Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

Vierailija
21/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marjana, sinut olisin mielelläni törkännyt odottajien puolelle. Tässä kierrossa yritystä tosiaan sitten ihan kympillä. Hoitoihin lähteminen ei ole kivaa. Jos meillä ei hormonaalisella avulla joskus tärppää niin teknisempiin apuihin me ei tulla koskaan tarttumaan. Tarinasi kuullostaa kovin paljon siltä, miten minä vuosituhannen alussa kirjoittelin. Miehen sperman laatu + lievästi monirakkulaiset munasarjat + clomifen + tärppäämättömyys. Tsemppiä!

Mua niin ottaa oma kroppa päähän. Menkat alkoivat siis viime perjantaina. Vähän on vuotanut ja ovat jo loppumassa. Iloitsin siitä, että vuosin vähän enemmän kuin viime kierrossa joten voisin tulkita, että limakalvoa olisi ollut hiukan enempi. Mutta tää alavatsan nippailu/ tökkiminen ei vaan ota loppuakseen ja tietysti vauvakuumehuurut saavat ajattelemaan vaikka mitä :) Tuuppii ja tökkii tuossa navan vierestä. Ja oikeesti ihan että tök tök. Argh. Ja eilen illalla koin aivan hirveää kipua vasemman munasarjan kohdalla, tai siihen sen siis kohdistin. En pystynyt olemaan missään asennossa, nippanappa sain hengitettyä ja se kipu kesti koko illan. Ja oikeasti kipu oli sellaista, että melkein lähdin päivystykseen. Tokaisin miehellekin naama kivusta vääränä, että tää on varmaan kohdunulkoinen raskaus tai jotain, niin paljon sattui. Ehkä se sitten olikin ilmaa, joka etsi tietään ulos :) Onneksi kipu loppui lopulta.

Vierailija
22/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin pitkän viestin joka ei sit tallentunutkaan kun tuli joku himputin käyttökatko! hhoijjaaa....

MUHKU: oon tilannu nuo ovistestit Mammaks.fi sivulta, hintaan 24kpl/18eur. Ovat ihan ok, tosi vaikeampia tulkattavia kun ne joissa LH:n kohaminen näkyy hymynaamana. Näissä joutuu tulkkaamaan viivan tummuutta. Mutta kun minullakin kierto epäsäännöllinen niin liuskoja kuluu ja olen ymmärtänyt että hymynaama testit kuitenkin jonnin verran kalliimpia.

VILMIINA: Viitsitkö vaihtaa mulle tänään kp7 kun tiistaina ne tais vasta kunnolla alkaa , maanantaina vaan tuhrutti pikkasen. KIITOS!:)

ja mullakin oli viime oletetun oviksen jälkeen se kauhea kipukohtaus just oikealla puolella munasarjoissa ja kohdunkin kohalla, sattu ihan kamalasti ja mä SOITINKIN päivytykseen jossa sanoivat että: varmaankin ilmakramppi tai kohtu kramppaa peitonheilutuksen seurauksena, lämpötyyny auttaa ja auttoikin! jos kipu menee ohi, ei ole mitään syytä huoleen mutta jos jatkuu niin sitten pitää käydä näytillä..Sen jälkeen ei oo tuollasia kramppeja tullut, mikälie sitten olikaan.

EMMASTIINA: Minäkin täällä tästä päivästä lähtien meinaan tupakin polttoa lopetella, päätöksenä että korkeintaan poltan 2kpl/vrk äärimmäisessä hermojenkiristyksessä, mieluiten ei yhtään. Koska kuitenkin sitten kun tärppää niin ei missään tapauksessa polttaisi savuakaan, niin on kai se hyvä nyt jo vähentää/lopettaa. Laihdutus kuuriakin olen pitänyt, ja onnistunutkin mutta tuo tupakin lopettaminen ja dietti ei oikein kulje käsikädessä joten saapa nähdä miten kilojen käy.

MARJANA: sormet ja varpaat sekä kaikki ulokkeet ristin jotta TÄMÄ OLISI NYT SE KIERTO!!

ON: aloitin eilen greippimehun juonnin, ja voi luoja kun se on NIIIN pahanmakuista. Onneksi(?) tänään flunssapoikasta ja nokka niin tukossa etten maista edes sen mehun makua kunnolla...Loppuviikosta tikut esiin ja ovista metsästämään! Toivotaan et tästä kierrosta sen äkkään, kun viime kierrossa olin varannut liian vähän tikkuja, joten ohi män niin että napsahti. Vaikka aijotaankin nyt mennä jp-taktiikalla niin haluan silti tietää mihin kohti se ovis kierrosta sattuu...

