Mun mies kertoi ihastuneensa toiseen naiseen...
tunnen tämän naisen, ja aika yllättys kyllä tuo heidän "flirttailunsa", ja ihastuminen. Että Huh!! Mies jo ehdotti eroa - meillä on kolme lasta.
Ei sit kuitenkaan (ainakaan vielä) päätettyta, mutta mitenkäs nyt tästä eteenpäin - miten voin häneen enää luottaa, kun kerran petti luottamuksen näin? Enkä edes huomannut mitään, vaikka ollan aika paljonkin välillä oltu tekemisissä......=(
Kommentit (80)
itsekin välillä ihastun johonkin mieheen ja kerron sen miehelleni, en kuitenkaan tee asille mitään vaan odotan että se menee ohi.
Rankka paikka ja keskustelun aika. Jos mies sanoo, että oli virhe ja haluaa olla teidän kanssa niin kannattaa miettiä rakastatko enään tarpeeksi ja onko luottamusta enään ja voiko sitä saada takaisin. Jos taas mies ei halua puhua yhtään asiasta ja vaitonainen niin tekee jo eroa mielessään.
Enkä halua myöskään hajottaa tätä perhettä hänen vuoksensa. Mutta miten voin enää luottaa mieheeni??!?
miksi miehen piti kertoa sulle??? EN ymmärrä. Tuollaisia ihastuksia tulee ja menee ja jos ei IHAN oikeasti halua erota, niin ei niistä pidä mennä kertomaan. Sillä ei saa aikaiseksi kuin pahaa mieltä ja huolta ja epäluottamusta.
Tyhmä mies sulla ap.
Harvalla on niin hyvä itsetunto, että kestää kuulla kuinka puoliso on ihastunut toiseen. Mies nyt tietty haluaa sälyttää sulle osan pahata olostaan ja syyllisyydentunteistaan ja mielenmyllerryksestään, ei ole reilua.
Ihastumiset menee ohi ajan kanssa (kun sitä ei ruoki).
pitäisikö meidän erota vai jatkaa. Toisaalta vakuuttaa haluavansa jatkaa kuten ennenkin...
kymmeneen vuoteen. En ole sitä ruokkinut mitenkään, joka kerta (pari kertaa vuodessa onneksi vain)kun tapaan ko. miehen olen ihan hermona vaikka sitä ei kukaan näe.
Se mikä ei tapa vahvistaa...luulen?
Häh? Miten sun miehes on pettänyt sun luottamuksen? Ei kai ihastuminen pettämistä ole. Siis jos ei mitään ole tehnyt tuon naisen kanssa.
kanssa sekä selkäni takana että nenäni edessä!
Ja tämä nainen tulee ihan suoraan silmiin katsoen ilmoittamaan, että joo-o, kyllä hän on ihstunut mun mieheeni - eikä tuo nyt ole lähinnä pöyristyttävää!?! Ja olen kyllä luottanut mieheeni, ettei mene ns. normaalin rajan yli ihmisten kanssakäymisessä. Mutta jos nyt haluaa avioeron Ihastumisen vuoksi, niin EN YMMÄRRÄ minäkään!! ap
kanssa sekä selkäni takana että nenäni edessä!
Ja tämä nainen tulee ihan suoraan silmiin katsoen ilmoittamaan, että joo-o, kyllä hän on ihstunut mun mieheeni - eikä tuo nyt ole lähinnä pöyristyttävää!?! Ja olen kyllä luottanut mieheeni, ettei mene ns. normaalin rajan yli ihmisten kanssakäymisessä. Mutta jos nyt haluaa avioeron Ihastumisen vuoksi, niin EN YMMÄRRÄ minäkään!! ap
Mä menisin ja puhkoisin sen naikkosen renkaat. Aika törkeää! Siis pilaa täysin sinun ja miehesi ja lastenne välit jos heistä tulisikin pari. Miehen täytyy nyt valita ja näyttää että haluaa sinut!
No kuules nyt ap!!! Se ei ole mitään ihastumista vaan se on ollut jo aikaa sitten myös fyysistä, eli seksiäkin. Et vi olla noin sinisilmäinen?!! HERÄÄ.
Mutta nyt kuulostaa siltä että noilla kahdella on jo aika pitkälle mennyt suhde, jos mies on jo avioeroakin miettinyt. Ei ole kyse enää pelkästä ihastumisesta.
Pitäiskö antaa vaan sen heitukan viedä mies mennessään??!?? Ja myydä talo ja jakaa lapset...blaa. ap
mitä osapuolet aikovat. Mitä sinä oikeastaan voitkaan tehdä? Huutaa, räyhätä ja riehua ja mitä sitten? Sun ei myöskään tartte mennä asioiden edelle ja ruveta myymään taloa ja jakamaan lapsia.
Joskus tällä palstalla oli kirjoitus kun kuukkeli petti lastensa äitiä niin äiti vuoden päästä otti eron. Yllätys oli melkoinen kuukkelille mutta niin oli pettäminenkin vaimolle. Vaimo valmisteli kaikessa rauhassa eron itselleen sopivaksi!
Ota oppia ja ymmärrä että tuskin voit ikinä luottaa mieheesi enää! Katsos kun makuun pääsee....
mitä osapuolet aikovat. Mitä sinä oikeastaan voitkaan tehdä? Huutaa, räyhätä ja riehua ja mitä sitten? Sun ei myöskään tartte mennä asioiden edelle ja ruveta myymään taloa ja jakamaan lapsia.
Joskus tällä palstalla oli kirjoitus kun kuukkeli petti lastensa äitiä niin äiti vuoden päästä otti eron. Yllätys oli melkoinen kuukkelille mutta niin oli pettäminenkin vaimolle. Vaimo valmisteli kaikessa rauhassa eron itselleen sopivaksi!
Ota oppia ja ymmärrä että tuskin voit ikinä luottaa mieheesi enää! Katsos kun makuun pääsee....
Ihminen oppii ja kehittyy. Jos kerran pettää niin ei aina petä.
Onko heillä suhde? Seksiä? Suutelua? Ei mitään fyysistä? Vai paljon fyysistä? Miten pitävät yhteyttä ja "pelehtivät"? Kerron nyt vähän lisää, niin voi neuvoa.
Koska vaihtoehtoina ovat petturi-mies tai ei miestä ollenkaan. Varmaan teen tuon saman kuin kuukkelin vaimo. Pidän petturini nyt, mutta sen verran loukattu olen, että jätän sen jos siltä alkaa tuntumaan, ja olen valmis.. ;(( En olis uskonu hänestä!
Pitäiskö antaa vaan sen heitukan viedä mies mennessään??!?? Ja myydä talo ja jakaa lapset...blaa. ap
No mietippä ihan oikeasti.. Onko mies arvoisesi, jos sen pitää miettiä haluaako se olla kanssasi? En usko että kyseessä on mikään yhden päivän kestänyt ihastus, jos hän miettii eroa ja nainen tietää sen myös. Varmasti ollut jotain fyysistä kanssakäymistä ja salaa tapailua, eli mies ei ole arvoisesi kun ei miettinyt sinua ja lapsianne enempää. Ja sille joka syytti tätä "toista naista", eiköhän se ole ihan yhtä paljon tai enemmänkin miehen vika joka on ajatellut vain alapäällään tässä tapauksessa.
ihastumista. Mutta enhän voi tietää. Aika rikki olen tästä päivästä. Nyt se mies makaa sohvalla ja katsoo uunoa. Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Tosin puhelin on jemmattu jonnekin visusti. Taitaa olla vaan tyyntä myrskyn edellä...ihmiset ON OUTOJA. Miten kukaan voi tehdä toiselle/-sille näin? Ihan puun takaa vaan ilmottaa asia, eikä sit yhtäkkiä haluakaan.. ;((
no pyydä se nainen teille kylään ja jutelkaa ihan kolmistaan mitä asialle teette. Eipä taida kannattaa ihan vähästä erota ja perhettä rikkoa jos kome lasta.