Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

101/527 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanas, ihan hurjasti onnea! Ihana nähdä tuommonen kunnon +. Tarrasukkia matkaan mukaan.

Uusia oli tullut, tervetuloa!!! Olkoon visiittinne keskuudessamme lyhyt. Siis sillälailla positiivisesti.

Voi Gabriela, nuo masennuskohtaukset on kovin tuttuja myös täällä. Tuota ykköstä kun väännettiin vääntämällä, oli jokainen nega ja jokainen täti suunnilleen elämää suurempi juttu ja masennusta riitti menkkojen molemmille puolille. Mielelläni sinut pitäisin täällä meidän joukossa siihen asti, kunnes se + sinullekin tulee, mutta ymmärrän hyvin, että taukoa joskus tarvitaan. Ethän kuitenkaan kokonaan meitä hylkää? Ainakin sen positiivisen testin tulet kertomaan sitten KUN se tulee!!!

JensQ, täällä on fiilikset jokseenkin samanlaiset. Mennään näköjään samoilla päivilläkin, joten vielä on hetki odoteltava ennen kun kannattaa mitään testipakettia korkata.

Auringonkukkanen, mä tykkään noista ovistesteistä ja vaikka monella on päinvastainen kokemus niistä, niin mulla ne vähentää stressiä. Sittenpähän tietää, että koska se ovis oli eikä sen ajankohdan kanssa tarttee arpoa. Tsemppiä yritykseen.

Vilmis, ehdottomasti miehen kaatoon vaan. Kyllä ne lomat ja muut siitä sitten järjestyy :).

Mupis, sielläkiin bongailut menossa. Tsemppiä ja vahvistuvia viivoja! Siitä ne piinaviikot sit lähtee...

Marjana, kiva, että ootte päässy harjottelemaan vauvantekoa ;). Harjotushan tekee mestarin, joten kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Toivottavasti tästä kierrosta ja luomusti, mutta jos ei, niin onneksi teillä on apuja luvassa. Täällä on jo peukut pystytetty teille. Niin mieluusti sinut tuuppaisin jo tuonne odottajien puolelle.

Varmaan oli monta muutakin, joille voisi kommentoida, mutta ehkäpä ensi kerralla sitten :).

ON: Täällä elellään edelleen alkukierron tylsyydessä. Täti keräilee viimisiä romppeitaan nurkista ja valmistautuu piiiiiiiiitkälle matkalle. Jostain syystä väsyttää ihan järjettömästi ja mitään ei meinaa jaksaa. Jos en tietäisi paremmin, voisin jo kuvitella olevani raskaana :)... Mutta eiköhän tämä väsymys ole vaan ihan tähän talveen, pimeään ja yöheräämisiin liittyvää.

Väsynyt Niisku

Vierailija
102/527 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucija: Tervetuloa mukaan!

Mami: Risteily ihan kahdestaan kuulostaa oikein ihanalta, joko varasitte?

Niisku: Kiitos! Ja lokakuu tosiaan on hyvää kuu! (Oikeasti juuri eilen puhuttiin miehen kanssa siitä että tässä vaiheessa se on ihan sama mikä kuu, kunhan joku. Tulkoon sitten vaikka jouluvauvakin tarvittaessa. Toivotaan nyt kuitenkin että tärppäisi vielä ennen sitä :D) Kyllä tämä alkukierto on varsinaista odottelua…

Marjana: Toivottavasti tosiaan hymynaamat näyttäisivät sen plussan sinullekin ajoissa. Ainakin teoriassahan niiden pitäisi sen tehdä. Plussaonnea hymynaaman etsintään!

Mimmi#5: Tervetuloa mukaan! Teilläkin jo yritystä takana ihan tarpeeksi, joten toivottavasti plussaat pian!

Sannis: Kiva että käyt! Kerrohan omiakin kuulumisiasi!

