Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhean paljon surullisia lapsia kasvamassa tässä maassa..

Vierailija
06.02.2012 |

Oksettavaa suorastaan lukea tätä palstaa kuinka lapsia lajitellaan sun ja mun ja kohdellaan sen mukaan. Uusperhe minun kuvitelmissani on perhe, jossa ehkä osa lapsista vain piipahtaa tässä kodissa, mutta jotka ovat omaa perhettä siinä missä äidin omatkin lapset.

Aivan kamalaa luettaa nämä avaukseti, joissa suunnilleen kysellään, että pitääkö miehen ed. liiton lapsia kohdella ihmisinä? Miettiikö nää mammat ollenkaan etukäteen, että mitä on olla aikuinen, tasapuolinen ja kunnioitettava kasvattaja. Toisaalta, elämäntilanteet voi muuttua, joten kun valitsee puolisoksi miehen, jolla lapsia niin joku päivä ne lapset voi muutta isälleen kokonaan!

Ottaako mammat sitten siinä vaiheessa eron ukostaan ja rikkoo lisää perheitä vai kasvavatko aikuiseksi ja huolehtivat perheenjäsenistään kuin omistaan?

Lopuksi: kukaan lapsi ei voi vanhempiaan valita, mutta aikuiset voivat valita vanhemman roolin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia avaajiamammoja.

Ja komppaajia.

Sällittää lapset.

Vierailija
2/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistuttaisin että tällä palstalla on todella paljon trolleja jotka haluavat levittää mahdollisimman pahaa mieltä mahdollisimman monelle. Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.

Lisäksi (ja edelleen täytyy sanoa että en ole lukenut nyt mitään uusperheketjuja, kun asia ei ole itselleni läheinen) on myös varmasti paljon ihmisiä jotka purkavat täällä niitä ajatuksia joita eivät voi oikeassa elämässä mitenkään näyttää. Esim. itsekin olen kirjoittanut kuinka paljon inhoan anoppiani, ja juuri siksi että en tietenkään voi sanoa sellaista oikeasti ääneen miehelle, lapsille tai anopille, ja joudun oikeasti käyttäytymään nätisti anoppilassa ja olemaan reagoimatta mihinkään mitä siellä sanotaan tai tehdään. Eli vaikka olenkin av-mammana anoppiaan inhoava bitch, niin mun lähipiirini ei joudu siitä kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin, mutta valitettavasti noita on jokunen myös irl. Pari kertaa näillä louskuttavilta äitipuolilta jääny leuka auki kun olen rauhallisesti todennut, että voihan se elämä mennä niinkin, että "ne räkänokat" muuttaa teille kokonaan. Ilme kertoi kauhusta ja inhosta ja siitä, ettei ole ollenkaan pohdittu tätä vaihtoehtoa kun se puoliso on valittu :)

ap

Vierailija
4/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuli pahamieli ja sääli noitten äitipuolien lapsipuolia! :(

Vierailija
5/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin, mutta valitettavasti noita on jokunen myös irl. Pari kertaa näillä louskuttavilta äitipuolilta jääny leuka auki kun olen rauhallisesti todennut, että voihan se elämä mennä niinkin, että "ne räkänokat" muuttaa teille kokonaan. Ilme kertoi kauhusta ja inhosta ja siitä, ettei ole ollenkaan pohdittu tätä vaihtoehtoa kun se puoliso on valittu :) ap

siis isänsä kanssa 2-vuotiaasta ja hyvin on pärjätty, vaikka minä olin lapseton 22v kun yhteen mentiin :) ei ole tarvinnut nahistella lapsen eikä äitinsä kanssa ja yhteisiäkin lapsia on saatu pari kappaletta. Hyvin pyyhkii.

Vierailija
6/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän se oli oikeastaan passelisti alkuasetelmassa tuo lapsonen, ei tullut yllärinä myöhemmin "sun vaivoiksi" :) Hienoa, että olet kasvanut äitipuolen roolissa ja lapselle olet varmasti melkolailla "täysvanhempi".

ap

Vierailija
7/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä nykytilanteet kuulema näkyy erittäin hyvin koulummailmassa. Osalla lapsista on perhekuviot ihan sekasin ja eivät oikeen itsekään enää tiedä, että missä on oikea koti. Minnekään eivät ole enää tervetulleita. (nyksien ja eksien ja öksyjen takia)

Vierailija
8/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kesällä leikkipuistossa 6v pojan aina yksinään, joka sanoi, että uus äiti on sanonu ettei saa mennä kotiin kun isä on poissa, että se haluaa olla rauhassa :(

Vierailija
9/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on musta sellaiset, jotka on tehneet lapsia (ja yleensä lyhyessä suhteessa) usean miehen kanssa, ja sitten ne miehen aiemmat lapset on suunnilleen yksiä perkeleitä. Juostaan kylillä haukkumassa ja voivotellaan omaa oloa ja asemaa, se naisen jälkikasvu vain on ne OIKEAT lapset.

Niin surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi