava. :(

Vierailija
38/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Onhan!?

Vierailija
39/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan Johanna tukiaisen blogi merkintöjä:D jos tuksulla ois raskausblogi se ois just tollanen:D

Vierailija
40/43 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan Johanna tukiaisen blogi merkintöjä:D jos tuksulla ois raskausblogi se ois just tollanen:D

Pohdinkin, miksi se on niin tutun tuntuinen. Ehkä se on Johanna! Tai Juulia! :D LOL

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme