Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

41/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei tiistaita kaikille!

Työviikko on jo puolessa välissä, enää kaksi työpäivää ja sitten kolme vapaata, ihanaa!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Muhku: Kiitos tsempeistä! Kyllä tämä tästä jo valoisammalta taasen näyttää. :)

Marjana: Sinun jos kenen soisi jo olevan odotus-puolella. Rutkasti tsemppiä ja onnea tähän kiertoon! :)

NelliN: sinäkin olet kovia kokenut.. Kiva kun olet kuitenkin toipunut hyvin ja pääset näin pian uuteen yritykseen!

Auringonkukkanen: Mulla tasaantui kierto oikeestaan heti pillereiden jälkeen, ollen sen 28-29 päivää. Mutta tosi yksilöllistä varmaan tuokin.

Alexandra: Hauska kuulla sinustakin, harmi tietysti, että olet edelleen täällä kuumeilupuolella. Lueskelin taustalla tuota syyskuisten palstaa, en sitten jaksanut kirjoitella vielä sinne, kun oli joulutohinat ja muut. Kiva kun sinulla on nyt "apuvoimia" käytössä ja heti vaikuttaa lupaavalta menkkojen osalta :)

Tätä huonoa tuuria en kyllä saata vieläkään uskoa todeksi. Mies laskeskeli, että riski saada kaksi keskenmenoa peräkkäin on noin kahden prosentin luokkaa.. Totesikin siihen, että mun pitäisi varmaan ruveta lottoamaan jos tämä huono tuuri pätisi sitten myös käänteisesti. :)

Mutta nyt ei muuta kun uutta yritystä putkeen ja tiukasti uskomaan sanontaan "kolmas kerta toden sanoo"

ON: Menkat osoittelee pikkuhiljaa loppumisen merkkejä, viimeiset pari päivää on ollut jo niukempaa ja pärjännyt pikkuhousunsuojilla. Sitten vaan ovista oottelemaan. Taidan olla Vilmiina sinun kanssasi samoissa aatoksissa ässäillä 2-3krt viikossa ettei vaan missata mahdollisuuksia tästä kierrosta! :)

Mukavaa viikonjatkoa!

Elmu kp 5/26-28

Vierailija
42/527 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi täällä, joten saatoin vastata ketjuun väärin. Pitääkö viestiketjuun vastata niin, että vastataan ensimmäisen viestin laittaneelle, vai uusimman viestin laittaneelle? En vielä oikein osaa näitä kuvioita :) Pahoittelut siis edelliselle, jos vastasin tähän väärin :)

Taustoista sen verran, että minulla on ikää 22 vuotta, miehellä 28 vuotta. Tällä rouvalla kuumeilua on kestänyt noin vuosi, ja vihdoin tuli vihreää valoa mieheltäkin.

Ehkäisykapseli poistettiin tänään, ja yritys potkaistiin käyntiin. Tälle kierrolle yritys menee ehkä liian myöhäksi, mutta yrittänyttä ei laiteta :) Tein tänään ensimmäisen ovistestin. Tikussa kaksi viivaa, melkeimpä saman vahvuisia, vaikka tänään olisi kp 25? Voisikohan pitää paikkansa?

Kapselin kanssa kierto oli ihan sekaisin. Edellinen kierto 28pv, mutta kuukautiset 21 pv!! Voitteko kuvitella..

Voiko kuukautiset ja ovulaatio olla yhtä aikaa? Olen ihan hämilläni. Pohdin myös sellaista mahdollisuutta, että olisinkin jo tietämättäni seuraavassa kierrossa, sillä nuo 21 päivää kestäneet olivat muutaman päivän poissa puoli välissä..