HUH, tulipa taas pitkä teksti. Koittakaa jaksaa leidit, mies iltavuorossa koko viikon ja minä taas öissä joten päivät yksin, ILMAN TUPAKKAA kotona..TÄSSÄPÄ SIITÄ TULOS!:)

-Nani kp7/26-33 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjanan toivoin niin jo siirtyneen odottajien puolelle. Mutta mehän ei luovuteta muruseni, rukouksiini sinut suljen. Voimahalit. ?

Kaikille muillekin plussia, kunpa me kaikki tässä kierrossa jo plussattaisiin ja tehtäisiin mahtava aloitus heti alkuvuodesta!!! ?

ON; Huh mitkä menkat, maha heti niin kipeä ollut jo muutaman päivän, että pakko on ollut ottaa buranaa. Ja vuodan heti kuin viimeistä päivää. :/

Greippimehua eilen join ja huhhei minkä makuista. Mutta kyl sen juo todellakin tuosta vain, jos siitä apua on. :D Raskaustestejäkin tilasin heti 10kpl lisää.

-Mami Kp 2/31 Yk 5

24/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tulihan ne rättipäivät sieltä... Täällä näköjään muitakin jotka "nauttii" niistä samaan aikaan. Pillereissä on kyllä ollut se ihana puoli, että vuoto on tullut lähes kellon tarkkuudella ja aina on osannut varautua etukäteen :) Lisävaroituksena lievä alavatsan jomotuskin on alkanut noin tuntia ennen tiputtelun alkamista. Nyt sitten saakin jännäillä, että koskas ne ekat luomut alkaa. Oon syönyt pilsuja melkein 8 vuotta. Sitä ennen kierto oli epäsäännöllinen, muistelisin että monesti yli 30 päivää, joten laitan kierron pituudeksi nyt vaikka sen 30.

Nani: Mulla on kans noita Mammaksin ovistestejä. Olin ajatellut, että katson koska ne ekat luomut alkaa ja seuraavassa kierrossa alan sitten tikutella kun on saanut vähän osviittaa ajankohdasta. Saapi nähä...

Olis tosi hyvä jos pystyis ottaan rennosti, mutta on niin kova jännääminen päällä nyt kun ensimmäinen yrityskierto on vihdoin käsillä... Pelkään että menee ihan pipariks koko homma mun hermoilun takia :/

-Sipsu kp 1/30 yk 1

Vierailija
25/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä lokakuisissa jo vähän kurkkimassa, vaikka olenkin vielä toistaiseksi syyskuisissa...

Ehkä päivän pari...

Oli vaan pakko tulla kommentoimaan tota greippimehua! Must on niin erikoista, että niin moni ei siitä pidä. Itse Rrrrrrakastan greippimehua!! Mutta tuli mieleen, voikohan sitä juoda liikaa?? (siis raskautumista ajatellen?) :-o

Kaikkea onnea teille kaikille!

Gabriela :-)

Vierailija
26/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan. aattelin hypätä remmiin tummaan kun kuitnkin käyn täällä melkein päivittäin lueskelemassa miten muilla kulkee :) En ole eka kertaa täällä vaan taisin viimeksi tuolla huhtikuussa 2011 kirjotella, mutta kun ei pientä kuulunut ja häätkin päätettiin ensi kesänä pitää niin ajateltiin hieman lykkäillä peenua mutta nyt ollaan kyllä taas sillä mallilla että saa tulla oli häät tai ei :) eli hieman itsestäni:

Minä ja ukko 23v oltu yhdessä 7,5v ja ne häät tosiaan tulossa. ehkäisy on jätetty pois jo 4v sitten mutta hieman ollaan laskellellen menty eli ei oletetun oviksen aikaan oo peitot heilunu ja näköjään on toiminut :) No nyt on periaatteessa uudelleen aloitetun yrityksen 2 kierros menossa. Viime kuussa olin vähän oletetun oviksen jälkeen outoakin oudommassa oksennus taudissa joka ilmoitti itsestään vain kun söin ja lääkäri silloin epäili raskautta mutta kun niin alussa olisi ollut ei näkynyt missään testeissä eli menskuja odoteltiin ja sieltähän ne tarkalleen kp29 sitten tuli niinkuin aina ennenkin. Nyt tilattiin jopa ovistikut heti niin jos onnistuisi paremmin ja nopeemmin :) eli nyt siis kp5 /yk2. Onnea kaikille matkaan!!!

