Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

Vierailija
161/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa. Tämä on ihana ketju, jossa saa jännätä muiden kanssa ja samalla saa sitä tukea. ? Monesti itse olen miettinyt että viittiskö avautua tänne, kun on mieli maassa. Ja kyllä se on vaan joka kerta kannattanut. Kiitos siitä teille rakkaat siskot. ?

Emmastiina; Peukut pystyssä ja kädet ristissä, että nyt tärppäisi. :)

Elmu; Sinnekin kovasti plussatuulia. :)

Vilmis; Peukkuja sinnekin. :) Käytitkö ovistikkuja?

Marjana; Pientä nippailua on masussa ollut, mutta ovistikussa ei vielä viivat yhtä vahvoja. Eli tuskin ovis sitten olisi päällä? Sitäpaitsi mullakin aina tuntuu ovis, kun alamasu on tosi kipeä silloin. Vautsi, sielä ässäilty oikein kunnolla. :D Olet mielessäni niin usein ja mietinkin kuinka onnellinen olisin teidän puolesta kun se plussa sieltä vihdoin pärähtäis. Itkisin onnesta, oikeesti. ?

Niiskurouva; Juu viivat löytyy ja on vahvistunut hurjaa vauhtia. Toivon vaan, että olisivat pian yhtä vahvuisia tai vahvempikin se toinen viiva. Täälä kans valkkaria, masun nippailua ja tissit hieman arat.

ON; Siis ei ole todellista miten noihin Ovistikkuihin jää koukkuun. :D Kahdesti päivässä olen testannut ja hymy huulilla jännännyt tuleeko millanen viiva tällä kertaa. :D Viime yökin meni harakoille kun paniikissa odotin että alkaako oviskivut nyt, kun mies on töissä. Huh, ei onneksi, pientä nippailua vaan ollut kokoajan. Tänään taas testasin aamupissasta ja oli se viiva kyllä vahvistunut kovasti. Illalla sitten taas uusiksi. Ja nyt ei onneksi kauheeta paniikkia kun miehellä alkoi talviloma. Mutta joo, eikös se ovis ole vasta silloin kun ne viivat on saman vahvuisia tai toinen jopa vahvempi? Vai käsitinkö väärin? Koitan tässä pitkittää ässäilyä, että tulis sitten kunnon tavaraa kertalaakista. :D

Lepposaa sunnuntaita. ?

- Mami Kp 15/31 Yk 5

Vierailija
162/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucija: Voi pöh. No uutta matoa koukkuun ensi kierrossa!

Mmm, tänään ja eilen on tullut yökötysrefleksi ja hiukan oksennusta suuhun kahvia hörpättyäni. Pissa haisee ihan oudolta ja tissit niin kipeät, että esim.kyykkyhyppelyt on pitänyt jättää reenistä pois. Tuntuisi hullulta, jos nämä oireet olisivat mieleni tepposia, ja että huomaan nämä asiat vaan, koska haluan huomata ne. Kuinkahan ajoissa voi alkaa testailemaan..? Vai kannattaisiko odottaa suosiolla torstaihin, kun kp28 koittaa.. Jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa nyt ihmeessä heti paikalla ja välittömästi;-) Mulla meinaan oli kans outo pissan haju silloin kun olin ne pari kertaa raskaana. Toisesta tiesin jo ennen testausta että plussaa pukkaa kun haju oli samanlainen. Plussapuhureita sinne puuuuuhhhh!

Vierailija
164/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Hui! Taidan kyllä olla niin malttamaton, että käyn ostamassa pari testiä ja testaan huomenna aamuvirtsasta ja toisen kerran sitten torstaina. Vaarana on tietysti, että kyseessä on kiinnittymisyritys, joka kuitenkin päättyy menkkoihin.

Tuo pissan haju tosiaan on kumma, käskin siskonikin haistaa:DD. Häntä nauratti kyseinen pyyntö, mutta sanoi, että on kyllä erikoinen, pistävä haju, jotenkin makea. Palaan aamulla kertomaan, mitä testi sanoi.

165/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just niin, makea pisukka oli mullakin. Nyt kipin kapin jotain testiä ostamaan ja tuu heti kertomaan tulos. Mulla on nyt hyvä kutina tästä. Voi vitsit mua alkoi ihan jännittää sun puolesta.

