Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

Vierailija
141/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeitto: Tervetuloa mukaan piinailemaan, lisäsin sinut listalle. Tuntemuksesi vaikuttavat melkoisen hyviltä. Tsemppiä!

Lilly: Ehkäisykapseli on kyllä saattanut sun kropan saada melkoisen sekaisin. Toisten elimistö palautuu normaaliin tilaan nopeammin kuin toisten. Toivotaan, että tärppi olisi käynyt nyt!

Emmastiina: Raju painonpudotus kyllä saattaa saada hormoonitoiminnan heittämään kuperkeikkaa. Toivottavasti pysyy kuitenkin normaalitilassa eikä tule turhan pitkää jännäämisaikaa, se on tuskaa! :) Hienoa, että hymynaama pamahti testiin tänään ja ajoituksennekin on kohdallaan, jee.

Satu: Onnea uudesta kodista, milloinkas pukkaa muuttoa?

Marjana: Heheh, kehtaanko edes tunnustaa ... No tälle porukalle kai kehtaa kertoa kaiken ja tuskinpa kukaan kieroon katsoo kun samassa veneessä kaikki ollaan. Testastin tiistai-iltana Predictorilla kun sellainen kaapissa nökötti. Negatiivinen tulos. Mutta hyvä oli varmistaa. Turha sitä on märehtiä jos on kummallinen olo ja ajatus testaamisesta kutkuttaa. Teidän pitääkin nyt sitten laatia puuhailusuunnitelma, jolla harhautatte teidän vieraat ja pääsette tekemään kahdenkeskisiä taikoja :)

Alexandra: En ollut muuten edes ajatellut, että eri munasarjojen ovulaatiot saattavat aiheuttaa erilaisia tuntemuksia. Niinhän se tietty on. Tuntemukset riippuu varmaan niin monesta muuttuvasta tekijästä. En siis murehdi, kiitos!

Mami: Puuhiin vaan :)

ON:

Tänä aamuna alkoi nyt sitten kuvotus. Liittyy varmaan ovulaatioon. Ehkä se on nyt sitten ollut tai juuri nyt päällänsä. Alavatsan vihlontaa oli eilen ja rinnat kipristelee edelleen. Tuo rintojen vihlonta on kyllä todella outoa, eikai niiden koko kiertoa kuulu ilmoittaa olemassa olostaan. Pah.

Mutta olen niin onnellinen siitä, että tässä kierrossa on todelliset mahdollisuudet tärppiin. Eilen vähän masensi kun mies joutui olemaan myöhään iltaan töissä ja ajattelin, ettei saada toista talletusta tehtyä h-hetken lähistölle.

Mutta nukkumaanmennessä mies aloittikin mun lämmittelyn. Ei puhettakaan siitä mainitusta selibaatista. En tiedä mikä kalikka on taas päähän osunut kun on niin viriili :) Hyvä niin. Meillä siis on ollut melkoisen laimea seksielämä oikeastaan aina. Mutta nyt mies on jotenkin intoutunut puuhailemaan. Ei ymmärrä.

Nyt ollaan sitten puuhailtu kolme kertaa viikon sisällä ja niistä kaksi on h-hetken ympärillä. Jännää. Voi kun se tärppi tulisi. Vaikka etelänreissu sitten jäisikin tekemättä. Piinailujakso alkaa siis tänään, kääk.

Vierailija
142/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ei ole tuntunut yhtään miltään. Rintoja hieman aristaa jos niihin koskee, mutta ei muuta. Ehkä kaikki oireet ovat vaan hartaan toivomisen tuottamaa kuvittelua. Kerroin eilen aikeistamme siskolleni ja nyt ehkä harmittaa, koska olisi ehkä helpompaa pettyä yksin, jos tulos on negatiivinen.

Olen saanut kaksi vuotta sitten yhden vahinkoraskauden, joka päättyi keskenmenoon. Viimeinen vuosi ollaan oltu ilman ehkäisyä, mies ei tosin ole tullut sisälleni aiemmin, ja varsinkin ovulaatiopäivinä olemme olleet erityisen varovaisia. Tuntuisi ihmeelliseltä, jos ensimmäisestä kerrasta tärppäisi, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kiitos Vilmiina, kun lisäsit listalle, tervetuloa piinailuun ja onnea matkaan!

Marjana, pidän peukkuja ja varpaita ristissä! Olen lueskellut aikaisempia ketjuja. Nyt on kyllä sinun vuorosi plussata!

Tsemppiä kaikille!

EDIT: vessassa käydessäni huomasin, että pikkuhousut oli täynnä todella paksua valkovuotoa, ja sitä oli takertunut joka paikaan. Ei ole aiemmin tuommoista vuotoa tullut. Voikohan tämä olla hyvä merkki..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 30v olen ja mies on 28v.. neljättä jo kuumeillaan. puoli vuotta on jo yritystä takana ilman onnistumisia. Olisi kiva päästä porukkaan jännäilemään koska kenelläkin tärppää jos vain huolitaan =) Täällä on jo tovin taustalta katsellu ja lueskellu ja jännänny teidän kaikkien puolesta =)

Vierailija
144/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen testasin kp 12 ekan kerran, tooooosi hailakka viiva tuli. Muut merkit näyttävät vielä' ettei O ole käsillä, joten tänään en testannut. Huomisesta alkaen tikutan päivittäin.

T:Vacsu kp 13/28-36, yk14

Vierailija
145/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään sitten ostamassa elämäni ensimmäiset ovistikut. :D Heti kotiin päästyä kävin testaamassa ja tuli hailakka viiva (masua on vähän nippailut ja ajattelin siksi testata). Negahan se tietty oli, mutta tarkoittaako hailakka viiva mitään, esim. että ovis on lähestymässä vai onko se sama kuin ei olisi viivaa ollenkaan?

- Mami Kp 13/31

Vierailija
146/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli :) tuli eilen ja tänään näyttöön. Eilen tein ensin puikkotestin ovis+. Meinasin alkaa testailut liiankin myöhään, kun kierto on vuorotellen lyhyempi ja pitempi näköjään.

Toivottavasti jotain nyt tapahtuu ja kaikki olis kondiksessa.

Rapsu kp16

Vierailija
147/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Nassukka!

Mami: Olen ymmärtänyt niin ettei ovistikku ole vissiin ikinä täysin tyhjä vaan tuota hormonia on aina pikkumäärä naisessa. Tikutuksen hauskuus on se että nyt kun jatkat sitä päivittäin eteenpäin niin näet kuinka viiva lähtee voimistumaan. Se on plussa vasta kun viivat on yhtä paksut, testiviivasta tulee yleensä h-hetkellä jopa paksumpi. Itse saan ainakin viivan kierron joka hetkellä mutta vaan parina päivänä viiva suorastaan huutaa! Ja innokkaimmat siis tikuttaa kahdesti päivässä =)

Täällä juimii ja jomottaa ja valkkaria suorastaan lorisee. Jeps, on se aika kuusta.

Vierailija
148/527 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucija ja Nasulais: oletteko tehneet jo testin?? Toivottavasti teillä on positiivisia uutisia!

Listan mukaan minä olen seuraavana testivuorossa jälkeenne. Ensi torstaina kyllä vasta minulla. Hauskaa, kuinka sitä alkaa jännittää toistenkin puolesta, vaikka vasta taustajoukoista tähän keskusteluun liityinkin.

149/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Onnea hymynaamasta! Kyllä nuo ässäilyt varmasti riittää. :)

vilmis: Eikös se ovuloiva nainen houkuta miestä ihan luonnostaan, joten olisiko siinä syy miehesi intoon? ;) Niin tai näin, pääasia että on innostunut.

Makkarakeitto: Normaali (ettei ole kokkareita tai hajua siis) valkovuoto on aina hyvä merkki!

Nassukka: Tervetuloa! :)

Mami: Toisille ne ovistestin viivat vahvistuu ovista kohti, mutta toisilla saattaa olla edellisenä päivänä ihan haalea viiva ja seuraavana ovisplussa. Siihenkin kun vaikuttaa miten vahvaa pissiä on ollut jne. Siksi kannattaisi aina testata samaan aikaan päivästä ja olla suunnilleen sama aika käymättä vessassa jne.