Vierailija
27/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveuloa mupis!

Gabriela: Olen miettinyt ihan samaa, siis että voiko greippimehua juoda liikaa. Vedän helposti litran päivässä ja se tekee jo aika happaman olon =)

Täällä aloitettu siis elämäntaparemontti käytössä Nutrilettit ja muuten vaan terveelliset ruoat. Käytiin miehen kanssa vetämässä kunnon maitohappotreeni tuolla lumenseassa kera panssarivaunujen. Toivottavasti tää ei taas puolestaan aiheuta jotain ylimääräistä kiertoon (siis laihis). Olo on positiivinen nyt kun kierron pituuskin on lyhentynyt huimat 5 päivää niin täähän on jo yhtä juhlaa -jännäämistä lähes viikon vähemmän =)

Täällä kans on vuodettu kun seula, normisti vaihdan siteen ehkä 3 kertaa päivässä ja nyt kerran tunnissa. No huomenna loppuu... Sitten miettimään uusia kikkoja. Nythän yritettiin sitä jtp taktiikkaa ja mietin pitäisikö tärppipäivien lähellä yrittää vielä enemmän. Ovispäivä nyt hyvin tiedossa niin voisi ottaa siihen ympärille oikein rupeaman. Niin siis uusille tiedoksi että romantiikka on täällä kaukana tätä vauvaa tehdään tekemällä...

Mutta nyt tekemään LUMItöitä, ihan outoa!

Vierailija
28/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tuota greippimehua. Tässä taas juon sitä ja iho ihan kananlihalla. Mies katsoo vieressä ja ihmettelee mun touhua. Mä haluan v-a-u-va-n, joten kaikki keinot kehiin. :D

Mä liityin tuonne Kutistujat 2012! -ketjuun, tulkaa tekin sinne, jotka haluatte painoa pudottaa. :) Mulla tosiaan tullut 10kg. ylimääräistä (kotiäitinä kun olen ollut yli 5v. joten eikai ihmekkään, kun pääsee jääkapille aina kun haluaa... MUR). Nyt pidän herkuttoman kuukauden (olen pysynytnyt tähän ennenkin) ja tammikuun jälkeen on hyvä jatkaa ja herkutella vain kerran viikossa. Lisäksi koiran kanssa pitkiä, reippaita lenkkejä ja kuntopyöräilyä. Pitäkäähän peukkuja että saisin edes muutaman kilon alas tammikuun loppuun mennessä. Sit jos tärppää (vauva siis), laihis loppuu tietysti siihen, mutta herkut jätän siihen kerta viikkoon ja jatkan kevyemmällä liikunnalla.

Kävin tänään kaupungilla ja löysin aivan ihanan Marimekon Boboo auto haalarin vauvalle... Oli ihan pakko ostaa se, vaikka eihän sitä tiedä kumpi sieltä tulisi jos tärppäis...

Kauniita unia Siskot. :)

Vierailija
29/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin lokakuisiin. Aktiivista yritystä pitää oottaa vielä reilun viikon verran, silloin olen menossa labratestiin missä testataan keskenmenon jälkeiset hormoniarvot, jotka toivottavasti nollilla (uskoisin niin).

Kirjoittelin aiemmin heinäkuisissa, tulin raskaaksi ekasta kierrosta, mutta vkolla 9 ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennettiin lääkkeellisesti. Nyt olen ihan hyvin toipunut henkisesti ja fyysisesti ja odottelen että pääsisi jo tositoimiin.

Oviksen bongasin jo tästä kierrosta, mutta hukkaan meni kun sitä testiä ootellaan. Jotkut aloittavat yrityksen heti mutta ajattelin totella hoitohenkilökunnan suosituksia...Oviksen mukaan odottelisin menkkoja ensi viikolla alkavaksi ja se olisi sitten se ensimmäinen yrityskierto.

NelliN

Vierailija
30/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmis: mulla siis eka kk menossa ilman pillereitä, joten kiertopäivät vielä vähän hakee paikkaansa... Tällä hetkellä menossa 29/28 eli odottelua........ Raskaustestit tehty, mutta negaahan ne näyttää. Juurikaan mitään

oireita kyllä ole mistään, että tosiaan odottelen vaan milloin täti paukkaa kylään ja pääsee toista kk yrittämään :). Mites muilla; kauankos meni että kierto tasaantui pillereiden jälkeen???

