ulkonäöstä pohdintaa
Eli miksi jos panostan ulkonäköön tai jos yritän syödä terveellisesti enkä halua lihoa jne. niin silloin minun katsotaan olevan ylpeä tai liian hyvän itsetunnon omaava paskiainen (naiset/miehet) Sitten jos en panosta ulkonäköön tai kiinnitä siihen huomiota tai en katso mitä syön niin sitten vittuillaan siitä miten jotkut "kauniit" ihmiset rumistuu vaan. Onpa kivaa..
Kommentit (2)
en usko että kukaan noin ajattele jos ei itse liiottele. Onhan niitä ihmisiä jotka menevät ns överiksi esim ruoan kanssa eikä voi ottaa tai syödä mitään mittojen takia - sekin on rasittavaa. Rajansa kaikessa.
Katson mitä syön mutta normaalisti syön. Tottakait jos puhuisin tästä näiden "kavereiden" kanssa niin sanoisivat minun keksineen kaiken. Mutta luulen että joitain asioita vaan vaistoaa toisista. Esim. piilovittuilu on esimerkki sellaisesta. Mutta mua ei haittaa. Se mikä ei tapa niin vahvistaa kuten sanotaan. Koska hekin rumentuvat silloin ihmisinä ja ulkonäöltään. =)
en usko että kukaan noin ajattele jos ei itse liiottele. Onhan niitä ihmisiä jotka menevät ns överiksi esim ruoan kanssa eikä voi ottaa tai syödä mitään mittojen takia - sekin on rasittavaa. Rajansa kaikessa.