Ootko lämpöjä mitannut? Saattaisi olla vähän koholla?

166/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitöntä tahtia te kirjoitatte! Ja minä, joka en joka pvä koneella käy niin hukkuu tänne alle... yritän parantaa! Pahoittelen siis, etten kykene nyt hahmottamaan ihan kokonaisuutta ja viesteihin kommentoimaan, mutta pyrin olemaan kollektiivinen: oikein hurjasti tsemppiä, seksi-intoa ja onnea ovulaatioihin! Usealla näyttää olevan siellä muhimassa hedelmälliset keitot nyt tällä hetkellä ja mikäs sen parempaa. Boikotoidaan tätiä yhdessä /,,/

Minulla on noin puolivälissä kierto, kroppa on ollut järin kummallinen. Nipistellyt ja limaillut, mutta ei perinteiseen tapaan. Ja tänään pyyhkäsin verta ihan vähän liman mukana, mutta googlen avulla näin voipi käydä ovulaation aikana munasolun irrotessa. Sweet!! Onko muilla ollut koskaan? Itselle eka kerta.

Seksiä on ollut joka toinen päivä, jopa kahdesti/kerta. Tänään miehelle synttäriseksiä, joten olishan se hiano hedelmöittää seuraava laps tänään siis. Laitetaan ehdokkaat matkaan ja toivotaan, että kunnolliset ovisoireet ilmaantuu huomenissa. Limoja, kipuja ja himoja kaikille tasapuolisesti! :)

Vierailija
167/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla nyt kp 3/24-28 ja yrityskertaa ööh onkohan se nyt sit 8... Täti mokoma tuli siis tässäkin kuussa käymään, kylläkin aika odotetusti kun kiirettä on pitänyt niin ettei edes peittoja ole kovin aktiivisesti kerennyt heiluttelemaan... Alkaa jo käymään hermon päälle kun aikaisempien lasten kohdalla tärppi tuli aina kerralla ja nyt ei sitten millään.. Liekkö tässä sitten jo toivo mennyt kokonaan.. Noh periksi ei anneta :D

Plussatuulia kaikille oikeen kovasti

168/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku: Onneksi luonto hoitaa kuitenkin osansa tässä vauvaprojektissa ja ovulaation aikaan tekee sitten oikeasti mieli seksiä jatkuvasti. Olen muuten huomannut saman, että itse ehtii yleensä tippua koko ketjusta pois ennen kuin siellä alkaa plussia esiintymään. Pitäisikö tästä päätellä, että kuukauden loppupuolella tai kuukauden vaihteessa ovuloivat raskautuvat herkemmin? Itse kun ovuloin aina kuukauden puolivälissä. =P

Tsemppiä oviksen bongailuun!

Mami, kiitos kauniista sanoistasi! Olet kyllä ihana! :)

Juu kyllä niiden viivojen pitää olla samanvahvuisia tai testiviivan jopa vahvempi. Pian se ovis sinullakin varmasti sieltä tulee! Minullahan muuten kävi tässä kierrossa niin, että testasin perjantai-iltana joskus klo 18 negan hymynaamalla ja tein samalla myös Mammaksin ovistestin, jossa oli niin haalea viiva, ettei olisi voinut oviksen kuvitellakaan olevan lähellä. Kuitenkin lauantaina jo iltapäivällä molemmat testit paukautti selvän plussan! Eli minulla ei kyllä juurikaan ne Mammaksin testien viivat vahvistuneet mitenkään lineaarisesti. Siksi kannattaakin testailla useammin ja seurata oman kropan tuntemuksia, jos se oviksen haluaa bongata.

Makkarakeitto, joko testasit? :) Täälläkin jännätään saadaanko veturinkuljettaja tälle pinolle!

Kiova: Minulla ei ole tuota verta ollut koskaan ovuloinnin yhteydessä, mutta ei se käsittääkseni kovin harvinaistakaan ole.