Itse kans uuden vuoden lupaukseksi tuli luvattua terveellisempiä elämäntapoja, ja siinä ohessa sitten vähän painoakin voisi pudota :)

Vierailija
31/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin uskaltaudun liittymään kirjavaan joukkoonne. Oon seurannu keskusteluitanne nyt nelisen kuukautta ja tuntuu, että tunnen jo kaikki teistä :) Nyt päätin, että mäkin tarvitsen vähän vertaistukea, kun vauvan hankkiminen osoittautuikin luultua vaikeammaksi. Ihan ensin haluankin kiittää kaikkia pitkään kirjoitelleita: olette olleet mulle tietynlaisia mentoreita tässä lyhyehkön matkani varrella!

Sitten muutama sananen itsestäni. Ollaan miehen kans molemmat 25- vuotiaita ja pikkuhiljaa kypsytty ajatukseen perheenlisäyksestä. Kiitos tästä kuuluu perhepiirissä oleville ihanille mukuloille. Jätin pillerit pois syyskuussa ja varsinainen yritys aloitettiin lokakuussa. Nyt alkaa siis yrityskerta nro 4. Odottelen menkkoja tässä parin päivän säteellä alkaviksi, joten ilmoitelen kiertopäivät myöhemmin.

Vauvantuoksuista uutta vuotta kaikille kuumeilijoille!

Vierailija
32/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on maa ihan valkoisena! On tätä odotettukin :) En siis ole mikään talven ylin ystävä, mutta on lumi parempi vaihtoeho kuin se iänikuinen harmaus, räntä ja loska!

Mä peukutan teille kaikille pitkään kuumeilleille, että tää olisi se teidän kierto!! Plussia teille, puuuhpuuuh!

Tervetuloa mukaan uudet! En esitellytkään itseäni tuossa ekassa viestissä, joten hiukan infoa: minä ja mies molemmat 36-vuotiaita ja kakkosta kuumeillaan. Poika syntyi toukokuussa, eli on nyt 7,5kk ja sai alkunsa ekassa inseminaatiossa. Mulla todettiin viime gynekäynnillä raskauden jälkihöyryistä johtuva lievästi monirakkulaiset munasarjat, joiden hoidoksi pitäisi auttaa painon pudotus ja sitä tukemaan Femar-lääke. Nyt vaan odotellaan koska vuoto alkaa, että pääsen nappaamaan tuota lääkettä.

Mami: mulla alkoi myös painonpudotus nyt, mä olen syöny ja syöny ja syöny herkkuja ilman mitään rajaa :o Painan nyt enemmän kuin viimeisilläni raskaana, ounou!! No, kyllä me ne kilot karistetaan, eikös?

Mäkin rakastan greippimehua, joten nammmm, odotan jo oikein kun voin ruveta sitä lipittelemään :)

Meillä on huomenna miehen kanssa ihan luksusilta: mennään leffaan kahdestaan :) Mun vanhemmat tulevat katsomaan poitsua siksi aikaa. Ihanaa, kylläpä noinkin pieni juttu kuin leffailta ilostuttaa :)

Kerroin viime kuun pinossa, että jätettiin yhdestä ihanasta talosta tarjous. Mutta, mä en tajua; ei olla saatu mitään vastausta tarjoukseen!! Eikö hyviin tapoihin kuuluisi vastata jotain? Ja mun mielestä välittäjälläkin pitäisi olla kiinnostusta tällaiseen asiaan!! Ärsyttää tollanen!! Mur! Mä jo soitin sille välittäjälle viime viikolla, mutta sanoi ettei ole jutellut talon myyjien kanssa! Whaat!! Eikö se välittäjä halua liksaa ja kauppoja!?

Meillä alkoi poitsulla eilen unikoulu, nukahtaa tosi hyvin, mutta heräilee monta kertaa yössä itkemään (ei nälkä), joten aloitin eilen tassuhoidon. Viime yö meni heti tosi paljon paremmin ja tänä yönä jatketaan :) Tavoitteena, että äiti saisi kunnon yöunet, kun palaan takaisin töihin helmikuussa :)

silmät ristissä oleva satu

Vierailija
33/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoro 1/4 aluillaan....jaksaajaksaa:)

SIPSU: mullakin meinaa mennä joka kierto jännäilyks vaikka päätän aina alussa toisin..viimeistään piinapäivinä jännääminen käy jo melkein sietämättömäksi:) pitäisi osata rentoutua, mutta kun vauvakuume vie mukanaan!!

