G:Montako kertaa sait seksiä tänä vuonna?
Kommentit (66)
eli noin kerran viikossa... luulisin.
2-3 kertaa. En ole varma oliko yksi kerta viime vuoden puolella, mutta varmasti sain kaksi kertaa. Tai siis sain ja sain, mies siinä tais jotain saada, mä lähinnä toimin siinä sellaisena antavana vastakappaleena.
Seurustelusuhde loppui jouluna 2010, ja sen jälkeen sinkkuna. Tai no, enhän mä kädetön ole mutta....oliskohan aika hankkia mies jostakin?
alkuvuodesta muistaakseni 3 kertaa. Aloin seurustella toukokuussa ja sen jälkeen useita kertoja viikossa... Eli varmaan ainakin 150 kertaa.
Tohtiiko kysyä, että oletteko te tyytyväisiä noin vähäiseen määrään? Siis jos kyseessä on vakituinen parisuhde.
Keskimäärin pari kertaaa viikossa. Miinus kuukautisten aika. 80? SOpivasti.
Saan aina kun haluan ehkä joka kolmas päivä eli 120
Viimeksi seksiä miehen kanssa 2005.
Tohtiiko kysyä, että oletteko te tyytyväisiä noin vähäiseen määrään? Siis jos kyseessä on vakituinen parisuhde.
En todellakaan ole tyytyväinen mutta minkäs teet jos toisella ei haluja.
nimim. alle 10 kertaa seksiä tänä vuonna
Keskimäärin kerran viikossa, mutta jossain vaiheessa oli kerran kuukaudessa (kun vastasyntynyt hoidettavana).
Ensi vuonna toivottavasti edes vähän aktiivisempaa...
määrä. Tähän tottuu ;)
Joskus huvittaa, kun mua varmaan luullaan kaappi-lesboksi, joka ei toteuta taipumustaan. Ainakin riittää energiaa elämän muille alueille (niitäkin kun on). Ehkä ens vuonna, ehkä ei...
n. kerran viikossa, joskus useammin, mutta vähintään kerran viikkoon. Aika tyytyväinen olen. Vähän lisääkin voisi ottaa :P
150-200 kertaa.
suunnilleen n. joka toinen päivä vähintään.
(naimisissa, kolma lasta 3-8v. 10 vuotta yhdessä)
En tyytyisi vähempään.
ehdottomasti ei ainakaan yli kolmen. Ja arvatkaa vaan olenko taas raskaana?!!!
Kait se jossain 100-200 kerran välillä on.
Ja luultavasti totuus olisi suurempi luku.ihan tyytyväinen olen.toki useammin voisi harrastaa jos lapset eivät häiritsisi.
ja parisuhteessa olen.
ei ole huvittanut kun lapsi valvottaa.
Että voi veetuttaa.