LOKAKUISET 2012
Kommentit (527)
Mä kokoajan odotan milloin täti häipyy ja lasken montako päivää ovikseen... Mies ehdotti että vietäis lapset hoitoon ja käytäs päivä Tukholmassa risteilyllä. Arvatkaa laskinko heti että osuuko mun ovis siihen ajankohtaan ja jos, niin mihin me mennään sit pupuilemaan kesken shoppailun? Vessaanko? :D Heh, mua vaan huvitti kun tuommonen tuli mieleen. Mä siis yleensä tunnen kun on ovis, on tosi kipeä masu silloin. Joo, mutta tuskin se ovis just silloin sattuis tulemaan, jos ei sitten ole myöhässä.
On tämä tosi masentavaa tämä alkukierto. Menkat ollu tosi runsaat ja kipeät ja kaikkein eniten ärsyttää kun vuoto kestää aina sen 6 päivää. Luksusta kun joskus kesti vain 4 päivää.
-Mami kp 5/31 yk 5
Alexandra, sulla on kyllä aivan uskomattoman hyvä asenne tähän hommaan kaiken kokemasi jälkeen. Hienoa, että olet saanut apuja matkaan mukaan ja nyt on sitten ihan oikeasti hyvät mahkut plussan pamahtaa. Lokakuu on hyvä kuu. Peukutuksia.
Marjana, mä käytin noita hymynaamatestejä myös jossain vaiheessa ja totesin ne varsin käyttökelpoisiksi ja helpoiksi. Sitä paitsi se hymy siinä testissä saa omankin naaman vääntymään hymyyn, niin hullua kuin se onkin :). Tsemppiä siis oviksen bongailuun ja "hiplevälineen" käyttöön :D. Mä niin toivon ja rukoilen, että tämä on se teidän kierto ja saatte plussan ihan luomusti. Hyvä kuitenkin, että suunnitelmia on tehty myös jatkoja silmällä pitäen ihan vain kaiken varalta. Ja jos ei luomusti, niin viimeistään sitten inssillä ;). Mutta jollain tasolla ymmärrän tuon huolesi hoidoista ja siitä, saako lasta millään keinolla. Ei niihin "rankempiin" hoitoihin varmaan kukaan mielellään lähde. Mutta jännätään nyt ensin tämä kierto ja toivotaan, että sen pidemmälle ei sitten tarvitsekaan jännäillä. Voimia!!!
Vilmis, oot kyllä saanut hienosti painoa tippumaan. Toivottavasti käyrä kääntyy nousuun taas pian, mutta tällä kertaa ihan muista syistä :).
Satu, voi harmi, ettette sitten sitä taloa saaneet :(. Mutta jospa se oma linna vielä jostain löytyisi. Ei sitä kuitenkaan kannata yli talon arvon maksaa, joten toivotaan, että oma koti löytyy kivasta paikasta ja hyvällä hinnalla.
Mami, se oliskin hauska tarina lapselle kertoa, kun kysyis miten on alkunsa saanut: Ruotsin kuninkaan linnan vessassa... Tai jossain yhtä raflaavassa paikassa. Ja sit siitä lapsesta olis pakko tehdä Kalle Kustaa ihan vaan Tukholman reissun muistoksi :). Mutta tuttua on tuo ovispäivien laskeskelu. Mulla se lähinnä menee niin, että mietin onko nuo uusioteinit meillä silloin ja tarvitaanko luovuutta vai ollaanko keskenämme ja voin relata. Näyttäis siltä tulevassa kierrossa, että luovuudelle on kysyntää... Komppaan sua myös tässä alkukierron tylsyydessä. Ei oikein ole mitään muuta jännäiltävää ja ajateltavaa, kun tuleva ovis, joka on ihan kamalan kaukana. Toivottavasti täti tajuaa jättää sinut rauhaan pikapuolin ja sit ei muuta, kun kohti Tukholmaa... Tarkoitan, seuraavaa ovista.
Greippimehubuumi näyttää vallanneen ketjumme. Mä käytin sitä ykköstä yrittäessä jonkun kierron, mutta ainoa huomattava seuraamus moisen myrkyn juomisesta oli pidentynyt kierto. Se siis vaikutti mulla niin, että keräili niitä limoja sitten viimisen päälle ja minä ehdin jo riemuita ennen täydellistä putoamista... Mutta jos se kaikki sitä tässä kierrossa käyttävät plussaavat nyt, lupaan ottaa sen käyttöön seuraavaan kiertoon. Tai siis, seuraavaa lasta yrittäessä, koska mähän plussaan tässä kierrossa ilman sitä mehuakin :). Alkukierron uhoa havaittavissa siis....
Elämäntaparemonttia myös ilmeisesti menossa osoitteessa jos toisessa. Samaan kastiin ilmottaudun myös minä. Paino on hilautunut kohtuullisen korkealle ja elämäntavat on aika alkeelliset. Tarkoitus on siis pyrkiä terveellisempiin elämäntapoihin ja toivoa pientä laihtumista sen sivutuotteena.
Tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti visiittinne ketjussamme on lyhyt ja matkanne jatkuu sukkelasti kohti synnytyssalia.
ON: Ei mitään kerrottavaa. Kp2 ja elämä tällä saralla juuri niin tylsää, kuin olettaa saattaa.
Niisku
Alexandra: Minä myös olen ällöttävä ja säästän ne ovistikut, että näen viivan vahvistumisen. =P Jospa nuo hymynaamat nyt paljastaisi minulle sen tulevan oviksen ajoissa, että se hyödyttäisi oikeasti sitten inssin kannaltakin. Kun noilla Mammaksin tikuillahan minulla on käynyt usein siten, että testaan illalla ovisplussan ja ovis on jo alkuyöstä. Lähdeppä siinä sitten inssiin.
Jensqu: Minäpä yritän muistaa kertoa sitten hymynaamatestien fiiliksiä, kuhan pääsen testailemaan. Vielä viikon verran pitää malttaa. Muiden kokemuksia olen lukenut ja moni on niistä kyllä tykännyt. Löydän kyllä siis oviksen ilman mitään testejä, mutta tuota inseminaatiota varten olen harjoitellut nyt puikkotikuilla ja nyt kokeilen noita hymynaamoja.
Juu yritystä on ollut kauan, mutta toistaalta täälläkin ketjussa on niitä, joilla on oikeasti ollut vaikeaa esim. keskenmenojen tai hankaluuksien miehen kanssa tms, joten pidän itseäni vielä onnellisessa asemassa, kun minulla ja meillä on oikeasti kaikki aivan hyvin. Yritän vain ylläpitää uskoa, että se raskaus saadaan jollain konstilla vielä alulle. :) Tsemppiä myös sinulle! Onkos teillä tutkittu, onko jossain vikaa, kun onhan teilläkin tuota yritystä jo paljon takana?
Joku aiemmissa ketjuissa tilasi tuota Babystart-hedelmällisyystestiä. Kannattaa käydä lukemassa olisiko käyttäjäkokemuksia. Itse en henk. kohtaisesti oikein kovasti usko noihin itse tehtäviin testeihin, mutta kai ne jotain suuntaa antavaa voivat kertoa.
vilmiina: Olen itseasiassa ajatellut myös tätä asiaa niin, että esikoinen täytyisi saada keinolla millä hyvänsä. Sen jälkeen en usko lähteväni enää mihinkään rankempiin hoitoihin ainakaan. Eli käytännössä jos esikoinen täytyisi saattaa alulle IVF/ICSI-hoidoilla, niin todennäköisesti se lapsi jäisi ainoaksi ellei luomusti sen jälkeen tärppää. Yhtään ylimääräistä kertaa en noihin hoitoihin haluaisi lähteä. Jos inseminaatiolla saadaan lapsi alulle, niin sen uusintamahdollisuus riippuu varmasti siitä, millainen se inssikokemus tulee olemaan.
Riittävä vuoto on yleensä vain hyvä asia, ole iloinen siitä. Minulla myös pari päivää vuotaa voimakkaammin, mutta sitten alkaa vähentyä. Kokonaisuudessaan kestävät kuitenkin 5-7 päivää.