ON: Tein eilen elämäni ensimmäisen hymynaama-testin, joka oli nega kylläkin. Minulla alkaa olla niin paljon oireita, että melkein jo oletin sen olevan plussa, vaikka kiertopäiviin nähden ei pitäisikään ehkä olla. Alavatsalla on kipuja siten, että ovis voisi tulla päälle millä hetkellä tahansa. Eilen rupesi nännit kipeytymään ja tänä aamuna tuli todella paljon valkovuotoa. Jätettiin eilen illalla ässäily kuitenkin väliin sen nega-testin takia. Torstai-iltana on ässäilty ja tänään jossain vaiheessa iltapäivää/iltaa sitten seuraavan kerran. Testailen illemmalla sitten uudestaan hymynaamalla.

Voi kun tämä jännitys olisi jo ohi ja talletukset onnistuneet!

Mutta nyt pitää lähteä tekemään lumitöitä! Pihasta ei pääse mihinkään. :D Ja mies nukkuu varmasti pitkään, kun yövuorot loppuivat ja käänsi nyt rytmiä oikein päin.

Marjana kp 13/29-33 yk 22

Vierailija
150/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta naiset!

Emmastiina: ootko siis koko ajan Nutrilett-kuurilla? Mä ostin vaan sen 5 pvän quick startin ja ajattelin sen muutaman kilon keventää (nesteitä...) ennenkuin sitä toivottavasti alkaa paisumaan oikein kunnolla iloisesta syystä ;)

Alexandra: ovisonnea viikonlopuksi!

Vilmiina: eiku odottelemaan, talletukset hyvällä mallilla teillä!

Makkarakeitto: niin lähellä jännät ajat! Mulla tuntuu olevan ikuisuus tuohon tilanteeseen...runsas valkovuoto todella hyvä merkki, minulla se oli yksi raskausoire syksyllä!

Marjana: tuo hymynaama-testi kuullostaa kyllä ihanan selkeältä, ei tarvi arpoa :)

ON: minulle voisi päivittää vasta täksi päiväksi kp 1, sillä edelliset päivät olivatkin vain tuhruttelua. Eikös se kp 1 ole vasta kun kunnolla tulee ja punaista..? Lisää odotusta *huoh* te muut olette niiiin pitkällä...

Kävin eilen labratesteissä (testaamassa että raskaushormoni on poistunut kokonaan kropasta sen keskeytyksen jälkeen) ja lääkäri soitti myöhemmin arvojen olleen normaalit. Tiesin sen kyllä itsekkin kun bongasin ovikset ja nyt nää menkat alkamassa. Mutta nyt hyvä aloitella puhtaalta pöydältä. Tosin jos en olisi kuunnellut lääkärin ohjeita yksien kuukautisten odottamisesta, voisin vaikka olla raskaana nyt...malttia tarvisin, aika menee niin hitaasti :D

Tänään yhdet synttäribileet ja aion ottaa ja juhlia oikein kunnolla, jospas tämä onkin viimeinen baari-ilta pitkään aikaan, hope so!

Nelli kp1

151/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhei, elämäni ensimmäinen hymynaama bongattu juuri äsken! Ja talletus tehtiin saman tien.

Vielä ei ole oviskivut iskeneet. Niiden ajankohtaa vähän jännäilen, että milloin iskevät. Mietin vaan, että jos ne kivut tulee tänään, niin melko myöhään saan tuolla hymynaamallakaan oviksen bongattua... Inssiä ajatellen siis.

Joka tapauksessa nyt täytyy vielä toisen kerran yrittää ässäillä sitten, kun ne oviskivut tulee. :)

Marjana kp 13/29-33 yk 22

Vierailija
152/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeee, onnea hymynaamasta. :D Oliskohan mullakin sit ovis ihan pian, kun viimeksi meillä tais olla melkein samoina päivinä? Muistan kun kuopusta yritettiin ja silloin ei ehditty paljoa ässäillä. Mutta sit kun tunsin oviskivut, ryhdyttiin samantien hommiin ja tärppäs. Joten suosittelen todellakin että vielä oviskipujen aikana kannattaa heilutella peittoja. :)

Vierailija
153/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana ONNEA! Eikö ole kiva näky =) Tuon voittaa vaan se "raskaana" teksti toisessa testissä.

Nelli: Joo olen Nutrilettilla kokoajan. Itseasiassa just tulee 2 viikkoa täyteen ja kiloja on poistunut 4,1. Aika hyvin lähtee sellaisella 200-300g päivä vauhdilla. Tää on oikeestaan liiankin helppoa...ei tee nimittäin mieli syödä yhtään mitään joten noi pakolliset Nutrilett-annoksetkin on ikäänkuin liikaa. Tänään just eka suunniteltu herkkupäivä ja käytiin syömässä kiinalaisessa sen kunniaksi! röyh!