Auringonkukkanen: Hyvä että se täti nyt sieltä tuli, vaikka mielummin olisi totta kai voinut jättää tulematta kokonaan… Niin ja noista ulkomaanmatkoista voin sanoa sen verran että jos sitten sattuu niin että on matkalla juuri alkuraskaudesta, niin kyllähän senkin sitten kestää. Sääli on totta kai se, että ei siitä matkasta samalla lailla pääse nauttimaan. Itse olin alkuraskaudesta (rv6-9) autoilemassa Euroopassa… :D Ei se kyllä paras lomani ollut, mutta olisi ehdottomasti ollut sen arvoista, jos pikkunen olisi pysynyt matkassa. Näin jälkikäteen totta kai harmittaa että matkakin meni pilalle, kun kerran tuli km. Mutta, eipä sitä kohtaloaan voi valita. Uuden kaupunkimatkan olemme varanneet pääsiäiseksi, joten ehkä sitä taas pääsisi nauttimaan alkuraskaudesta ulkomaille :)

Vilmis: Ihanaa että pääsitte varailemaan ja suunnittelemaan tulevia lomia! On sitten jotain mitä odottaa! Kylläkin itsekin olen ajatellut samaa, että jos sitä sitten raskautuu, niin mitä sitten tekee loman suhteen. Meilläkin kun olisi tiedossa ensi talvena porukalla etelän matka. Jää sitten omalta osalta väliin jos tässä piakkoin raskautuu…

Sipsu: Tunnistan tunteesi. Muistan että itsestäkin tuntui oudolta ensimmäistä kertaa ässäillä ilman ehkäisyä :) Nautinnollista lomaa!

Nelli: Toivottavasti raskaudut taas yhtä nopeasti kun tähänkin asti :)

Elmu: Ja sielläkin nyt sitten vaan ovista hyödyntämään! Täälläkin on ässäilyt päästy aloittamaan :)

Raparperisyrän: Pahoittelut tänne tipahtamisesta!

Valkokuusi: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti tärppää luomuna!

Kiova: Tervetuloa! Onpas teitä uusia nyt paljon, kiva!

Annanas: Onneksi olkoon! Tarrasukkia!

Gabriela: Tunnistan tuon piirteen että sitä yhtäkkiä huomaa katkeroituvan muilla, täysin syyttä. Itsellänikin oli samaa syksyllä ilmassa. Nyt onneksi on edes hieman helpompi jakso meneillään. Saa nähdä mitkä fiilikset kun se la tuossa maaliskuussa lähestyy (siis se la, mikä meidän km oli). Onnea kuitenkin siihen että saisit muuta mieleen kun tämän projektin! Itsellänikin se olisi lähes mahdotonta, mutta yritän vähän samaa. Tulen kyllä kaipaamaan sinua! Joten, älähän meitä kokonaan jätä :)

ON: Alkukierron odottelua... Tikuttelu aloitettu eilen ja innolla ja vähän pelonsekaisin tunteinkin odottelen sitä oviksen lähenemistä. Pelko siitä syystä että jos en ovuloikaan tästäkään kierrosta, into siitä jos saisin sen ihanan plussan siihen hymynaamaan! Niinkun muutkin kommentoivat, se saa sitten kyllä hymyn omallekin naamalle!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Alexandra, kp10/28-32, yk6+km+yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/527 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vastaamaan Gabrielalle kun tuli tätäkin ketjua lueskeltua. Itselläni aivan samat aatokset! Jotenkin tuntuu ettei se plussa kuumeilemalla, oireita kyttäämällä ja päiviä laskemalla = stressaamalla ainakaan minulle tule! Aiemmin en ole raskausajatuksia edes miettinyt ja plussa on tullut nopeasti. Olenkin ajatellut että ehkä kohdallani tälläinen kuumeilu aiheuttaa vaan niin suurta stressiä ja muutoksia kroppaan etten siksi raskaudu! Ajattelin myös jos pitäisi palstataukoa ja kävisi harvemmin lukemassa ja kirjoittelemassa täällä. Olette kyllä ihana porukka. Pitkänmatkalaisista on tullut joteninjo ystäviä joten siksi on haikeaa mutta en tietä kokonaan jätä, tulen kyllä täällä välillä poikkeilemaan:)

Ja sen verran vielä että itsellä nyt menossa kp32/26-35. Raskauteen EN usko koska alamahaa nippailee ihan menkkojen malliin ja kahdessa onnistuneessa raskaudessa ei ikinä tälläistä ole ollut joten eiköhän se täti sieltä pian tule. Ajattelinki että olenkohan ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan? Jos kierrot ovat siksi välillä pidemmät että ovis on jäänyt kokonaan välistä? Voisko olla mahdollista? Ja tietysti ne muutamat kiinnittymisyritykset ovat kiertoa pidentäneet. Tälläisiämietteitä täällä.

Paljon plussatuulia toivottelen ihan jokaiselle!