Mami: Tunnistan itsessäni myös tuon oviksen laskijan! Mietin jopa sitä, että jos osuu viikonlopulle, että voiko kutsua vieraita tai olla kyläilemässä itse vaikkapa toisella paikkakunnalla. Yhtään ovista ei vaan halua missata, jos ei ole pakko.
Niisku: Minä olen myös aika skeptinen tuon greippimehun juomisen suhteen, kun ei se aiemminkaan tuonut teho meidän kohdalla. Jostain syystä nyt vaan tuli fiilis, että pitää ostaa sitä. Silloin en uskalla jättää ostamatta, jos se vaikka olikin joku kohtalon käsky. =P
Alkukierron uho on vain hyvä asia. Parempi niin kuin masennella ensin puoli kiertoa. Ihan oman hyvinvoinnin kannalta siis. :)
ON: Kovasti kohti ovulaatiota tekisi jo mieli, mutta oikeasti vielä viikko! Täytyy yrittää keksiä kaikkea muuta tekemistä. Eikä se kyllä ongelma olekaan, mutta nyt oikeasti vaan ajatukset pyörii vain tässä vauvaprojektissa. Varmaan osaltaan siksi, että tämä on todennäköisesti se viimeinen luomukierto.
Tänään tiedossa siis paljon ulkoilua eläinten kanssa ja hieman kodin remppahommia, kuhan saan miehen sängystä ylös käyttämään porakonetta. Voin sitten seisoa itse vieressä ja neuvoa mihin ne reiät pitää porata. ;)
Hyvää loppiaista!
Marjana kp 5/29-33 yk 22
Heippa!
Olen jo jonkin aikaa seurannut keskusteluanne ja nyt uskaltauduin liittyä mukaan :)
Taustoista sen verran,että mä täytän kohta 32 ja mun mies on 40.Ensimmäistä kuumeillaan.Pillerit jätin pois vuosi sitten,mutta valitettavasti ei ole tärpännyt :( Piakkoin ajattelin ottaa yhteyttä terkkariin,että alettaisiin tutkia mikä maksaa.Ikää kuitenkin jo sen verran,että ei kauaa viitsi pitkittää.Uusi vuosi ja uudet kujeet,joten toivotaan kovasti tärppiä :) Ovista olen onnistunut pongailemaan vaikka kierto onkin vähän heitellyt ja greippi mehu täälläkin käytössä,on ihan hyvää.
Oikein hyvää vuotta 2012 kaikille!
kp1/30-33 yk 10
Mun viime menkat olivat jokseenkin oudot: täysin kivuttomat ja olivat laskujeni mukaan etuajassa, vuosin kunnolla (tosin ihan punaista verta) vain 3 päivää.Joten mieli nyt kehittää ajatusta että pitäis testata raskaus testi. Toive ajattelua, siis. Kun (jos) en ole raskaana niin mitä ihmettä mun noille menkoille on tapahtumassa???
Menkoista olis kp 6 tai sit kp 37 edellisistä, tai dpo 16-17(?). Tolla dpolla pitäis kyllä näkyä vähemmän herkemmässä testissäkin.
Vacsu ???
Käyn lähes päivittäin teidän kuulumisia kurkkimassa ja toivon niin sydämeni pohjasta teille huisia PLUSSATUULIA
nega tuli taas :( eikä tätiä näy..
kp 33/28 yk 1
voi kun olen malttamaton, mutta mutta... ei voi mitään :)
Auringonkukkanen: Voi harmien harmi tuota negatiivista tulosta. Mutta vielä ei lannistuta! Toivoa on edelleen. Onko sulla jotain oireita? Tiedätkö yhtään missä vaiheessa sulla olis ovulaatio ollut? Mun ennätyspitkä kierto oli jotain 60 päivää vuosia vuosia sitten. Periaatteessa silloin kävi niin, että yhdet menkat jäi välistä. Ja kierron venyminen johtui pco-tyyppisistä munasarjoista ja siitä johtuneesta ovuloimattomuudesta.
Mimmille ja Lucijalle tervetuloa mukaan, laitoinko Lucija sun kiertopäivät oikein listalle?
Marjana: Esikoisen yrittämisen eteen tekee aivan varmasti kaikkensa. Ja voin sanoa, että se on lopulta sen arvoista. En halua edes ajatella, että kaikenmaailman lääketieteellisistä avuista ei loppujen lopuksi olisi apua. Kaikki keinot ja konstit kehiin. Ja tärkeintä on, että parisuhteenne voi hyvin kaikesta stressistä huolimatta. Pitäkää toisistanne huolta ja jakakaa murheet tämän asian suhteen! On rankkaa aikaa. Tänään voitte keskittyä niiden reikien poraamiseen :) Remonttiriemua toivotan!
Täällä pitäis tänään aloittaa miehen kellistämisprojekti, ovulaatio kun voi taas tulla jo parin päivän päästä tai sitten vasta myöhemmin. Rinnat on edelleen kipeät ja alavatsaa tykyttää välillä. Kroppahan aloittaa uuden munasolun kypsyttämisen kun uusi kierto alkaa. Ehkä nää tykytykset yms. onkin sitä, että ovis alkaa jo olla käsillä.
Tänään luvassa myös ulkoilua sekä kevään kahden keskisen romanttisen viikonloppuloman varaamista ja ensi syksyn perheloman pohtimista.
Hyvää loppiaista kaikille!
-Vilmis-
Ps. Sanniskainen, kävit kurkkimassa. Miten voit? Onko masun kasvatusoireita jo ilmaantunut?
Täällä käy keskustelu kuumana! Tervehdys kaikille uusille kuumeilijoille :) Itsellä ollut parin päivän palstailutauko, nyt taas ehtii paremmin tänne kirjoitella, kun on vapaapäivä.
Mami, täällä olen samoissa tunnelmissa! Tänään pitäis olla viimeinen vuotopäivä, ihan pientä tiputtelua enää. Alavatsa on ollut vähän kipeämpi kuin yleensä, mutta nyt jo hyvä olo. Oon ollut kiukkuinen kuin ampiainen, mies huokailikin tuossa, että toivottavasti mulla ei oo menkkoja ainakaan seuraavaan vuoteen :D
Vilmiinalle lähetän energiaa viikonlopun touhuiluntäyteisiin päiviin ;)
Te jotka ootte käyttäneet pillereitä, onko niiden lopettamisella ollut jotain selkeesti havaittavia vaikutuksia, fyysisesti tai mielialaan? Mielenkiinnolla odotan että alkaako naama kukkia tai muuta vastaavaa. Tänään siis se päivä, kun uusi pilleriliuska olis pitänyt aloittaa, eli tavallaan eka "oikee" päivä ilman niitä...
Aika huikeeta, nyt pitäis sitten vaan reippahasti panna menemään, oviksen ajankohdasta kun ei oo mitään tietoa! Joskus viikon päästä EHKÄ, tai sitten ei. En muista että mulla olis koskaan ollut mitään oviskipuja, eli moukan tuurilla nyt sit vaan. Vähän niinku jännittäis toi sekstailu oman miehen kanssa :D ekaa kertaa ilman ehkäisyä, apuaah... Ihan hullu tunne!
Marjana; Juu olen kanssa lukenut niistä että suurinosa on tykännyt, mutta jotkut ovat sanoneet että muut ovat näyttäneet plussaa mutta nuo eivät. Kai se on sitten ihan ihmisestä kiinni tai jotain? En tiedä sitten.. Mutta sulla hyvä kun itse tiedät koska ovis tulee. Niimpä, on se hyvä juttu että kaikki on hyvin, voishan vielä huonomminkin mennä.
Ja luulenkin että kyllä sinä tänä vuonna raskaaksi tulet! :) Juu yritystä on ja ei ole mitään vielä tutkittu paitsi tuo babystart juttu justiinsa ja positiivista se näytti, mutta sehän ei kerro liikkuvuudesta tai sen tarkempia tietoja. Minulla on ainostaan sanottu silloin kuin sain varhaisen km että kohtu on pieni? Jos oikein muistan. En tiedä vaikuttaako se sitten jotenkin, siellä kyllä sanottiin ettei. Ja muutenkin pelottaa lähteä tutkimuksiin ja ottavatko ne edes ''näin'' nuorta? Olen siis 20 tänä vuonna 21v. Mutta kai sinnekkin on pakko lähtä jos ei tärppää piakkoin.
Auringonkukkanen:); Toivotaan että sen plussan nyt kumminkin saisit, eikä täti tulisi pitkäään aikaan teille ! Tsemppiä :) Koska ajattelit uudestaan testata?
Sipsu; Minulla ei ainakaan tullut mitään fyysisiä haittavaikutuksia niistä kun lopetin. Ainut oli toi kierto että meni tosi pitkäksin välillä ja nyt vasta on alkanut tasoittumaan :)
Omaa; Kovasti odottelen että täti pakkaisi kamat ja lähtisi jo pois, et sais alkaa pistää harjotukset käyntiin ja n. viikon päästä bongaileen ovista! Oikein mukavaa loppiaista kaikille :)
Jensq kp 3/30-40
Täällä odotetaan menkkoja niin hartaasti (välillä näinkin päin ;)että saisi yrityskierron käyntiin. Jotain pms-tuntemuksia on jo ilmassa mutta varmaan ensi viikkoon menee kuitenkin.
Esittelyä hieman: kaksi aikaisempaa lasta -03(sai alkunsa ilman yritystä "vahingossa") ja -05(muistaakseni toinen yrityskierto) ja kolmatta nyt kuumeillaan. Ikää löytyy jo 36v. Yritys alkoi lokakuussa ja ekasta kierrosta kierukan poistamisen jälkeen raskauduin mutta keskeytynyt keskenmeno joulukuussa. Harmittaa kun ehdin kertoa lapsillekkin jo ja kovasti odottelivat vauvaa, nyt olen päättänyt että en kerro mitään ennen 12 viikkoa ja ultraa jos käy niin onnellisesti että raskaudun! Myös varhaisultraan menen satavarmasti...vauvanalkuhan oli lopettanut kasvamisen jo tosi varhaisessa vaiheessa mutta kaikki selvisi vasta 9+ viikolla.
Tilasin jo ovis- ja raskaustestejä netistä. Kiva kun saa jotenkin valmistautua ;)
Tuli mieleen kun puhuitte menkkojen vuotomäärästä, onko sillä jotain tekemistä raskautumisen helppouden kanssa..? Mulla siis aina olleet runsaat menkat ja ilmeisesti helposti raskaudunkin. Eli vahva limakalvo tms? Eli jotain hyvää niistäkin runsaista menkoista löytyy...
Foolihappoa aloin myös syömään, muuten syön vitamiineista e-epaa, d-vitskua ja magnesiumia. Punaviinistä myös ilmeisesti jotain apua kiinnittymiseen tms. joten se lasillinen illassa sopii minulle mainiosti ;)
Kaikille raskautumisonnea!!!
NelliN
Avasin nyt tuon greippimehupurkin. Hui kamala :D Ei tästä mitään uutta suosikkijuomaa kyllä tule. Mut voi tämän ostamista silti jatkaa, mies nimittäin maistoi ja sanoi että hyvää! Tarkensi vielä, että "hyvää lantrinkia" :D
Ihan hyvä kumminkin, että nyt tulee juotua. Mä en juo mehuja ja muutenkin tulee juotua liian vähän.
...Taaai sitten voisin vaihtaa greipit tuohon punaviinilasilliseen, kuten NelliN vinkkasi ;)
Tein aamulla varmistelu testin, nega. Hieman ihmettelen noita lyhentyneitä menkkoja Olisko niillä homeopaattisilla läkkeillä tollainen vaikutus? Molemmat kierrot lääkkeen käytön aikana ovat olleet lyhyet, 3-4 päivää, viimeisin selvästi 3 pv ja kivuton. Ennen olen vuotanut 5 päivää ja 1.-2. päivä kivulias. Heti tietenkin mietin onko hormonitoiminnassa joku häikkä...
Nyt lukaisen noita kirjoitetuja viestejä.
-Vacsu kp7/28-36, yk14
Täällä sataa lunta!