Huh huh, ehkäpä se kierto tästä kapseleiden jälkeen tasoittuu, ja päästään selvemmille vesille :)

lilly_ kp 25/28? yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilmiina: Hienosti olet kyllä painonpudotusprojektissa edennyt. Onnea siitä! Se auttaa raskautumaankin, kun saa painon normaalilukemiin. Olipa sitten yli- tai alipainoa, niin molemmissa tapauksissa auttaa. :)

mupis: Jos oviksen ajankohdasta ei ole hajuakaan, niin kannattaa aloittaa kp 10-12. Minä taisin viimeksi aloittaa kp 12, jos oikein muistan ja kierron pituus oli 30 päivää.

Elmu: Kuin myös sinun kuuluisi olla jo odottajien puolella! Pidän peukkuja, että raskaudut pian ja tällä kertaa raskaus etenee loppuun saakka.

lilly: Minä ainakin vastaan siihen alimmaiseen viestiin. Ehkäisyn lopettaminen voi kyllä sekoittaa kierron ihan miten vain...

ON: Minä heräsin viime yönä panikoimaan tätä raskautumisongelmaa. Yleensä kykenen ottamaan tämän melko rennosti, koska pää hajoaisi, jos koko ajan murehtimalla murehtisi. Viime yönä tuli kuitenkin sellaisia pieniä paniikkituntemuksia siitä, että jos se raskaus ei alakaan... Joten kuten kykenen ehkä psyykkaamaan itseni sinne inseminaatioon ja kestämään sen toimenpiteen. Rupesin kuitenkin pohtimaan, että entäs jos se ei tuokaan meille apua ja pitäisi muihin hoitoihin ruveta lähtemään. Ensimmäinen murhe tuli siitä, että muihin hoitoihin on se puolen vuoden jono, enkä todellakaan haluaisi odottaa puolta vuotta. Sitten seuraava hätä iski, että jos oikeasti joutuu niihin hoitoihin, että miten minä selviän niistä! Huh... ei pitäisi miettiä etukäteen, mutta väkisin tuli nyt mieleen nuo asiat.

Yritän nyt vain keskittyä tähän kiertoon, enkä mieti kuin orientoituvasti sitä ensi kuun inseminaatiotakaan. On vaikea uskoa luomuraskautumiseen näin pitkän ajan jälkeen, vaikka se on meidän kohdalla periaatteessa mahdollinen milloin vain. Pitää oikein muistuttaa itseään siitä asiasta.

Clomifenit on taas tänään aloitettu ja kierto sikäli potkaistu käyntiin. Menkoista vielä kun pääsee eroon, niin laitetaan heti alkuunsa peitot heilumaan. Tosin mietin hieman sitä pidempää pidättäytymisaikaa ennen ovista, että niitä siittiöitä olisi sitten tarpeeksi... Se kun näytti spermakokeissa silloin auttavan. Toki se syy saattoi olla joku muukin. Kauheaa jossitteluahan tämä on.

Minäkin olen muuten tässä elämäntaparemontissa mukana. Joulukuun herkut ja vissiin vähän muutkin herkut rupesi painamaan vyötäröllä ja housut ahdistamaan. Nyt sitten viikon verran olen keventänyt ruokavaliota. Liikuntaa tulee luonnostaan lähes päivittäin, eikä aikataulu anna periksi sitä kovin paljoa enää lisätä. Saa olla kyllä ruokavalion suhteen tosi tarkkana, ettei popsi huomaamattaan liikaa. Niitä kaloreita kun tulee kaikesta. Siitä greippimehustakin. ;)

Marjana kp 3/29-33 yk 22

Vierailija
44/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Onhan se varmasti niin että vakavaksihan se vetää jos teidän pitää tosiaan niihin hoitoihin lähteä. Mutta, toivoa on vielä siitä ettei teidän sinne kuitenkaan tarvitsisi lähteä! En yhtään ihmettele että ne asiat pyörii jo mielessä. Toivottavasti kuitenkin onnistut ottamaan rennosti tämän kierron siitä huolimatta. Hienoa että ostit raskaustestejäkin! Olet kyllä vahva ihminen ja varmasti pystyt tarvittaessa käymään läpi ne hoidotkin. Toivottavasti ei tarvitse! Ja oikeassa olet siinä että siitä greippimehustakin tulee kaloreita, olen itsekin niitä aina välillä kauhistellut! 2 isoa lasia mehua päivässä on oikeasti jo aika paljon... Mutta, ainakin toistaiseksi sitä vielä juon :)

20vilmiina07: Onneksi olkoon aivan mahtavasta painonpudotuksesta! Hienoa että olet saanut liikunnasta iloa, mikäs sen parempaa :) Onhan se ihme joo kun täällä voi jopa hehkuttaa vuodon määrää, vaikka sitä totta kai toivoisi ettei sitä vuotoa lainkaan tulisi :) Itsekkin olen kyllä ajatellut tuon greippimehun vaikutusta hampaisiin… Ajattelin että ei kai se nyt tässä lyhyessä ajassa voi vaikuttaa (kun aloitin greippimehun ja me yrityksen vuosi sitten) mutta nyt aikaa on tosiaan jo kulunut ja samat asiat alkaa pyöriä mielessä… Ei sitä kuitenkaan haluaisi hampaitaan tuhota.

Mupis: Luulisin että tikuttamisen aloittaminen kp10-11 on sinun kohdallasi oikein hyvä aika aloitella. Onnea tikuttamiseen!

Niisku: Tervetuloa taas ja pahoittelut tänne tipahtamisesta!

Elmu: Ihana asenne sinulla! Ja oikeassa olet, kolmas kerta toden sanoo!! Ja ainakin tulet ilmeisen helposti raskaaksi, joten toivottavasti ei seuraavaakaan raskautta tarvitse kauaa odotella :) Ei muuta kun uusi kierto ja ässäilyt käyntiin! Nostan hattua asenteellesi ja positiivisuudellesi!

Lilly: Tervetuloa! Mielestäni ketju laittaa automaattisesti vastauksesi viimeiseksi, ihan sama kenen kirjoituksen kohdalla painat vastaa. :) En osaa kyllä nyt yhtään auttaa kiertosi suhteen. Toivottavasti se pian tasoittuu!

ON: Täti pakkailee jo tavaroitaan, joten kohta tämä kierto pääsee kunnolla käyntiin. Mies sanoi taas eilen että nyt hänellä on kyllä todella hyvä tunne tästä kierrosta, kun menkatkin olivat nyt jo runsaammat. No, toivotaan parasta. Viime kierron oviksettomuus sai nyt sitten totta kai huolestumaan että mitä jos minulle ei tapahdukkaan ovulaatiota joka kuukausi, vaan vaikka vain joka toinen. No, edelliskierrossa bongasin kuitenkin oviksen ja tässä kierrossa pitäisi olla saman puolen ovis, joten pitää vaan yrittää luottaa siihen että se tapahtuu. En oikeasti kyllä kestä jos pitää sitten sitäkin alkaa hoitaa... Kohta olen jo ihan hormoonimonsteri :D

Alexandra, kp5/28-32, yk6+km+yk5

Vierailija
45/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukuttiin jo 5 tuntia putkeen yöllä :) Itsekin taas jo pirteempi!

Marjana: toivottavasti et joudu hoitoihin, mutta jos niin ikävästi käy, että joudutte turvautumaan apuihin, niin rohkeasti vaan sinne! Mä ainakin itse ajattelen inssistä, että sitten on tavara ainakin oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja luonto hoitaa loput! Se on ihan täysin kivuton toimenpide ja mä itse kävin inssissä todella hyvin mielin :) Tsemppiä!! Onko sulle muuten tehty munajohtimien aukiolotutkimus? Voi olla, että oot kertonu, mutta en vaan muista :)

vilmiina: hieno pudotus jo takana! Waude!! Kilot vaan karisee jatkossakin!! Meidän poitsu nukkuu samassa huoneessa meidän kanssa, mutta on ihan alusta asti nukkunut omassa sängyssään. Kyllä toi tassuhoito taitaa toimia, kun viime yönä poitsu nukkui tosiaan jo 5 tuntia putkeen! Sulla on kyllä ollu rankaa, jos teillä on hilluttu 1,5v asti!

