Farkkujen tuumakoko 27/32. Onko ok?
Kommentit (44)
normaali aikuisen vyötärö tuollainen. Minkä takia kysyt?
olisi normaali vyötärö aikuiselle? Kunhan kysyin, en ole mielestäni mikään ylihoikka, melko hoikka vain. Kolme raskautta jättäneet jälkensä jne.
Itse olen 50 v, koko 28/32. En tykkää kovin tiukoista farkuista, mutta kyllä tuo 27 menisi päälle, jos en tarkoituksella käyttäisi väljempiä. Painan 58, pituus 163. Eli ihan tavallisen kokoinen, en laiha enkä lihava.
Ja pidän itseäni isona. Mun kokoni on normaalisti L, mutta farkuista menee tuo koko. Onhan 27/32 tuuman verran pienempi, mutta ei se vielä mikään pieni ole. Olen siis 163/60
Eihän ap väittänytkään olevansa superhoikka tai muuta kysyi vain onko ok. Itselläni 28/32.
Kuka sen määrittelee mikä tuumakoko on "OK"?
Aivan pimeä aloitus ja ketju o_O
Mun sukat on kokoa 36-39, onko ok! Pliis sanokaa että on ok niin mun surkeaakin surkeampi itsetunto saa pienen pienen piristysruiskeen kun tiiän että av-mammat hyväksyy mun sukat!!!! Pliis jooko? Muuten onko siniset sukat ok, onhan? ONHAN?!?!
35-vuotias 3 lapsen äiti olen. Minusta siis normaali koko.
normaali aikuisen vyötärö tuollainen. Minkä takia kysyt?
Vai ei ole normaali. Mulla on farkut 26/32, olen 35v yhden lapsen äiti.
mitä ap tarkoittaa. Voisitko selventää? Mulla sama koko, ikä 43. Tiedän ihmisiä, joilla on vyötärössä ja lahkeessa samat tuumat - siihen verrattuna ainakin ok.
pitäsikö meidän tietää, sopivatko tuon kokoiset farkut ap:lle vai ei? Vai mikä on pointti?
Onlyn farkut 32/32.onko ok?
Kävin yöllä 2 kertaa vessassa,onko ok?
Aion ostaa alesta jotain superihanaa vaikken tarvi mitään.Onko ok?
Mua huvittaa ap!IHAN SAMA ONKO OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
32/32 EI ole ok. Olet lihva palsta mamma.
Onlyn farkut 32/32.onko ok?
30-32 /32 on OK sopusuhtainen naisellinen naisen mitta.
Mikä tahansa leveys siitä alle on liian laiha tai liian kapeat lantiot. Mikä tahansa sitä leveämpi on liian leveät lantiot tai vyötärö.
25-27 /32 kuten AP on malli, tikku, ylilaiha ja kaikki muut ylisanat, jotka eivät vastaa EU standardia EN 123-32/33 naisen mitoista. Te ette voi asioida julkisesti varsinkaan farkuissa, koska Eu ei salli. Hameen mitaksi teillä käy vain lyhyt, koska isompi voi toimia purjeena, eikä kaksipuolisuuskaan kankaassa salli kahta purjemastoa.
Olen tyytyväinen. Olisin varmaankin tyytyväinen vielä tuohon 27 tuumaan.
Olen 43v, 4 lapsen äiti ja tummakoko on 26/32. Olen tyytyväinen. Olisin varmaankin tyytyväinen vielä tuohon 27 tuumaan.
pitkä olet ja kuinka paljon painat?
kertoo siitä että on lyhyen läntä eikä mikään ylilihava ainakaaan. Pieni pippuri.
Olen 43v, 4 lapsen äiti ja tummakoko on 26/32. Olen tyytyväinen. Olisin varmaankin tyytyväinen vielä tuohon 27 tuumaan.
pitkä olet ja kuinka paljon painat?
15-vuotiaana ja olin todella hoikka silloin eli minusta tuo koko on erittäin ok, kateeksi käy :)