Ele kp32/26-35 yk15

Vierailija
104/527 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kurkkimassa ja pitämässä teille peukkuja

Vierailija
105/527 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kurkkimassa ja pitämässä teille peukkuja

106/527 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsulle ihanaa lomaa! :)

annanas: Paljon onnea! Hieno plussa!

Gabriela ja Ele, minua harmittaa oikeasti, että olette molemmat päättäneet jättää palstailua vähemmälle. Ymmärrän kyllä syyn, mutta haikeaa se on, kun pitkän ajan kanssakuumeilijat jättäytyvät taka-alalle. Toivon, että palaatte molemmat tänne plussauutisten kanssa vielä! :)

Jensqu: Kieltämättä itsekin ajattelin, että pää ei kestä sitä odottelua tuon julkisen puolen kanssa. Loppujen lopuksi aika on kuitenkin mennyt yllättävän nopeasti, kun on kuitenkin keskittynyt koko ajan luomuyrittämiseen ja muihin elämän onnellisiin asioihin. Toki taas minusta tuntuu siltä, että jos me joudutaankin IVF/ICSI-jonoon ja odotellaan sitä hoitoa sitten puoli vuotta, niin minä en kestä! Jostain kai sitä malttia vaan kaivaa. Ainahan on yksityinen puoli, mutta ei meillä kukkaro anna periksi lähteä yksityisen kautta tätä prosessia viemään eteenpäin.

Niisku: Tsemppiä alkukiertoon... Se on niin pitkäveteistä aikaa.

Alexandra: Pidän niin kovasti peukkuja, että saat sen hymynaaman tässä kierrossa!

ON: Tänään on jo ollut hieman valkovuotoa, vaikka kiertopäiviin nähden ei pitäisi vielä oviksenkaan olla lähellä. Ehkä tuo greippimehu nyt sitten tekee tuota valkovuotoa enemmän jo tässä vaiheessa. Kieltämättä tämä on yhtä odottelua, että pääsisi oviksen bongaamaan ja hyödyntämään. Ja voi että minun sormiani syyhyttää päästä testamaan niitä hymynaamoja ensimmäistä kertaa!

Marjana kp 8/29-33 yk 22

Vierailija
107/527 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, miten sitä voikin jännittää muiden puolesta ihan hirveästi näitä vauvauutisia. Hurjasti plussatuulia kaikille ja onnea jo plussanneille!

Mun kiertopäivät voi poistaa listasta väliaikaisesti kokonaan, kierto on niin sekaisin. Yk:n voi jättää. Aloitan laskun sitten alusta, kun on vähän selkeämpiä merkkejä kierrosta :)

Marjana: Täälläkin tuli testailtua greippimehua ja huomasin sillä olevan ihan välitöntä vaikutusta valkovuotoon. Epäilin itselläni jopa ovista siitä syystä, vaikka olen ihan varma, ettei ovis ollut lähimaillakaan :)

108/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lilly:

Minä olin jo unohtanut miten greippimehu minulle vaikutti, kun on kuitenkin varmaan vuosi ainakin edellisestä kokeilusta. Kyllä se limoihin varmaan silloinkin vaikutti selvästi, mutta ei tuonut sitä raskautta kuitenkaan. Mutta kokeilenpa nyt uudestaan kuitenkin. :)

Vierailija
109/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Ikävä tulee kyllä sinuakin, jos meidät jätät. Sama fiilis kun Marjanalla… Tulehan kuitenkin aina välillä moikkaamaan ja muista tulla heti kertomaan kun raskaudut! Plussaonnea ja paljon halauksia!

Marjana: Kiitos! Oikeasti tuntuu siltä että jo hymynaaman saaminen on niin ihanaa että! Toivotaan siis että sen hymyn saisi :) Nautinnollisia hymynaamatestauksia myös sinne! Sinulla kun tuo ovis tuntuu tapahtuvan joka kierrossa, niin varmasti myös sen hymynaaman löydät. Jännää nähdä että missä vaiheessa. Toivottavasti tosiaan aikaisemmin kun niillä liuskatesteillä.