Alexandra: nyt peukutan sulle oikein ISOILLA peukuilla, että tää olisi SE kierto!!

Ootteko muuten löytäneet Evelinaa tai kuulleet hänestä jotain?

Kivaa päivää tuulesta huolimatta :)

satu

Vierailija
46/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan saatu sitä taloa! NYYHKIS!! Myyjät pitivät meidän tarjousta liian alhaisena (tarjottiin samaa hintaa, millä vastaava talo myyty alueelta toukokuussa), vaikka välittäjän mielestä tarjous olisi voinut mennä läpi. Noo, nyt katsellaan toista kohdetta samalta alueelta, mutta ei se ole yhtä kiva!! Tohon unelmataloonkin olisi pitänyt tehdä remppaa, joten ei lähdetä tarjoamaan siitä enempää, kun sitten koko budjetti menee siihen!

piti myös kommentoida ruskavauvaa:lle, että ihme juttu sun veljelläsi! Se talo, mistä jätettiin tarjous on ollut tyhjillään jo pari kuukautta, kun omistajat ovat muuttaneet muualle, joten haluavat myydä, mutta kuvittelevat saavansa siitä aika paljon!

Vierailija
47/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille sitte syysvauvaa tullutkaan :( Täti tuli tänään. Mutta jotain positiivista sentään, kiertoni oli suht lyhyt tällä kertaa.

Eli siis teidän mukaan tulisin ja toivottavasti tästä kierrosta tulee paljon plussia kaikille :)!

Jensq kp 1/30-40 yk13

Vierailija
48/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu75: Harmi että ette saaneet unelmataloa :(

Lilly: tervetuloa =)

Vapaita tässä odotellessa, onneksi enää 1 työpäivä!! :) Kaipaan jo sitä, kun miehen kanssa köllötellään pitkään ;)

Mulla muutoinkin tuota odottelua tässä, ei ole vieläkään menkat alkaneet :p

En jaksa uskoa, että olisin plussannut, kun jouduin käymään terkkarilla viime pe, ja

pyysin samaan syssyyn että ottavat näytteen ja nega tuli... :(

Vilmis: Vai että liikuntakärpänen puraissut! Ei voi sanoa muuta kuin että Epäreilua ;)

49/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän joskus ehtiä kirjottelemaan silleen hyvien tapojen mukaisesti muille kommentoiden, mutta kun tää aika on niin kovasti tiukassa. Siksi siis taas vain omanapaisesti tiedotan, että täti saapui kaikkine kimpsuineen tänään, joten kohti lokakuuta mennään.

Niisku kp1/28(-35) Yk3

50/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän joskus ehtiä kirjottelemaan silleen hyvien tapojen mukaisesti muille kommentoiden, mutta kun tää aika on niin kovasti tiukassa. Siksi siis taas vain omanapaisesti tiedotan, että täti saapui kaikkine kimpsuineen tänään, joten kohti lokakuuta mennään.

Niisku kp1/28(-35) Yk3

Vierailija
51/527 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne kurkistelemaan kuulumisia, itsellä vielä kierto niin aluillaan että ei tapahdu mitään! :)

LILLY: Tervetuloa joukkoon! Tuo ehkäisyn lopettaminen tosiaan saattaa sekoittaa koko kierron ja kropan, toivotaan että se siitä lähtee tasottumaan!:)

MARJANA: Varmasti stressaava tuo teidän tilanne! ja en yhtään ihmettele että nämä asiat on kokoajan ajatuksissa, kun tää kuume on itselläkin niin kauhea vaikka ymmärrän että aikaa on kulunut vasta varsin vähän. Koita jaksaa rentoutua niin sitä ei koskaan tiedä vaikka se tärppää JUURI silloin kun vähiten sitä odottaa ja miettii..! Toivon todella että tämä on nyt se kierto ja päästään pompauttamaan sinut tuonne odottajien joukkoon! TSEMPPIÄ!