Nassukka: Intoa uuteen kiertoon! :)

ON: Kirjoitin eilisaamuna tänne, että oviskivut eivät ole ilmaantuneet vielä, vaikka testit näytti plussaa jo lauantai-iltapäivänä. Ehdin lähettää sen viestin tänne ja lähteä ratsastamaan, niin ne kivut iski päälle. Eli ovulaatio oli virallisesti sitten sunnuntaina aamupäivällä. Ehdittiin eilen vielä illalla varmistella ja lähettää lisää siimahäntiä matkaan. En tiedä ehtivätkö tähän kiertoon mukaan, mutta onpahan ainakin yritetty. Nyt sitten alkoi piinaviikot virallisesti. Kuinkahan sitä taas jaksaisi odotella... Tulee lyhyin kierto pitkään aikaan. Lyhenee itseasiassa edellisestäkin, koska oletusarvoisesti pituudeksi tulee 28 päivää, mutta voi toki sen 1-2 päivää venyä, jos menkat ei käynnisty heti kunnolla. Ja toivottavasti eivät käynnisty ollenkaan.

Näin muuten viime yönä unta, että olin raskaana! Se uni oli kyllä vähän epätodellinen, koska asiat tapahtui hyvin nopeasti. Olin kuukauden päästä raskautumisesta jo synnytyssalissa, eikä se ollut mikään keskenmeno. :D Mutta enivei, toivottavasti tuo raskausuni on todellakin enneuni! En ole koskaan nähnyt tästä aiheesta mitään unia.

Marjana kp 15/28-30 Dpo 1 yk 22

Vierailija
169/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami: Oikein ihanaa matkaa! Niin ja viiva alkaa tummumaan oviksen lähestyessä, joten kyllä se hailakkakin viiva jo jotain tarkoittaa. :) Niin ja yleensä se on kyllä niin että viivojen pitäisi olla yhtä vahvoja oviksen aikaan. Itselläni tosin pari kiertoa sitten ei vielä ollut yhtä tummia, mutta hymynaaman sain silti. Jonkin verran on siis yksilöllistä.

Emmastiina: Onneksi olkoon hymynaamasta! Hymynaamahan pitäisi tulla reilusti ennen ovista kuitenkin, joten varmasti ehditte hyvin ja hyvinhän olitte aikaisempana iltanakin ässäilleet. Hyvin on siis nyt teillä ovis hyödynnetty, hienoa! Meille ainakin gyne suositteli että käytäisiin testaamassa miehen simpat niin pian kun mahdollista, vaikka onkin vielä nuori. Ei olla vielä sitä tehty, mutta kait sitä pitäisi oikeasti alkaa harkitsemaan. Ehkä tästä kierrosta oviksen jälkeen… Hyvä että muistutit tuostakin!

20vilmiina07: Kyllähän sinulla nyt hormoonit aiheuttaa rintojen tuntemuksia! Itsellänikin on nyt ollut milloin mihinkin aikaan kierrosta rinnat enemmän tai vähemmän arat. Eikä tosiaankaan vaan oviksen aikaan tai tädin, vaan ihan milloin vain. Hienoa että tekin olette päässeet puuhastelemaan oikein kunnolla nyt juuri sopivaan aikaan! Mihin päin olette toukokuussa matkalla? Ihanaa varailla matkoja kun on jotain mitä odottaa sitten!

Makkarakeitto: Valkkari on ehdottomasti hyvä merkki! Onnea! Yritä jaksaa odotella vielä pari päivää, ei sitten ainakaan tule turhaa negaa. Oireesi ovat kyllä hyvä merkki!

Nassukka81:Tervetuloa mukaan!

Vacsu: Onnea tikuttamiseen!

Rapsu: Onneksi olkoon ovisplussasta!

Marjana: Onneksi olkoon hymynaamasta!! Teillä on kyllä nyt ahkerasti se hyödynnetty, ihanaa. Niin ja hyvä uutinenhan ihan selvästi on se, että hymynaama tuntuu näyttävän oviksen vähän aikaisemmin. Toivotaan että tästä kierrosta jo nappaisi! Ihan selkeästi enneuni tuo raskausuni!

Nelli: Hienoa että nyt sitten vihdoin pääset yrittämään ihan luvalla. Aika tuntuu varmasti kuluvan hitaasti, tiedän tunteen… Toivottavasti sinulla kuitenkin oli hauska ilta!