Täällä päivä-ässäilyt suoritettu ja nyt taitaa jäädä sit herran haltuun riittikö vai ei. Jos joku ei ole Suomen telkusta nähnyt niin käykää katsomassa youtubesta "The great sperm race" dokumentti! Ihan sairaan hyvä ja valaiseva! Oikeesti SUOSITTELEN.

Miehen kanssa syötiin kinkkilässä ja puhuttiin kaikista sperma-jutuista (bon appetit vaan) ja mies itse sanoi että jos ei nyt parin kk sisään onnistu niin hän menee tutkimuksiin. Olipa yllättävää. Mut joo olen ajatellut sitä 6kk takarajaa näillä ikävuosilla, sit on käytävä ainakin perustutkimukset tekemässä.

154/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti uskaltaudun taas mukaan tämän kuun pinoon.

Tänään siis kp 1 ja edessä viimeinen IVF-hoito.

Takana siis monta vuotta yritystä, inssejä ja pari IVF:ää joista molemmista kohdun ulkoinen raskaus. Nyt putket poistettu ja yritetään taas jos saisi edes pari munasolua poimittua talteen.

Olen tarkoituksella pitänyt palstataukoa kun loppuvuodesta tuntui, että kuppi kaatuu justiin nurin. Keittiöremontti meni ihan persiilleen, ei ole vieläkään valmis, aloitin osa-aikatyöt ja vihdoin ehkä saanut hieman työstettyä noita menetettyjä raskauksia ja mieheni kuolemaakin. Eli pikku hiljaa alkaa tuntua siltä, että elämä alkaisi olla kohtuullisen hyvällä mallilla, jos vauvan puutetta ei lasketa heh. Niin että jospa tämä kierto olisi se mun kierto. Ja tietysti teidän muidenkin.

täällä on vielä monta tuttuakin, Marjanan, Alexandran, Elmun ja Elen ainakin bongasin noin äkkiseltään kun selailin sivuja. voi harmi, että tekin vielä täällä, mutta eikös niin, että lähdetään suurella joukolla tuonne odottajien puolelle ihan kohta.

Mukavaa lauantaita kaikille ja onnea oviksen bonganneille.

Toivottelee evis kp1/30 yk monta vuotta

155/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltaa!

Käytiin laskettelemassa tuossa monta tuntia ja nyt oottelen saunaa lämpiäväksi :)

Tervetuloa uudet! :)

Täällä näyttää olevan ovis käsillä monilla, onnea ässäilyihin!!

Alexandra: Toivottavasti viiva on vahvistunut ja ovis käsillä.!

Emmastiina: Mä luin kanssa ennen joulua sen Hakkaraisen kirjan, tosi rankkaa tekstiä... Alkoi kyllä tuntua nää omat ongelmat tosi pieniltä.. ja takaraivossa takoa, että mitä jos mekin tuollaiseen joudutaan...

Nelli: Onnea tädistä ja verikoetuloksista, tästä kierrosta sitten tärppiä vaan :)

Marjana: Hymynaama, hienoa! :) Ja ässäilytkin hoituneet hyvin, pitelen peukkuja!

Evis: kiva kuulla sinusta! :) Kovasti tsemppiä toivottelen tähän kiertoon!

ON: Ovista yritetty hyödyntää täälläkin. Merkkejä oviksesta oon bongaillu ainakin rintojen lievän aristuksen, valkkarin lisääntymisen ja hennot nippailut alavatsalla. Ässäilty ma, ke ja pe. Sitten vaan herran haltuun ja oottelemaan.

Nyt lähden saunaan lämmittelemään!

Kivaa viikonlopunjatkoa kaikille!

terkuin Elmu kp 16/25-28 yk5

Vierailija
156/527 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaakin isolla poppoolla pian piinaviikot. Ensin koitetaan selvitä tylsästä alkukierrosta, sitten hyödynnetään ovulaatioaika ja sen jälkeen ei voi muuta kuin jäädä odottelemaan tuloksia. Vain kaksi viikkoa ja sitten taas tietää.