ALEKSANDRA ja ELMU: Onnea jo seuraavaan kiertoon sinnekkin! Paljon plussapuhureita ja tarrasukkia!

SATU: Juu, samanlaisia myyjiä tuli meilläkin taloa ostaessa vastaan ja niin se heillä yleensä mieli sitten myöhemmin muuttui jos talon hinta tosiaan oli liian korkealla..soittelivat sitten monestakin paikasta sitten myöhemmin perään että vieläkö kiinnostaisi..

Joillakin myyjillä on se taipumus ilmeisesti, että aluksi pitää lyödä päätä seinään ennekö tajuaa että ei niistä taloista mahottomia nykypäivänä saa vaan hinta pitää asettaa kohilleen..TSEMPPIÄ NIIN VAUVA KUN TALO ASIASSAKIN!:)

JENSQ ja NIISKUROUVA: harmittelut tädin tulosta, no nyt vain uuden kierron kimppuun!

AURINGONKUKKANEN: KOVASTI plussapuhureita sinne eläkä vielä luovu toivosta! :)

-Nani kp9/26-33 yk3

Vierailija
52/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

ilmoittautuisin mukaan, tosin yrityskertoja ei ole vielä yhtään takana, sillä juuri vasta päätettiin lähteä yrittämään toista. Yksi tyttö meillä siis jo on 2,5-vuotias.

Itsellä on takana 2 raskautta, joista ensimmäinen päättyi aikanaan keskenmenoon vuonna 2008, ja toisesta raskaudesta syntyi tämä meidän ihana pikkuneiti vuonna 2009.

Elle-81 (kp 6/28-33)

53/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Mielestäni sinulla on kuitenkin melkoisen hyvät mahdollisuudet raskautua, kun yksi raskaus on jo saatu alkuun. Kuhan limakalvot on kunnossa, niin eiköhän se tärppiä tule aika piankin, vaikka ovulaatiota ei olisikaan edes joka kuukausi. Todennäköisesti siihen saisit ne Clomit sitten sinäkin tai et välttämättä tarvitsisi niitäkään. Pidän peukkuja, että miehesi hyvä fiilis tietää plussaa jo tästä kierrosta. :)

Satu: Joten kuten olen siis itseni kyennyt siihen inssiin jo henkisesti valmistelemaan, vaikka jännittää sekin. Rupesin vaan panikoimaan sitä, että jos se ei autakaan ja joudutaan niihin muihin hoitoihin. Ei silti, kyllä se inssikin pelottaa tarpeeksi... Oikeastaan juuri tuon munanjohtimien aukiolotutkimuksen takia. Se tehtiin muutama kuukausi aiemmin ja se oli aivan järkyttävä tutkimus! Menin siihen asenteella "eihän tämä missään tunnu", mutta lopputilanne oli, että tutkimus tehtiin kyllä hyvin rauhassa ja harkitusti, koska se sattui niin pirusti. Meinasin oksentaa kesken sen tutkimuksen ja olin aivan hiestä märkä sen jälkeen. Ja loppupäivänkin oli vielä heikko olo ja vatsaan koski ja vertakin tuli. Mutta munanjohtimet oli kyllä auki, mikä oli tärkeintä!

Onpa ikävää, ettei se teidän talotarjous mennyt läpi. :( Remontitkin tosiaan maksaa niin paljon, että eipä sitä kannata sitten enempää tarjotakaan. Me ostetttiin pari vuotta sitten talo ja ollaan sitä rempattu pikku hiljaa mieleiseksi. Isommat rempat kyllä saa vielä odottaa. Meillä on niin iso keittiö, että se tulee maksamaan mansikoita!

Niisku: Pahoittelut tädistä, mutta tervetuloa joukkoon!