MUPIS ja ANNANAS: Tervetuloa joukkoon mukaan!:)

AURINGONKUKKANEN: Mä lopetin pillerit neljä kiertoa sitten ja nyt siis mennään viidettä, ensin tuli päiviä 26,sit33 ja kaks kertaa nyt 30. Eli kyllä se aikansa ottaa, yksilöllistä tietenkin on. Jospa se mullakin ois nyt tasottumassa tohon 30 kohille..

SATU: kuullostaapa omituiselta toi teijän talokauppa asia, itse ostettiin talo tossa kohta kaksi vuotta sitten ja niin myyjät kun välittäjäkin hyvin aktiivisia asiassa. Tosin miehen veljelle kävi tuollai samalla tavalla, ilmeisesti myyjät sitten aikanaan muutti mielensä kun ei tähänkään päivään mennessä sieltä kuulunu mitään eikä taloakaan ole myyty..

ON: ei meinaisi malttaa ottaa että pääsee taas ovista tikuttelemaan, mulla rupee kyllä tää kuumeilu hipomaan kohta hyvän maun rajaa..:) kun vaan nyt malttais mielensä ja keskittys nyt EES alkukierron johonkin muihin asioihin..

Kauniita unikuvia kaikille!

-Nani JA PÄIVÄ ILMAN TUPAKKAA!

Vierailija
34/527 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama, olen syönnyt ihan kamalasti. Joka päivä jotain hyvää. :/ Ja just sama juttu - painan kans enemmän kuin raskauden viimeisilläni. Siis kauheeta. Miten sitä on edes päästänyt itseään näin lihomaan? Nyt muruseni tsempataan toisiamme!! Tule sinäkin tuonne Kutistujat 2012 ketjuun? :)

Vierailija
35/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmu: Ihanaa kuulla taas sinusta! Olen kaivannutkin sinua sen jälkeen kun tulit huonot uutisesi kertomaan. Uskomatonta miten sinulla on ollut niin huono tuuri. Toivon todella että teillä nappaisi nyt nopeasti ja että pikkuinen pysyisi tällä kertaa mukana loppuun asti! Halaus!

20vilmiina07: Kieltämättä ystäväsi ei oikein ajatellut asiaa loppuun asti kun sellaisen kiertokirjeen sinulle lähetti. Meillä ainoat ystävät jotka todella tietävät mikä meidän tilanne on, toivottivat meille parempaa vuotta 2012. :)

ON: Täällä myös käytössä greippimehu ja raskausajan vitamiinit. Masentavaa on se että huomasin tänään että minulla on enää 5 tablettia vitamiineista jäljellä, eli jo kolmatta kertaa tähtään apteekkiin ostamaan niitä lisää… :)

Vacsu: Hienoa että kuitenkin nyt vihdoin olet tervehtynyt!

Emmastiina: Kuulostaa siltä että olet tehnyt hienoja uuden vuoden lupauksia! Onnea päätöksiesi suhteen, aivan mahtavaa!

Marjana: Olen niin pahoillani siitä että sinäkin olet täällä. No, toivottavasti se greippimehu nyt tässä kierrossa sitten toimisi sinulla varsinaisena poppaskonstina ja tulisi se plussa juuri sopivasti ennen kun rankempiin hoitoihin pitää lähteä. :)

Mami: Niin tunnistan tuon greippimehun juomisen tuskan kun siitä ei pidä. Mies katselee mua varmasti samalla katseella kun omasikin sinua. Ja ihan samaa sanon myös minä miehelleni, että haluan vauvan ja teen kaikkeni sen eteen :) Tsemppiä laihikseen, kaikken sitä pystyy jos haluaa! Onnea!

NelliN: Olen todella pahoillani kaikesta mitä olet joutunut käymään läpi! Hienoa että olet kuitenkin sekä henkisesti että fyysisesti palautunut ja valmis uuteen yritykseen.

Auringonkukkanen: Itsellä kierto palautui (tai, no, palautui ja palautui, heittelee se edelleenkin) heti pillereiden lopetuksen jälkeen, vaikka takana olikin noin 10 vuoden pillereiden syönti.