Varattiin just kaupunkiloma toukokuulle, viikonlopun mittainen. Kyllä nyt sitten reissataan. Mutta nyt voidaan matkailla, pienen vauvan ja uhmaikäisen kanssa reissaaminen ei sitten enää niin herkkua välttämättä olekaan. Minähän olen päättänyt, että tärppi tulee talven-kevään aikana ja että olen vatsa pystyssä syksyllä etelänlomalla :D

On hassu olo kun nyt on oikeasti mahkuja raskautua. Ovulaatio on varmaan ollut. Ehkä. Alavatsaa nipistelee, tökkii ja tuuppii. Rintojen aristus on jos ei kokonaan loppunut niin ainakin vähentynyt. Näin jälkikäteen pohdin puuhailupäiviämme ja ovulaation suhteen ne menevät juuri osuvasti. Jos ovulaatio on ollut aikaisessa tai juuri "oikeaan aikaan" tai vähän myöhässä niin joka kohdassa on ollut tuoreita talletuksia tehtynä. Voi kun nyt pystyis olemaan kuvittelematta oireita :D Ainoa "varma" merkki alkaneesta raskaudesta olis se, etten pystyis kahvia juomaan. Eli sitä odotellessa siis!

Marjanalle onnea hymynaamasta, sai varmaan hymyn sinunkin kasvoillesi. Nellille tsemppiä tähän kiertoon. Elmulle tsemppiä piinailuun. Evelinalle voimia tallustaa eteenpäin ja luottamusta tulevaan!

Nassukka: Jos haluat listalle, laitatko tietoa kiertopäivistä ja yrityskierrosta. Jos siis ne tiedot haluat poppoolle jakaa. Tervetuloa mukaan kuumeilemaan lokakuun vauvasta!

-Vilmis-

157/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami: Joko sinun ovis iski päälle? Päästään varmasti taas hyvin samoilla päivillä jännäämään. :)

Emmastiina: Juu hymynaama oli mukava näky! Ja olen iloinen, että sekin testi toimi minulla. Ovuloinnissahan ei ongelmaa ole, mutta ei koskaan silti tiedä miten nuo testit toimii.

Hienoa, että miehesi on noin avoimesti mukana vauva-asiassa, että itse ehdottaa testeissä käyntiä. Meillä piti hieman asiaan valmistella kuitenkin, vaikkei missään vaiheessa hangoitellut vastaankaan.

Evis: Tervetuloa takaisin ja olkoon tämä lopultakin sinun kiertosi! Hyvä, että olet saanut elämääsi muutn järjestykseen. Nyt vain se masuasukki tästä kierrosta oikeaan paikkaan kiinni, niin mikäs olisi ihanampaa! :) Mikäs siinä keittiörempassa venyy?

Elmu: Hienosti on sielläkin ovista hyödynnetty! Meitä onkin useampi ihan samoilla päivillä piinailemassa parin viikon päästä. Voidaan olla yhdessä hysteerisiä. ;)

vilmis: Toivotaan siis sinulle kahviällötystä parin viikon päähän. :) Minne varasitte kaupunkiloman?

ON: Sain kuin sainkin miehen kellistettyä eilen vielä uudestaan ennen nukkumaanmenoa. Eli eilen noin klo 14 saadun hymynaaman jälkeen on ässäilty klo 15 ja vielä klo 23. Ja molemmilla kerroilla makailin 15 minuuttia jalat kohti kattoa, että siimahännät varmasti lähtisi uimaan oikeaan suuntaan!

Oikeastaan oletin, että yöllä olisi tullut ne kovat oviskivut, mutta en ainakaan herännyt niihin ja epäilen niiden tulevankin vasta tänään. En edes kuvittele selviäväni ilman niitä kipuja. Saa nähdä vieläkö saan miehen tänään innostumaan peittojen heiluttelusta. Eilen illallakin oli jo hieman ihmeissään, että "ai taasko" :D Mutta se on reipas mies ja hommat hoitui ainakin eilen vielä ilman ongelmaa.

Mietin taas valmiiksi tuota mahdollista tulevaa inseminaatiota. Nyt nimittäin tulee todennäköisesti käymään niin, että seuraava ovulaatio osuu viikonlopulle. Näinköhän tulee seuraava kierto menemään harakoille vielä hoitojen suhteen. Tosin tästä kierrostahan sitä yritetään raskautua ihan täysin, mutta kunhan pohdin etukäteen. Mutta kyllähän ne siellä klinikalla sitten kertoo miten toimitaan.