ON: Pidin taukoa greippimehusta pari viikkoa ja nyt sen kyllä huomaa... Ässäily on vähän vaativampaa, kun on kuivempaa... Joten ei muuta kun äkkiä greippimehua, niin että tilanne helpottuu kun ei sitä liukkariakaan voi käyttää. Mies tiedusteli eilen että koska sitä ovista voi odotella. Varmasti halusi oikeasti vain osallistua tähän projektiin, mutta itselle tuli jotenkin heti pelko että alkaako kisakunto loppua ja siitä syystä kyselee, vai mitä. Eikö olekkin uskomatonta, toinen osoittaa kiinnostusta ja heti tulee kaiken maailman taka-ajatukset mieleen :D Nyt pitäisi vaan yrittää ottaa rennosti ja jatkaa jtp-meiningillä siihen plussaan asti.

Käytiin eilen ensimmäistä kertaa tänä talvena hiihtämässä :)

Alexandra, kp11/28-32, yk6+km+yk5

Vierailija
110/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana & Alexandra: En varmasti kokonaan täältä häivy, lukemassa käyn ja kirjotellakin kuulumisia välillä voin. Haikeaa on jos kokonaan katoaa niin miettii kuitenkin mitä teille pitkänmatkalaisille muille kuuluu. Vuosi kun jo ollaan täällä "tutustuttu" niin varmasti arkielämässäkin miettii mitä teille kuuluu:D

Mutta ihan kovin aktiivinen täällä en ajatellut olla. Mennään TJOT-periaatteella ja kiertopäiviä en edelleenkään laske ja koitan keskittää ajatukset muihin juttuihin.

Ja virallisesti olen minäkin lokakuisissa, täti tuli eilen illalla odotetusti kylään. Sen verran kroppaani sentään tunnen koska ne menkat alkaa...

Mutta kovasti tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Tulehan sinäkin Gabriela välillä kuitenkin kertomaan kuulumisia! Ja missä muuten Evis on?

Ele

Vierailija
111/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kävin kurkkimassa pinolaisten kuulumiset ja päivitin listan tälle päivälle.

Annanas: Hurjan paljon onnea plussasta!

Satu75: Onko sun kiertopäivät edelleen ihan kohdillaan listalla?

Taustalle poistuville oikein paljon tsemppiä, voimia ja luottamusta tulevaan!

ON:

Meinasin edellisiltana heittää pyyhkeen kehään tämän kierron osalta. Mies mutisi "tosissaan" että eikös meidän pitänyt pari kuukautta olla selibaatissa ettei käy "vahinkoa".

Sain onneksi hillittyä itseni enkä aloittanut asiasta riitaa. Todellakaan en halua tästä tulevan paineita ja pakkopullaa. Päätin myös etten tulevissa kierroissa aio miehelle kertoa missä vaiheessa ovulaatio on odotettavissa.

No, onneksi eilen kaikki kääntyi parhain päin ja stressittömästi oli vipinää makuuhuoneessa.

Tänään on viillellyt alavatsaa joten luulisin ovulaation olevan just kohta käsillä. Jos siis tapahtuu. Ja sehän on niin, että yksikin kerta saattaa riittää.

Vierailija
112/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanas: Aivan mahtava plussa!!! nyt vaan pikaliimaa ja tarrasukkia sinne!! :) Onnea kovasti!

Vähän on hiljaista vielä täällä.

Eilen meni vähän tikuttaminen myöhäseen kun en lomalla oikein kelloa osaa katsoa ;) mutta vähän ennne ysiä siis tein testin ja kyllä se haamu oli siinä edelleen.. en tiedä oisko ollu hieman vahvempi jos oisin "oikeaan aikaan" tehnyt sen mutta en kyllä sitä ovista ihan näille päiville vielä odottanutkaan. Parin päivän sisään sen kuitenkin nyt pitäis tapahtua ja toivon että se päivä ei ole huoomenna sillä ukko lähtee reissun päälle päiväksi eli ei tietoa milloin tule kotiin ;) Ehkä sitä pitää varastoida hieman tänään.