Evis: Hienoa kuulla sinusta!! Ollaan täällä jo vähän ihmeteltykin että missä olet! Harmihan se tosiaan on että meitä on täällä vielä näin monta vanhaa tuttua, mutta tehdään tosiaan joukkorynnäkkö tästä kierrosta sinne odottajien puolelle. Sääli että keittiöremppa ei mennyt odotetusti. Hienoa kuitenkin että olet saanut hieman käsiteltyä kaikkea sinulle tapahtunutta tässä talven aikana. Sinua on kyllä kohtalo potkinut päähän, niin sanotusti. Toivotaan siis että onni olisi vihdoin kääntynyt ja saisit nyt sen plussan!

Elmu: Ihanaa olette päässeet jo laskemaan! Täälläpäin ei vielä lunta ole niin paljoa että mäkiin oikein pääsisi. Tai, ainahan se on halusta kiinni, voisihan sitä ajaa jonnekin missä on. Ja sauna ulkonaolon jälkeen on kyllä aivan mahtavaa. Ässäilytkin teillä mennyt oikein putkeen, nyt ei muuta kun piinailemaan sitten!

Lucija: Pahoittelut tädistä! Jos oikein siltä tuntuu että haluat käydä tarkistamassa että kaikki on kunnossa, niin yksityiselle puolellehan pääsee aina. Tsemppiä!

Niisku: Hienoa että ovis on jo tuloillaan, nyt vaan hyödyntämään!

Kiova: Hyvältä kuulostaa ässäilyt teilläkin!

ON: Ovista edelleen kuulutellaan. Lauantaina ja eilen sekä tänä aamuna on ovistikkuihin piirtynyt vahvempi viiva kun ennen sitä, mutta ei kuitenkaan ihan hirveän vahva. Muistelisin kuitenkin että edelliskierrossa se plussa oli selkeästi vahvempi kun aikaisemmat. Eilen testasin aamulla varmuuden vuoksi myös hymynaamalla ja nega oli. Joka kerta kun testaan pelkään ihan hillittömästi että viiva on haalentunut ja ovis jäänyt välistä. Illalla meinaan testata hymynaamalla, jos viiva on edelleen tummempi, toivottavasti on vielä tummempi kun aamulla vihdoinkin! Viime kierrosta kun en ovuloinut viiva oli kaksi kertaa (eli vuorokauden) näin tumma ku nyt, mutta ei siitä tummunut. Yritän siis lohduttautua sillä että viiva on edelleen, kolmatta päivää, tummempi joten kyllä se ovis sieltä vielä tulee. Pidempi kierto tuntuu tulevan, mutta siitähän gyne jo varoitti, että hormoonit voivat pidentää kiertoa. Ovistikkuja ei ole enää jäljellä kun tälle illalle ja huomen aamulle, apua! :D Tilasin tänään lisää, toivottavasti ehtivät tulla. Tokihan apteekistakin saa lisää, mutta kun ovat eri merkkisiä, niin on vaikeata verrata. Toivotaan nyt kuitenkin että se ovis sieltä pärähtäisi tänään illalla, niin ei tarvitsisi huomenna enää testata. Ässäilty on jtp, viimeksi eilen, joten ovis on enemmän kun tervetullut.

Onnea piinailuun kaikille!

Alexandra, kp17/28-32, yk6+km+yk5

Vierailija
170/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Marjaana. Ihanaa kun kierto lyhenee (kunhan ei lyhene liikaa) saa jännäillä vähän niinkun kokoajan. Enneunesta myös peukkuja =) Ei liity asiaan mitenkään mut huomasin jälleen että lasketaan noi DPO:oot eri tavalla jokainen. Olen oppinut et ovisplussa on -1, seuraava 0 ja siitä eteenpäin. Onkos tuolla väliä.

Alexandra: Luotan enemmän näihin päiviin ennen O:ta kun sen jälkeisiin ja nyt ekaa kerta sattui ässäilyt just päivää ennen, aikaisemmin ollut just 2 päivän tauko ennen plussaa. Katsotaanko auttoiko taktiikan vaihto =) Raivostuttavaa kun sitä oikeeta plussaa ei tule mutta luotetaan siihen että sulla vaan nyt lääkkeiden myötä kierto venyy. Toisaalta eihän kaikki saa plussaa ollenkaan ja silti raskautuu.

Kiova: En ole koskaan vielä verta nähnyt en oviksen- enkä kiinnittymisen aikaan mutta sehän on vaan normaali hyvä merkki! Eli munasolu on irronnut! Tiedän miltä tuntuu tulla mukaan keskusteluun päivien tauon jälkeen...on ihan out jutuista =) Mut tää on ihanan aktiivinen palsta.