ON: Eilen tuli postissa Clearbluen hymynaama-ovistestit. Se aiheutti hilpeyttä, kun mies pyöritteli sitä pakettia ihmeissään ja kysyi "miksi tämän pitää olla tämmönen hipleväline" :D Todennäköisesti kuitenkin sitten kierron puolivälissä innolla kyttää tuleeko hymynaamaa. Ainakin noita normaaleja ovistestejä on vahdannut innoissaan, mutta tuo on nyt ensimmäistä kertaa meillä käytössä.

Muuten ei mitään uutta tänne rintamalle. Menkat on vielä päällä ja Clomifenin 2. päivä vasta menossa. Onneksi enää tämä päivä töitä ja sitten alkaisi viikonloppu. Olen sunnuntaina kyllä sitten töissä, mutta edes pari päivää vapaata. :)

Marjana kp 4/29-33 yk 22

Vierailija
54/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu: Kiitos peukutuksista! :) Evestä ei tosiaan ole vähään aikaan taas mitään kuulunut. Olen sitä itsekkin jo vähän ihmetellyt… Todella tylsää ettette saaneet haluamaanne taloa! Mutta hyvä että pystytte ajattelemaan järkevästi sen suhteen ettei siitä kannata antaa korkeampaakaan tarjousta. Varmasti löydätte vielä oikein ihanan talon itsellenne!

JensQ: Tervetuloa mukaan! Sinullakin on yritystä takana jo kauan. Toivottavasti nyt tärppäisi!

Auringonkukkanen: Toivottavasti se täti sieltä tulisi, jos kerran on tullakseen. Parempi vaihtoehto tietenkin olisi se, ettei se sieltä tulisi ollenkaan :)

Niisku: Pahoittelut tänne tipahtamisesta! Kolmas kerta toden sanoo!

Nani: Niinhän sitä yleensä sanotaan että kolmas kerta toden sanoo! Tämä alkukierto on tosiaan tätä odottelemista… :)

Elle: Tervetuloa mukaan!

Marjana: Oikeassa olet, pitää vaan yrittää olla huolehtimatta ja luottaa siihen että kaikki on nyt kunnossa. (Helpommin sanottu kun tehty :D) Clearbluen hymynaamat ovat kyllä ihan mun lemppareita siinä suhteessa että niistä tosiaan niin selvästi näkee että mikä tilanne on. Sinullahan toisaalta on näkynyt ovis tosi hyvin myös muilla testeillä. Luulisi tuon hymynaaman kiinnostavan miehiä enemmän juuri sen takia että siinä on enemmän ”liikkuvia osia” ja onhan se digitaalinenkin :D Meillä mies ei hirveästi ole ovistestejä vielä katsellut, pelkää suorituspaineita. Mutta, kyllä hän aina joskus käy katselemassa miltä näyttää. Itse kun (ällöttävää, tiedän) säästän ne tikut ja laitan ne jonoon, kunnes sen oviksen löydän (jos löydän). Niistä on sitten helppo katsoa että tummuuko viiva vai ei verrattuna edelliseen päivään. Hyviä vapaita!

ON: Täti on pakannut tavaransa ja lähtenyt, ihanaa! Pikkuhiljaa sitä voisi siis aloitella harjoittelut :) Tikuttamisen aloitan varmasti sunnuntaina tai maanantaina, eli ajoissa. Pitää vielä tarkastaa kaapista että testejä varmasti on tarpeeksi. Olisi hirveätä jos ne kesken kiertoa loppuisivat! Apteekin testit kun ovat niin kalliita...

Oikein nautinnollista pitkää viikonloppua kaikille! Tästä tämä uusi kierto taas lähtee!

Alexandra, kp6/28-32, yk6+km+yk5

Vierailija
55/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUsia oli tullut mukaan eli tervetuloa!