Mutta nyt nauttimaan raikkaasta talvi ilmasta ja haaveilemaan tulevasta :)

-mupis kp 13/29 yk2

Vierailija
113/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mimmi soitti tänään terkkariin ja sai ajan helmikuun alkuun lääkärille.Aletaan nyt sitten selvittämään mikä tässä hommassa maksaa.Vaikka on muakin kuulemma aikoinaan saanut odottaa vuoden päivät vaikka mun sisarukset tulivatkin sitten vuorostaan kun apteekin hyllyltä :) Mutta joo,mä oon sen luonteinen et haluun tietää onko kaikki ok.Miehen kanssa kimpassa mennään.Aika nopeasti aikakin saatiin kunnalliseen.Puhelimessa kun kerroin,että vuosi yritystä takana ja ihan teinejä ei enää olla,niin hoitsu oli heti,että juu,tänne vaan,varataan aika lääkärille,huoh :) Onhan tässä nyt vielä tämä kuukausi aikaa "yritellä" ;) Tosin mun menkat ovat olleet niin oudot nyt ja viimeksi,että senkin puoleen hyvä mennä.Normaalisti kesto ollut 4 pvä,viime kuussa oli 10 ja nytkin mennään jo viidettä,outoa...Ennen olleet just eikä melkein.Kipuja tms. ei oo,että tulehduskaan huolettaisi.Kuukausi sitten terkkariin soittelin kun tuntui että vaan jatkuu ja jatkuu...Pari viikkoa voi kuulemma ootella jos ei kipuja,kuumetta (tulehdus oireet).Mun mies sanoi,että jos ne nyt sitten tulevat sen vuodenkin edestä,heheh sanon minä,ei ollenkaan hauskaa =) No,kai ne taas jossain vaiheessa loppuu.

Vierailija
114/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi miten paljon onnitteuita, vaikka en oo vielä oikeestaa kirjoitellutkaan. Kiitos hurjasti! Tuli tosiaan toi plussa vähän puskista... Omasta plussasta huolimatta oon niiiiin koukussa teijän tarinoihin, että vierailen täällä monta kertaa päivässä :)

Meillä tärppäsi siis neljännellä yrityskerralla eli aika helpolla päästiin. Tein testin 33 kiertopäivänä, kun menkkojen olis pitäny alkaa 30 ja 33 kiertopäivän tienoilla. Tyylipuhdas nega tuli 28 kiertopäivänä ja silloin tosiaan olin heittämässä toivoa syyskuun vauvasta ja liityin protestiksi suoraan lokakuisiin.

Tällä hetkellä tunne on jännittävä. Pissalla täytyy ravata huomattavasti useemmin, kuin normaalisti. Muuten ei oikeastaan oireita ole. Aikaisemmissa kierroissa keksin itelleni kyllä kaikki maailman oireet :)

Nyt kamalasti tsemppiä kaikille teille! Plussapuhureita!

Vierailija
115/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kauniisti moni on kirjoittanut, kiitos! Enhän minä tietenkään teitä kokonaan hylkää!! Nyt jo tuli ikävä! :-) Ja oli Elekin päättänyt ottaa vähän etäisyyttä. Ymmärrän sua niin hyvin, mutta tulethan sinäkin sitten kertomaan KUN on tärpännyt? Minä lupaan varmasti tulla!

Yritän vain olla käymättä täällä nyt niin usein, koska pelkään, että miettimällä lapsettomuuttani joka päivä, aiheutan stressiä. Oikeastaan ihan hölmöä, koska täältähän saan aina niin paljon tukea!! Mutta yritän nyt kuitenkin alkaa ajatella ihan muita juttuja ja toivon silti samalla salaa ihmettä.. Maaliskuussa varmaan viimestään ajattelin hakeutua sinne täkäläiselle lapsettomuusklinikalle ja kuulla, mitä sitten tapahtuu?? Siihen asti (muka) rennosti, tjot-periaatteella..

Halit kaikille ja tsemppiä ja onnea!!!!

Gabriela

PS. Pahimmat masiskohtaukset on toivottavasti nyt takana, mutta olen päättänyt käydä jossain terapeutilla puhumassa tästä mun ikä- ja lapsettomuusahdistuksesta silti. Eihän mua mun ikä haittais yhtään, ellei se olis syy meidän lapsettomuudelle!

Vierailija
116/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä, ovista odottavan vielä pidempi. Aloittaisko tosi ajoissa tikuttamisen vai vasta viikon loppuna??