Olen myös miettinyt sitä miten ihmeessä kaikki me alkupään ihmiset (eli nyt n. kp 15-20) katoaa negoineen ja sitten loppupäästä vasta alkaa tulemaan plussia. Omistuista tosiaan! Käännetäänkö nyt kelkka?

ON: Ei täällä mitään. Nyt vaan venataan. Jos nyt jotain taas erilaista oiretta niin tissit kipeytyi oviksen aikaan ja pysyy kipeenä kokoajan. Aiemmin ei ole kipeytynyt ollenkaan tai sitten vasta ihan ennen menkkoja. Mut mullahan näitä oireita on joten ihan sama. Tää nyt on vaan jokin ihan uusi "oire" siksi edes mainitsen.

Hyvää alkavaa pakkasviikkoa kaikille!

Vierailija
171/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeitto; Mikä tilanne? Peukut pystyssä. :)

Nassukka; Halaus sinne. Sama täälä, kaksi lasta meillä on ja ovat tulleet aika nopeasti (esikoinen yk 3 ja kuopus samantien), joten todella piinaavaa nyt odotella kolmatta, jos se meille vielä suodaan. Tsemppiä meille. :)

Marjana; Niin mä ajattelenkin. Nyt kun se ovis vihdoin tulis sieltä. Niin malttamaton olo kokoajan. :/ Sielä ässäilty heti kunnolla, nyt sitä PLUSSAA odotellaan. :)

Alexandra; Ovisplussaa sinne toivottelen kovasti. :)

Emmastiina; Plussia myös sinne. :)

ON; Plaah, missä se mun ovis oikein luuraa? Testasin aamupissasta ja negahan sielä oli. Illalla taas uudestaan kuuden aikaan. Pikkusen alkoi kyllä stressaamaan että mitä jos en saa ollenkaan yhtä vahvusia viivoja... Kääk. Omien laskujen mukaan ovis pitäisi olla ti-ke, eli saas nähdä, kun eikös se vahva viiva pitäisi tulla ennen sitä?

Vierailija
172/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin, ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Pitää varmaan kiltisti odottaa loppuviikolle ennen seuraavan testin tekemistä. Voih!

Vierailija
173/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis takaisin Suomessa.

Kotiin asti maltettiin odottaa testin tekemistä ja hentoinen haamuhan siihen nyt sitten tuli.

Metallinpala muutti eilen suuhun ja koko ajan kuvottaa. Toivottavasti tuo haamu tuosta vahvistuis kunnon viivaksi ja täti pysyis loppuvuoden poissa.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, oviksenmetsästäjille ja niitä odottaville!

Nasulais 26/28 yk2

174/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Tulehan kertomaan mitä hymynaama illalla kertoi sinulle. Toivottavasti sieltä on se ovisplussa pärähtänyt näkyviin. Ja jos ne viivat on kuitenkin tummuneet koko ajan, niin eiköhän siellä ovista kohti olla menossa.

Emmastiina: Minä en ole koskaan perehtynyt miten nuo Dpo:t lasketaan, mutta maalaisjärjellä ajattelen, että day past ovulation tarkoittaa, että päivien laskeminen aloitetaan ovulaatiosta seuraavana päivänä. Minä lähden laskemaan ovistuntemuksista, että se niin sanotusta se päivä numero 0. Eli lasken juuri tuolla tavalla, kuten kuvasit. :) Pääasiahan se on, että tuntee oman kiertonsa. Noita oireita kyllä kyttää, vaikka tietää niiden kuuluvan normaaliin kiertoonkin. Minulla rinnat taas kipeytyy aina, mutta silti ajattelen, että se voi merkitä myös raskautta. =P

Mami: Peitot vaan heilumaan nyt varmuuden vuoksi. Minullahan on pari kertaa noilla ovistesteillä näkynyt ovis vasta muutama tunti ennen munasolun irtoamista.

Makkarakeitto: Voi harmi!

Nasulais: Hurjasti onnea! Sinusta taisi sitten tulla se veturinkuljetta tälle pinolle. :)

Marjana kp 15/28-30 Dpo 1 yk 22

Vierailija
175/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeitto: Älä vielä pety, malta testaamista muutama päivä ja koita uudelleen. En nyt muista, olikos sulla jotain oireita ilmassa?