Satu: Uskomatonta ettette vieläkään ole saanut mitään vastausta tarjoukseenne!!!

ON: Täällä nyt sitten odotetusti nokka kohti lokakuuta. :) Täti tuli kylään uutena vuotena odotetusti. Suureksi ilokseni menkat ovat jo nyt runsaammat kun viime kierrossa, vaikka ehdin käyttää estrogeenilaastaria ja teroluteja vain 5 päivää. Ihanaa! Toiveet on siis korkealla tässä kierrossa. Nyt kun vielä sen ovisplussan sieltä bongaisi niin olisin ihan onnesta soikeana! :D Tosiaan nyt minun pitää aina noita estrogeenilaastareita ja teroluteja käyttää oviksesta plussaan tai tätiin asti, joten oviksen tikuttamisesta on nyt tullut vakavaa hommaa. Johtuen noista hormooneista on vaikeata tuntea kroppaa oikein ollenkaan tällä hetkellä. Tätiä edeltävää vatsakipuakaan ei tässä kierrossa ollut.

Mutta, olen onnellinen siitä että vaikuttaa siltä että tästä tulisi meidän ensimmäinen varsinainen yk km:n jälkeen, siis ensimmäinen jossa se plussa edes teoriassa olisi mahdollista. Ja mikäs sen hienompaa kun saada lokakuun vauva, vai mitä kanssakuumeilijat? Koska syyskuisista ei hirveästi plussia tainnut tulla, niin eiköhän pidetä huoli siitä että lokakuisista tulee sitäkin enemmän?

Niin ja uusille pieni esittely. Olen 27 vuotias, mieheni on 26. Yritys aloitettiin aika tasan vuosi sitten. Yk6 sain plussan. Varhaisultrassa vahva syke, rv11+3 n/p-ultrassa todettiin sikiö kuolleeksi. Kahdesti yritettiin lääkkeellistä tyhjennystä, sitten kaavinta, vakava kohtutulehdus ja siihen perään toinen kaavinta ja viikko sairaalassa. Tämän jälkeen ei menkat ole palautuneet entisiksiin ja nyt 27.12 olin taas gynellä ja sainkin siihen lääkkeeksi hormooneja.

Alexandra, kp4/28-32, yk6+km+yk5

36/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilmiina: Me ollaan oikeastaan ajauduttu siihen tilanteeseen, että eiköhän niihin hoitoihin lähdetä, jos luonnollisella tavalla ei tärppiä tule. Eihän sitä kumpikaan haluaisi, mutta toisaalta molemmat haluaisi sen lapsen. Toki voisi jäädä odottelemaan, jos jossain vaiheessa tärppäisi, mutta toisaalta hirvittää sekin vaihtoehto. Entäs jos sitä tärppiä ei kuuluisikaan koskaan. En antaisi itselleni sitä anteeksi, etten ajoissa lähtenyt hoitoihin, kun lapsihaave kuitenkin on päällä jo tässä vaiheessa.

Nani: sanovat, että siihen greippimehuun tottuu kyllä. :) Minä itse pidän siitä, mutta pidän muutenkin enemmän happamista ruuista kuin esim. makeista.

Mami: Juu ei tässä luovuteta ja kiitos tuesta! Täällä myös ollut aika pahat menkat nyt. =/

Gabriela: No jos et litrakaupalla vedä sitä greippimehua, niin tuskin sitä liikaa juot. :D Tosin hampaat tuskin tykkää, jos kovin paljon litkii.

NelliN: Olen pahoillani keskenmenosi takia. Voimia jatkoon!

Alexandra: Hienoa, että lääkkeet on jo hieman vahvistaneet limakalvoja. :) Ensi kierrossa sitten pääset varmaan jo vähintäänkin lähes normaalitilanteeseen.

ON: Menkat on ainakin olleet taas runsaat ja kivuliaat! Eilinen päivä oli aivan hirveä, mutta yritin vain olla iloinen siitä, että vuotoa tulee reilusti, eikä Clomifen siis ole vaikuttanut limakalvoihin ohentavasti. Huomenna alkaa uusi Clomi-kuuri (ja ne ihanat yöhikoilu-haitat...).