-Vacsu 10/28-36, yk14

117/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Kieltämättä tämä alkukierto onniin tylsää, ettei meinaa olla edes kirjoitettavaakaan. Minä luulen kyllä myös, että miehesi oli vain aidosti kiinnostunut milloin se ovis on. Ja vaikka kisakuntoakin koeteltaisiin, niin ei sekään varmasti mikään ihme olisi. Pitkään jatkuneena tämä yrittäminen kuitenkin tuo tietynlaisia paineita siihen oviksen lähestyvään ajankohtaan. Huomaan ainakin itse aina ennen ovista, että ahdistaa koko ajoituksen miettiminen ja oviksen jälkeen huokaisee, että onneksi se on ohi. Ja silloin on jotenkin vapaampi mieli sekstailuunkin, kun sitä tekee vain ja ainoastaan mielihyvän takia. :)

vilmis: Hienosti olet selvinnyt mahdollisesta riitatilanteesta. Monesti kun oikeasti kannattaisi vain purra huulta ja olla hiljaa. Tsemppiä teille!

Mimmi: Onneksi omalääkärille tosiaan saa noita aikoja nopeasti. Se omalääkäri pystyy kuitenkin jo tekemään perus papa ym.tutkimukset ja määräämään hormonilabrat seuraavaan kiertoon. :) Erikoislääkärin aikaa joutuu sitten odottelemaan jonkin verran, mutta hyvällä tuurillahan asiat selviää jo omalääkärin vastaanotolla. Toivottavasti teillä on kaikki ok ja lapsi vaan jostain syystä odotuttaa itseään. :) Mukavaa tällainen pitkä yrittäminen ei joka tapauksessa ole.

ON: Meinasin jo aloittaa tikuttamisen tänään (kp 9), mutta maltoin kuitenkin mieleni. Ei vaan jaksaisi odotella enää tekemättä mitään! Aloitan huomenna Mammaksin tikuilla ja otan hymynaamat mukaan sitten kp 11 tai 12. Ovis viikonloppuna olisi toivottu asia. Ollaan aika poikki oltu molemmat miehen kanssa nyt tämä alkuviikko, kun hän on yövuorossa töissä ja minulla on ollut kiireisiä päiviä ja yksinään huonosti nukuttuja öitä.

Kunnon kohotus- ja painonpudotusprojekti on onneksi sentään lähtenyt ihan hyvin käyntiin. Ylipainoa ei onneksi ole, mutta muutama kilo joutaisi lantion seudulta pois kuitenkin.

Marjana kp 9/29-33 yk 22

Vierailija
118/527 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan tähän tekstini tuolta syyskuisista, kun jos tärppäs tästä kierrosta niin ollaan siinä ja tässä la:n kanssa. Joten ajattelin jatkaa täälläkin keskusteluja...

Tsemppiä kaikille, joita täti punainen on tullut kiusaamaan ja jaksamisia seuraaviin kiertoihin.

Uusille tervetulotoivotukset ja plussatuulet!

ON: Olen lomalla vieläkin eri puolella maailmaa miehen kanssa, mut oli pakko käydä täältä ostamassa testi, kun oireita on jos mitä... Ja oli halvempiakin täällä, ostin tukkupaketin =)

Mahallaan ei pysty makoilemaan, kun tuntuu, että koko häpykarvoituksen alue repeää liitoksista; aamuisin on vinha tunne, ettei halua syötävää; rinnat on painavanoloiset, muttei aristavat; mielialat heiluu itkusta nauruun ja takas itkuun 2ssa sekunnissa; alavatsalla jatkunu ovismaiset kipristelyt oviksesta asti ja ihan hirveitä kuumia ja kylmiä hetkiä koko ajan ja hikoilutus on hirvittävää. No ehkä kanssa joudun käymään useammin pissalla ku normisti, mutta voi johtua myös juomisen määrästä ja laadusta.

Koko reissulla oon uskaltanu yhen kuoharin juoda. =/

Ihania plussatuulia kaikille!

Nasulais ja kp 21/28 (kait), yk2

Vierailija
119/527 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Kyllä itse ainakin huomaan että teidän muidenkin kuulumiset kyllä ihan arkielämässäkin mietityttää :) Pahoittelut jälleen kerran tädin saapumisesta! On se ihme kun ei se ymmärrä pysyä poissa!! Olet mielessä!

20vilmiina07: Miehet osaavat kyllä joskus olla niin ajattelemattomia. Tsemppiä!

Mupis: Itse en ainakaan ole toistaiseksi huomannut mitään eroa sillä mihin kellonaikaan sitä ovista tikuttaa, vaikka testeissä kyllä lukee että paras aika olisi 10-20, tai jotain vastaavaa. Itse tikutan aina aamuisin 6-aikaan ja sitten lähempänä ovista myös töiden jälkeen. Kannattaa aina ässäillä vähän varastoon etukäteen, varsinkin jos tuntuu siltä että ovis muuten jäisi hyödyntämättä. Onnea oviksen bongaukseen!