Ja teille jotka tipahditte tänne niin myrskyksi asti plussatuulia jo! Ihan niinkuin muillekkin tottakai :)

On: Täti keräs myös sukkansa ja poistui lopullisesti (toivonmukaan pidemmäksi aikaa tällä kertaa). Lauantaina sais tikuttelun aloittaa.. Toivotaan että muista olla juomatta töissä ihan hirveesti viimesten tuntien aikana niin sais mahollisimman terävän tuloksen :)

Vierailija
56/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84: Totta :) samaapa tässä itsekin miettinyt! Vois taas testailla lähiakoina.. Vaikka on vasta eka yritys menossa, oli se silti masentavaa saada nega.

Nani: Kiitos :)

Vierailija
57/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos kaikille, olen sen päättänyt että kyllä tästä kierrosta sitten!:D Vaikka en jaksaisi enää oikein uskoa että se plussa tulisi meille..

Siitä myös Marjanalle isot aplodit ettet ole toivoa heittänyt hukkaan! Mitä olen lukenut nopeasti näitä niin sinulla on ollu todella vaikeaa ja samoin yritystä jo kauan. Paljon tsemppiä sinulle/teille sekä toivon että se plussa sinullekkin nyt vihdoin tulisi! Viitsisitkö muuten sitten kertoa noista hymynaama-ovistesteistä että mitä mieltä olit? Itsekkin ajattelin niitä tilata, mutta mies sanoi että ne on niin kalliita ja ihan varmaan humpuukkia :D En sitten tilannut niitä vaan puikko-ovistestejä..

Omaa; En ole koskaan kärsinyt näin kovista menkka kivuista?! Mistä yhtäkkiän.. Eilen oli selkä niin kipeä ettei pystynyt mitään tekemään, tänään on ollut maha todella kipeä, mutta silti vuoto ollut aika niukkaa mitä yleensä se ei ole? Hmm.. Ja hei, onko ketään kokeillut sitä Babystart hedelmällisyystestiä miehille?

jensq + kauheat kivut.

Vierailija
58/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa porukkaan!

Auringonkukkanen: Tosiaan pillereiden lopettamisen jälkeen saattaa kierto olla ihan mitä sattuu, mutta toivottavasti tasoittuu nopeasti. Tai no toivottavasti ei ehdi sen kummemmin tasoittumaan vaan tärppää ennen sitä :)

Lilly: Ihan kamalan pitkät menkat sulla ollut. Hui. Kuinka kauan sulla se ehkäisykapseli oli? Mulla ei ole ehkäisykapseleista mitään käsitystä, että kestääkö niiden hormoonien poistuminen kropasta kauemmin kuin jos on syönyt e-pillereitä?

Satu75: Juu, melkoisen rankkaa oli 1,5 vuotta heräillä öisin tunnin välein. Hoin silloin itselleni mantraa, että jonain päivänä helpottaa ja että silloin hymyillen mietin niitä yökukkumisia. Silloin ei kyllä naurattanut yhtään. Mutta helpottihan se lopulta ja nyt koettu tuntuu melkein koomiselta - hei tunnin välein silittelyä, taputtelua tai kuiskuttelua. Krooh. Toki siellä väleissä oli muutama läpi yön nukuttu yö. Ne antoivat uskoa tulevaan. Hienoa jos teidän muksu oppii nukkumaan tassutuksen avulla.

Marjana: Voimia! Jokainen ihminen kokee tällaiset asiat omalla tavallaan, mutta voisin sanoa, että tiedän miltä tuo panikoiminen tuntuu. Olin tosiaan vuosia sitten aivan valmis luovuttamaan sen suhteen, että omaa biologista lasta koskaan saisin. Se aika oli todella raskasta. Tällä hetkellä en tietenkään koe samalla tavalla vaikka raskautuminen ei taaskaan ole mitenkään varmaa. Kuitenkin jollain tavalla panikoin sitä, että mitä jos joudun sen tilanteen eteen, että minun on hyväksyttävä se, etten enää koskaan tule raskaaksi enkä saa toista lasta. Esikoisesta kuumeilu on kuitenkin ihan eri asia, eri tavalla raskasta kuin sekundäärinen lapsettomuus. Mullakin munanjohtimien aukiolotutkimus sattui aivan helkutisti, yritä siinä sitten olla rentona. Voi kun teillä tärppäisi tässä kierrossa!