Nasulais: Voi waude ... Meinaatko testata huomenna/ ylihuomenna uudelleen? Vielä on haamuna, koska on niin aikaiset kiertopäivät sulla meneillään. Kerro sitten kun haluat että kirjaan sinut plussanneisiin.

Marjana: Mä näin kanssa edellisyönä vauva-unta. Sellaista, että mulla oli vauva vaunuissa nukkumassa ja oltiin jossain reissussa. Sitten isompi muksu nukahti ja siirsin hänet vaunuihin vauvan viereen. Ja sitten vauva heräsi isomman jatkaessa uniaan. Otin vauvan syliini ja vauva naureskeli vaunuissa nukkuvalle isoveljelleen. Todella hassu uni. Toiveet on taas niin korkealla, että sieltä alitajunnastahan nämä unet kumpuaa.

ON:

Kyllä se ovulaatioaika on tainnut nyt mennä. Tänään on krampannut vatsa aivan hulluna. Ihan sellaisia kouristuksen oloisia menkkakipuja. Tuttua. Nyt sitten vain odotellaan pari viikkoa. Plaah.

Vierailija
176/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucija,tsemppiä!Mä luotan,että sitkeys palkitaan ;) Pakko kyllä myöntää,että vuosi meni pelottavan nopeasti,kääk!Vuosi sitten tammikuussa lopetin pillerit,tosin menkkoja sai kyllä odotella huhtikuun alkuun.On tässä aikamonta kuukautta saanut yrittää...Nyt sitten helmikuussa lääkäriin,vaikka tietysti yritys on kova ettei tohtori keikkaa tarvitsisi ;)

Kiova,mulla oli yhden kerran oviksen aikaan erittäin vähäistä vuotoa,yhden päivän.

Vielä saisi ovista odotella ainakin muutaman päivän,veikkaisin lähemmäs viikkoa,ollut yleensä vasta 18 päivän kieppeillä.Kierto pidentynyt muutenkin parilla päivällä alkuperäisestä 28:sta.

Vierailija
177/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulais: Mahtavaa! Hieno uutinen! Nyt vaan niitä tarrasukkia!!

Vilmiina: Testailen torstai-aamun uudestaan, se kun on kierron 28 päivä ja tädin pitäisi kolkutella ovelle. Olen ollut havaitsevinani oireita, oudosta pissan hajusta rintojen arkuuteen ja kuvotukseen, mutta en uskalla vielä liikaa uskoa oireisiin. Tsemppiä sinulle piinaviikkoihin!

Vierailija
178/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarekeitto; No voi harmi. Ehkäpä testasit liian aikasin? Näin haluan uskoa. :)

Nasulais; Onnea kovasti. Ihanaa kuulla plussauutisia. :)

Vilmis; Mulla meni nyt ohi... Mutta ehdittekö ässäilemään oviksen aikana?

ON; Plaah, ei vieläkään ovisplussaa. On tämä liian piinaavaa tämäkin. :D En tiedä pitäiskö varmuuden vuoksi ässäillä tänäiltana vai huomenaamuna, vai miten sitä tekis. Ainakin teen vielä kolmannen testin tänäiltana, vai kannattaako?

179/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, minkälaisia nuo oviskivut on? Mä tunnen jonkunlaisia nipistyksiä ja nippailuja oviksen aikaan, mutta en mitään selkeetä kipua yleensä. Tässä kierrossa ei sit mikään menekään ihan niin kun on ennen mennyt ja jonkunlaista kipuakin on havaittu. Se, liittyykö se ovikseen, onkin sitten ihan toinen juttu.

Hauskaa unta olit nähnyt :). Toivottavasti tuo raskautumisosa muuttuu todeksi nyt.

Alexandra, toivottavasti sieltä pärähtää vielä vahvat viivat ja hymynaama kaupanpäälle. Petollisia nuo hormonit kierron pituuden suhteen, mutta toivotaan, että sulle tulee pisin kierto ikinä ;). Hienoa kuitenkin, että semmosia hormoneita on saatavilla, joista on apua tähän vauvautumiseen. Peukkuja pitelen, että ovis on ja että nyt tärppää.