Tilasin tänään netistä noita Clearbluen hymynaama-ovistestejä nyt tähän kiertoon. Olen testaillut Mammaksin ovistesteillä ihan onnistuneesti, mutta haluan käyttää noita hymynaamoja sitten, jos inseminaatioon lähdetään ja haluan nyt yhden kierron ajan harjoitella niiden käyttöä. Samalla toki tilasin muutaman raskaustestinkin. :) Pitää olla toiveikas. ;)

Toivon muuten tämän kierron pysyvän max. 30 päivässä, koska muuten on riski, että helmikuun mahdollinen inssi osuu viikonlopulle...

Mainitsin eilen ohimennen miehelle, että tämä olisi nyt viimeinen kierto Clomien kanssa ja kuun lopussa pitäisi sitten soitella lapsettomuuspolille. Miehen kommentti "niin" ja äänensävy kertoi kyllä selvästi, että hän on tietoinen asiasta, eikä lainkaan innoissaan siitä, että sinne polille pitää ruveta ottamaan yhteyttä. Ainakin meillä on prikulleen sama fiilis asiasta.

Marjana kp 2/29-30 yk 22

Vierailija
37/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille, mielestäni lisäsin kaikki listalle, mutta jos jonkun epähuomiossa unohdin niin ilmoitelkaa ihmeessä!

Satu75: Meillä esikoinen oli varsinainen yökiekuja muistaakseni 1,5 ikävuoteen saakka. Se oli toooodella raskasta aikaa, heräämisiä oli tunnin välein läpi yön. Onneksi olin silloin vielä hoitovapaalla. Poika nukkui pinnasängyssään vieressäni ja silti heräili läpi yön, oli hiljaista tai ei, oli valoisaa tai pimeää. Ilmeisesti vaan haki läheisyyttä ja varmisteli, ettei ole yksin, ilmeisen herkistynyt sisäänrakennettu itsesuojeluvaisto. Sitten 1,5 vuotiaana siirtyi omaan huoneeseen ja tavalliseen sänkyyn ja pam, heräämiset loppuivat vähitellen. Nyt jo nukkuu läpi yön jos vaan on terveenä eikä näe painajaisia. Tsemppiä unikouluun! Nukkuuko teidän muksu omassa huoneessa vai teidän kanssanne samassa huoneessa?

Muutama oli aloittanut elämäntaparemontin. Tupakkalakkoon tsemppiä ja voimia. Onnistutte! Painoa pois, onnistutaan! Ruokavalio kuosiin ja kuntoilua kehiin, niillä minä aion onnistua ja olen jo onnistunutkin. Syyskuun lopusta laskettuna painoa pudonnut jo 7 kiloa, 13 enää jäljellä. Keinona aivan tajuton kuntoilu ja ruokavalio järkeväksi. Mua on puraissut liikuntakärpänen ja käyn treenaamassa 4-5 kertaa viikossa.

ON:

Menkat hyrräävät loppua kohden ja eilen jo sänkypuuhia taas harrastettiin. Olen päättänyt tässä kierrossa kellistää miehen 2-3 kertaa viikossa. En kestäisi sitä, etten voisi tärpistä edes haaveilla. Greippimehu houkuttaa, mutta mietin sen vaikutusta hampaan kiilteeseen ... Ainakin Alexandra ja Marjana hehkuttivat vuodon määrää, niin minäkin. Ainakin jotain limakalvoa on täälläkin ollut. Jes :)

Vierailija
38/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jos 20vilmiina07 laittaisit kp 6/29 :)

Miten muut jotka ootte tikuttaneet niin mihin aikoihin ootte alottanut?? mä meinasin että jos alottas kp10-11. Onko liian aikasta/myöhään?? Oon siis niin hukassa niiden kaa :)

39/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoi,

eipä tainnut tulla syyskuun vauvaa meille. Tänään dpo 13 ja tuhruttelee jo. Huomenna uskoisin siis hanojen aukeavan kunnolla.

Minä siis 37 ja mies muutaman vuoden vanhempi. Miehellä katrasta jo edellisestä liitosta ja meillä yhteinen poika, joka nyt 4kk. Toinen haluttais pienellä ikäerolla.

Tsemppiä kaikille kaikkeen!

Vierailija
40/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ovistikkujen ohjekirjasessa lukee mun mielestä ainakin et jos kierto 29 ni tikuttamisen alotus ois kp 11-12 mutta ei siitä haittaakaan ole jos aikasemmin alottaa, mulla kierto 30 ja meinasin kyllä jo tos kp 10 alottaa, tilasin tikkuja sen verran reilummin, kun kiertokin epäsäännöllinen..