Ihanan talviset kelit. Kunpa laskettelurinteet saataisiin pian auki, ostin tuossa uudet sukset, pääsisi kokeilemaan :)
Tervetuloa uusille! Onpas tänne tullut paljon tekstiä, kivakiva :)
Mami, Niisku&Marjana: Alkukierto on maailman tylsintä aikaa! Tsemppiä ootteluihin..
Alexandra: Tsemppiä sinne myös alkukiertoon ja tikutuksiin, ei muuta kun treenit pystyyn. :)
NelliN: Yleensä runsas menkkavuoto on tosiaan merkki paksuista limakalvoista, mikä on hyvä juttu sillä paksuun limakalvoon on hedelmöittyneen munasolun helppo kiinnittyä.
Sipsu: Mulla pillereiden lopetus ei fyysisesti tuntunut, mutta henkisesti jotenkin ehkä, sillä ne pahimmat itkupotkuraivarit ennen menkkoja on kyllä kadonneet. Voihan se tietty johtua jostain muustakin, mutta ainakin pillereiden lopetukseen yhdistettävissä. :D
ON: Kp9 tänään, ovis on kohta käsillä. Edellinen kierto (eka kaavintojen jälkeen) oli vain 26päivää, eli periaatteessa ovis voisi olla jo tiistaina kun on kp12. Ässäillä voisi huomenna ja tiistaina nyt ainakin :) Pikkasen on satunnaisesti tuikkinut alavatsaa, valkkaria ei vielä ole tullut liiemmin. Valkkarin/liman lisääntymisestä tietää oviksen ovan käsillä edes noin suunnilleen. :)
Kivaa viikonlopun jatkoa!
Terkuin Elmu kp 9/26-28
Voi että miten voikaan olla tylsää odotella ovulaatiota ja sen jälkeistä aikaa kaikkine kuviteltuine oireineen :) Kyllä ihminen voi olla pöhkö!
Varattiin eilen etelän reissu ensi lokakuulle. Kun varaus oli tehty, aloin miettiä, että mitäs jos/ KUN olen silloin raskaana. Makaan hylkeenä uima-altaalla ja voin pahoin :) Sitä odotellessa siis.
Olen ihan tietoisesti taas alkanut täyttää kalenteria kaikenmoisilla tapahtumilla, matkoilla ym. ohjelmalla että on jotain mitä odottaa ja mihin keskittyä. Vauvakuume vie muuten ihan täysin mukanaan ja suoraan hourulaan.
Oloa ei helpota se, että pikkumies 3,5 vee totesi taas eilen, että meille tulee vauva, äidin masussa on vauva. Ja voi sitä pienen ihmisen surullista katsetta, kun sanoin, että ei ole tulossa, haaveissa ja toiveissa on. Ja siihen pikkumies totesi, että niin, Jumala halusi meidän vauvan taivaaseen pappan seuraksi. Arvatkaa, itkinkö.
Voi kun pian alkaisi tulla valkovuotoa, munasarjojen nippailua ja seksihalujen lisääntymistä. Tällä hetkellä on niiiiin tylsää. Sänkypuuhatkaan ei kiinnosta y-h-t-ä-ä-n.
Niin, joku mietti miten vuodon määrä on yhteydessä limakalvon paksuuteen. Mullakin on sellainen käsitys, että limakalvo on ollut hyvän paksuinen jos vuotoa tulee paljon. Niukka vuoto ilmeisesti tarkoittaa jossain määrin ohutta limakalvoa, mutten sitten tiedä, miten vähän vuotoa pitäisi tulla että pitäisi huolestua liian ohuesta limakalvosta. Muistaakseni joku joskus sanoi sitäkin, että limakalvo voi olla liiankin paksu ... Että ei näistä sitten tiedä.
t. Vilmis
Ihanan paljon on satanut lunta, vihdoin on kunnon talvi :) Kävin tuossa jo vähän ulkoilemassa ja lumitöitä tekemässä, tuli ihan hiki pintaan! Täällä oli puhetta keventämisestä, mulla sama homma, tai lähinnä kuntoa pitäis kohentaa, eikä haittais vaikka pari kiloakin katoaisi samalla. Käyn salilla säännöllisesti, mutta joulukuu oli aikamoista lusmuilua! Nyt täytyy taas ottaa itseään niskasta kiinni.