Marjana kp 14/29-33 yk 22

Vierailija
158/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy keskustelu sen verran tiiviinä,että toivottelen kaikkille onnea matkaan ;) Toivottavasti mahdollisimman monella tärppää.Varsinkin teille pidempään tuhdanneille lähetän hirmuisesti onnea matkaan!

Itse saan vielä muutaman päivän ainakin odotella,mutta eihän se treenailemasta estä ;) Eilen pistettiin tontilta puita maantasalle ja nyt on tilanne se,että vetäydymme odottelemaan kevättä ja maan sulamista.Odottettavaa siis piisaa,toivottavasti lisääntyvissä määrin ;) Huiii,on tulossa kyllä niin jänskä loppu talvi/kevät,sormet ristiin,että kaikki menee hyvin :D

Kyllä se on sillä viissiin,että matka tekee terää,itsekin jo kovasti ootteleen kuukauden päässä olevaa kaupunki lomaa.Pieni irti otto koti oloista tekee aina välillä hyvää :)

Ihanaa pakkaspäivää kaikille!

Vierailija
159/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi eilen eli tänään kp 2/23-34. Kaikki mukamas oireet oli sit täysin kuvittelua, toivotaan et ensi kierrossa olisin viisaampi.. jotenkin vaan aavistan että musta ei äitiä helpolla tule, eikä välttämättä ollenkaan ilman apuja. Miten voikin näin masentaa? Nyt sit pitäis vaan jaksaa yrittää puol vuotta ennen kun mitään lisäapuja on mahdollista saada..

Tsemppiä teille! Taidan taustailla ainakin tämän alkukierron paremman mielentilan toivossa..

160/527 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita, ystävät!

Lucija, pahoittelut tädin tulosta ja tsemppiä uuteen kiertoon. Ja tervetuloa lokakuisiin.

Marjana, teillä ei ainakaan ole yrityksen puutteesta kiinni tuo raskautuminen. Hyvin olet saanut miehen kellistettyä ja nyt vaan odotellaan sitä plussaa. Olis se vaan niiiiiin hienoa, että luomusti tärppäisi. Paljon tsemppiä ja tarrasukkia matkaan.

Vilmis, hui, kun jännää siellä! Toivotaan, että nippailuille ja muille tuntemuksille on maailman paras syy. Ja kiva, että reissuakin on tiedossa. On monta asiaa, mitä odottaa :). Ei muuta, kun pidät tuon positiivisen asenteen loppuun asti.

Elmu, hyvin on sielläkin ovista hyödynnetty. Peukutuksia!!!

Evis, tervetuloa takaisin joukkoomme. Toivottavasti tämä on se sun kierto ja pitkä odotus vihdoin palkittaisiin. Voimia ja tsemppiä.

Emmastiina, ihanasti sun mies on hommassa mukana. Teillä taitaa olla yhteinen biologinen kello :). Toivotaan kuitenkin, ettei mihinkään tutkimuksiin tarvitse lähteä, vaan siellä on pikkuinen jo tarraamassa kovasti kiinni.

Nelli, hyvä, että hormonit on palautuneet 0-tasolle ja pöytä siltä osin puhdas. Vaikka varmaan se henkinen nollautuminen oman aikansa viekin. Mutta tsemppiä tähän kiertoon ja toivotaan, että plussa pärähtää.

Mami, musta on kiva seurata miten ne ovistestien viivat vahvistuu päivittäin. Toivottavasti sielläkin se viiva löytyy ja sit ei muuta, kun simpat liikenteeseen. Joko olet oviksen bongannut?

Olikohan piinapäivillä jo muitakin? Tsemppiä piinailijoille!

Tuolla edellisten kuukausien ketjuissa kun vierailee, niin tulee sellanen olo, että ne plussat tulee vasta kun tämä alkupäänporukka on jo siirtynyt seuraavaan ketjuun. Eikö nyt olis ekojen testaajien aika saada plussia??? Näin täällä toivon.

ON: O-testin viivat näyttää siltä, että kierto on ihan mallillaan. Ovis tulee viimeistään tiistaina ja sitä täytyy yrittää hyödyntää. Valkkaria on tullut litratolkulla jo monta päivää ja alamasulla on semmosta nipistelyä, että varmasti siellä jotain tapahtuukin.

Niisku 12/28(-35)