Omaa napaliinia:

En edes uskalla mennä vessaan jos prkl nää menkat edelleen jatkuu. Viime kierroissa olen vuotanut vain vähän parina päivänä. Tässä kierrossa olen vuotanut vähän enempi mutta kp 4 oli jo loppumassa mutta nyt on siitä saakka tuhruttanut. Siis pyyhkiessä tulee ruskeaa edelleen. Argh.

No, ehkä tää vois olla hyvä merkki, limakalvoa enempi tai jotain. Rinnatkin aristaa jo nyt, siis ovat aristaneet jo viitisen päivää. Ensin ajattelin, että kuvittelen koko homman, mutta kyllä ne ihan oikeasti aristaa.

Ei tästä selkoa ota. Kropan hormoonitoiminta ilmeisesti muuttumassa. Ehkä se on hyvä asia.

Vierailija
59/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen aiemmin kirjoitellut muutamissa muissa ketjuissa, mutta nyt ajattelin liittyä teidän seuraanne kun olen juttujanne jo jonkin kuukauden lueskellut. Meillä miehen kanssa ensimmäinen yrityskerta ja esikoista yritetään! Mulla ikää 21 ja miehellä 23. Minulla todettiin joulukuussa PCO, joka selvisi syyksi epäsäännöllisille kuukautisilleni (kierto heitellyt 21-34pvä). Vuosi sitten lopetin minipillerit. Nyt syön teroluteja kiertoa normalisoimaan.

Teidän keskustelujen innoittamana aloitin raskausajan monivitamiinien syömisen ja greippimehun myöskin ;) ja mun kun ei pitänyt ajatella tätä raskautumisasiaa sen enempää vaan antaa lapsen tulla jos on tullakseen..joopa joo :D

Oviksen olin tunnistavinani ensimmäistä kertaa (en ole aiemmin seuraillut) limoista, jotka nyt tuntuvat vähenevän kp 16/??.

Vielä ei oo mitään menkkoja ennakoivia oireita alkanut, mitkä mulla alkaa monesti useita päiviä ennen. Ollaan miehen kans varauduttu siihen että en raskaudu kovin nopeasti tän PCO:n takia, mut sehän täs selviää :)

Kaikennäköisiä tuntemuksia olen mukamas tuntenut alavatsalla nyt kun ovis on jo mennyt, semmosta kutittelua ja turvotusta, myös ilmavaivoja on ollut. Urheilen paljon ja tiistaina treeneissä koin oloni tosi heikoksi, meinasin pyörtyä. Nyt myös ollut flunssan alkua havaittavissa (eikös sekin oo raskausoire??). Kaikkea sitä kuvittelee vaikka ei mitään oireita viel pitäis ollakaan ;D

Pillereiden lopettaneille: Mulla kesti monta kuukautta ennen kun ensimmäiset kuukautiset tuli pilsujen lopettamisen jälkeen. Sit kun ne alko, ne tuli tosi rajuina, tiheästi, pitkään ja kipujen kera.. Mut tähän mul syynä saattoi olla myös tuo pco.

Ainiin, liityin jo lokakuisiin pessimistinä vaikka syyskuun käärökin on vielä mahdollinen jos tästä ekasta yrityskierrosta plussaan ;)

Vierailija
60/527 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JensQ^: meillä mies kokeili test-pointin koti testiä ja oli kuulemma helppo :) selkeet vastaukset anto ja ainakin me siihen nyt siis luotamme. itsekkin tein kotitestin joku kk sitten en vaan kuollakksenikaan muista että minkä niminen se oli.