Mä en oo ikinä oikeestaan uhrannut ajatuksia noille limoille, mutta nyt kun sitä ovista tässä odotellaan niin täytyy alkaa kiinnittää enemmän huomioo.
Nyt kun yrittäminen oikeasti alkaa, niin muhun on iskenyt joku halu salailla asiaa. Aiemmin ehdin jo muutamalla ihmiselle hehkuttaa vauvakuumetta. Sisko kävi eilen kylässä, niin piilotin äkkiä vauvakirjan yöpöydältä ja greippimehupurkin työnsin jääkaapin perälle ettei sitä näy... En kai vaan halua että kukaan alkaa kysellä, että joko on tärpännyt, jos tässä nyt vaikka meneekin sitten ties kuin pitkään.
Mulla Sipsu sama homma.Siskolle olen asiasta maininnut ja parille työkaverille,mutta muuten olen ollut ihan hissukseen.Ehkä ihan hyvä,koska omalla kohdalla "tuloksia" saa näköjään odotella pidemmän aikaa :( Ahdistaisi vaan se kysely sitten.Mutta onneksi kevättä kohden mennään ja paljon kaikkea mukavaa luvassa :D Jospa se vauvakin sieltä ottaisi ja tärppäisi kun ajatukset muualla.Vaikka jotenkin ne silti aina palaa tähän samaan.Hiihtolomalla suunnataan Amsterdamiin ja talon teko alkaa huhtikuussa,että onhan sitä siinä touhuttavaa.Lääkäriin meinasin kuitenkin ensi viikolla soitella niin voidaan pikku hiljaa alkaa tutkia,että onko suurempia mutkia luvassa.
Vilmiina, mun kiertopäivät on ihan ok tossa, tarkemmin en tällä hetkellä niitä tiedä.. tarkentelen sit jos kierto tästä tasaantuu! Tässä raskautumishaaveessa rankinta onkin odottelu. Tsemppiä vilmiina sinulle, eikun vaan petipuuhiin nyt heti menkkojen loputtua!
Me ollaan täs ekassa yrityskierrossa puuhailtu miehen kans joka päivä kun vaan ollu mahdollista, yks päivä jäi vaan väliin :D Samanlainen innostus tuskin jatkuu useempaan kiertoon tosin..
Tänään kaupassa kenkiä sovittaessa kun olin kyyristynyt laittamaan kenkää jalkaan, vatsasta yhtäkkiä nykäs kivuliaasti.. Sama tapahtu vielä kotona makuulleen. Voisko olla kiinnittymiskipuja?? Onko muut huomannu kiinnittymistä? Periaatteessa nyt vois olla jo mulla kiinnittymisen aika :)
Muutenkin pienemmät vatsatuntemukset on säilynyt, semmonen alavatsan jännittyneisyys ja ihmeellinen kutittelu.
Ens viikon viikonloppuna ajattelin testailla sit! Miten ikinä jaksan ens viikon vaan odotella.. tietysti voi tätikin tulla jo puolessa välissä viikkoa :/
Lucija; Tervetuloa! Toivottavasti et kumminkaan joutuisi tänne tulemaan enään vaan plussaisit heti ekasta :)!
Mupis; Ookei, ajattelin vaa kun me tehtiin juuri tuo babystart hommeli tänään ja en oikeen osannut tulkita sitä tulosta? En tiedä mimmonen se teidän sitten oli, mutta tossa jos on se yli 20milj/ml siittiötä ni se T syvennys on yhtä tumma tai tummempi ku syvennys R.. Ja R oli vaaleensininen ja siitä T:stä tuli tummempi ku R, mutta oli väriltään siis tummanlila? Eli tulkitsenko sen siis positiiviseksi ja eihän sen kuulunutkaan tulla siniseksi jos vaikka sattuisit tietämään? :)
Huh, olipas aika sekainen teksti, mutta toivottavasti tajusit pointtini :D