Mimmi#5: Hyvä että varasit ajan terkkariin. On se vaan niin että aina on hyvä tarkastaa että kaikki on varmasti kunnossa. Saa sitten tarvittaessa hoitoa. Nyt sitten toivotaan että plussaat tässä sitä lääkäriaikaa odotellessa :)

Annanas: Mikäs sen parempaa kun saada plussa ihan puskista :D Ja hyvä tietää että tosiaan sait vielä kp28 puhtaan negan, joka siitä sitten vahvistui.

Gabriela: Innolla odottelen jo sinun plussauutisiasi! Kyllä se sieltä vielä tulee! Varmasti on rankkaa ja ymmärrän enemmän kun hyvin että voi tehdä hyvää jättää palstailu väliin hetkeksi. Ehkä sitä helpommin saa muuta ajateltuakin. Ikävä on jo, joten käyhän moikkaamassa!

Vacsu: Itse kuulun niihin malttamattomiin, jotka aloittavat tikuttamisen hyvissä ajoin, varmuuden vuoksi. Ja niitähän meneekin sitten iso pino joka kierrossa :D

Marjana: Olen niin samaa mieltä! Kierron parhaat päivät ovat juuri oviksen jälkeen, silloin kun sen on bongannut ja hyödyntänyt! Tämä vaihe on jotenkin stressaavaa, vaikka yritänkin ottaa rennosti. Koko ajanhan sitä ajattelee silti. Illalla voi olla että on ihan kaatumispisteessä matkalla sänkyyn ja muistaa että tänään pitäisikin vielä ässäillä. Kyllä yrittäminen jo tässä vaiheessa on vienyt ilon ässäilystä, on se ihan kunnon työtä :D Toivottavasti tätä ei enää kauaa tarvitsisi tehdä. Kaipaan nimenomaan niitä hetkiä milloin sitä ässäilee koska haluaa, eikä siksi että on sopiva aika.

Nyt on sinullakin tikuttaminen alkanut. On se jotenkin mukavaa kun sen pääsee aloittamaan, niin lähtee sitten kierto käyntiin. Toivotaan nyt tosiaan että ovis osuisi viikonlopulle, meillä molemmilla :) Ajoittaminen on niin paljon helpompaa silloin. Toivotan hyvinnukuttuja öitä siihen asti!

ON: Oli ihana luminen alkuviikko ja nyt sitten sataa vettä :( No, eiköhän tämä vielä talveksi muutu. Ollaan miehen kanssa nyt uuden vuoden jälkeen urheiltu enemmän yhdessä. Minä kyllä käyn jumpissa jne ihan normaalistikin, mutta nyt ollaan tehty enemmän yhdessä, mikä on kyllä mukavaa. Toivottavasti jatkuukin näin. Eli, uudenvuodenlupauksia täälläkin :) Ei yhtään haittaisi jos kilo tai kaksi tipahtaisi, vaikka tosiaan ihan normaalipainoinen olenkin. Kyllä se kummasti aina piristää :) Vatsassa ei ole tässä kierrossa vielä ollut mitään ovistuntemuksia ja limatkin vasta alkoivat. Vaikuttaa siltä että ehkä tästä tulisi pidempi kierto. Gyne kyllä varoittelikin että hormoonit voivat pidentää kiertoa. Toivottavasti ei, kaikki tiedämme kuinka tuskaista se odotus on :)

Alexandra, kp12/28-32, yk6+km+yk5

Nasulais: Koska ajattelit testata? Yritä malttaa vielä jonkin aikaa, ettei sitten ainakaan turhaan tule negaa sen takia että testaat liian aikaisiin. Oireet kuulostavat oikein hyvältä! Nautinnollista lomaa joka tapauksessa!

Vierailija
120/527 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisista käy matka tänne siis... Testasin aamulla tyylipuhtaan negan ja iltapäivällä pyyhälsi sitten tätikin paikalle. Kp 35 vaihtui siis kp 1:ksi. No, meillähän siis oli vasta eka yrityskerta menossa, mut kyllä silti ketuttaa ja kovasti :(

Nyt arvelin ottaa ovistikut tässä kierrossa avuiksi. Kunhan tästä tädistä joskus pääsee eroon...

Dajm kp1 (28-35), yk2