Emmastiina, nyt alkoi se kierron paras vaihe: oireiden kyttäily :). Mulla on yleensä tissit kipeytyneet oviksen jälkeen, mutta sit viime kierrossa ei. Omalla kohdallani en siis tissioireisiin usko tai luota. Hämmentävää vaan, että kuka ja missä senkin päättää, että mitä oiretta missäkin kierrossa tulee??? Tsemppiä piinailuihin.

Mami, ei huolta eikä hätää noiden tikkujen kanssa. Mulla on joskus näyttänyt ihan tosi hailakkaa illalla ja seuraavana aamuna ihan tosi vahva plussa, joten välttis se viivojen vahvistuminen ei tapahdu ihan niin selkeästi ja suoraviivaisesti, kuin vois olettaa. Mutta se on kyllä ihan totta, että noihin testeihin jää koukkuun. Mä varmaan stressaisin ilman niitä vaikka kuinka, mutta kyllähän jotkut kokee sen testailemisen aika stressaavana. Mulla tää kierto menee ihan kummallisesti noiden testien kanssa, lisää ON:ssä.

Makkarakeitto (ihana nikki :)), älä vielä luovuta. Toivoa on niin kauan, kun tätiä ei näy ja varsinkin, jos aikasin testaa. Peukutuksia.

Nasulais, teretulemast Suomeen ja varovaiset onnittelut! Toivottavasti istut tukevasti siinä kuskinpenkillä ja plussajuna lähtee sutjakasti liikkeelle. Kovasti hinkuisin kyytiin, joten pysähdythän tuossa meidän pysäkillä parin viikon päästä :).

Vilmis, peukkuja piinailuun.

ON: Mulla on aina toimineet noi kotitestin ovistikut tosi hyvin, mutta nyt en kyllä tiedä mistä päin tuuli puhaltaa. Limat alkoi lisääntyä joskus loppuviikosta ja se saa mut aina alottamaan testaamisen aikasemmin, kun olen suunnitellut, joten tikku jos toinenkin oon ehditty pissiin kastaa. Viivat alkoikin vahvistua ja eilisaamuna oli jo sen verran vahva, että epäilin oikean plussan tulevan tänään. Koko eilisaamun olikin sitten semmonen sotatila käynnissä tuolla munisosastolla, että aikas kivuliasta oli olo. Mulla ei ole koskaan ollut mitään sen kummempia oviskipuja, jotain pientä, epämäärästä nippailua vaan, joten mieleen tuli oviksen mahdollisuudesta jo eilen. Varsinkin, kun sitä kanamunanvalkuista vaan tuli ja tuli. Testasin siis uudestaan joskus iltapäivällä ja viiva tikussa on tuskin havaittava. Huomattavasti haaleampi siis, kun mitä se oli aamulla ollut. Limat loppu illalla, samoin aseet laskettiin joskus iltapäivästä. Pientä jälkijäristystä on ollut havaittavissa tänään, mutta nää on niitä norminipistyksiä. Tänäaamuna viiva oli sitten taas vähän vahvempi kuin eilen iltapäivällä, mutta ei yhtä vahva kun eilisaamuna. Yksi tikku on enää jäljellä ja sen aion tehdä huomenna, kun on kp 14, jolloin mulla yleensä on plussa tullut. Usein se lh-huippu on mulla ollut nopea enkä muista koskaan saaneeni selkeää plussaa kahteen testiin, mutta oisko se voinut olla ollut jo eilen? Oireet puhuis sen puolesta, mutta se vaan tuntuu niin aikaiselta. Jokunen simpparainen on matkaan laitettu, joten nyt sit varmaan vaan odotellaan. Huomenna ei aikataulullisesti enää pupuhommat onnistu, joten on vaan luotettava siihen, että talletukset riittää.

180/527 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku: Minulla on hyvin kovat oviskivut. Yleensä se kipu on jommalla kummalla puolella enemmän, mutta se vihloo todella kovaa nivusten seudulla ja alavatsalla. Ja se kipu säteilee myös selkään päin. Kaikki äkkinäinen liike tuntuu ikävältä jne. Sitä kestää 2-3 tuntia ja sitten helpottaa. Yhden kerran olen miettinyt päivystykseen lähtöä, kun se kipu oli niin järkyttävän kovaa. Mutta kyllä olen sen kestänyt, kun tiedän sen loppuvan parissa tunnissa.