Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihteelle, vaan miten pukeutuisin? Mitäs muut olette laittamassa päälle?

Vierailija
11.11.2005 |

Mammaporukalla kaupungin yöelämään menossa. Mitä pukisin päälle? Mikä on nyt in? Onko hyvin istuvat farkut+kauluspata+trendikkäät saappaat liian arkista? Vai laittaisiko suorat housut? Jakkupuku tyyli ei ole mieleeni vaikka muuten pukeudunkin varsin klassisesti. Mitäs muut viihteelle lähtevät pukevat ylleen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt tehtynä vaan mietintä jatkuu...

Vaatteeni ovat yleensä Gantia, Hilfigeriä tai Sandia. Satunnaisesti muuta. Tyylini on aika casual kuitenkin. Mitään hepeneitä en tykkää käyttää(eli röyhelöt, paljetit, näyttävät kuviot eivät säväytä!). Nuorempana tuli kokeiltua toppeja. Ne ei kyllä enää tunnu kotoisilta. Taidan kysäistä laittaako joku kavereista farkut. Jos niin laitan juuri investoidun näyttävän Gantin vyön, tumman farkut ja mustan kauluspaidan. Jos taas muut ovat suorilla housuolla liikenteessä pukeudun mustaan kauluspaitaan ja suoriinhousuihin. Se on aina tyylikäs. Saattaa olla liian asiallinen mutta jotenkin kuitenkin aika kotoisa!

Vierailija
2/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ne farkut, saappaat ja toppi (näin pikkujouluaikaan on kaupoissa todella kauniita toppeja). Siihen voi yhdistää vaikka jonkun kivan jakun, ja nätin kaulakorun esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta korkeakorkoiset kauniit saappaat ja farkut on kivat. Toppi sensijaan on farkkujen kaverina minun makuuni turhan " halvan" näköistä. Hiukseni ovat hiekan vaaleat, käytän silmälaseja ja meikkaan vähän. Olen hoikka. Enemmänkin sellainen klassinen naistyyppi kuin ehkä toppiin ja farkkuihin tarvittaisiin:-)

Vierailija
4/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppihan on yleiskäsite tyköistuvalle paidalle! Se voi olla hihaton, lyhyt hihainen tai pitkähihainen! Itse suosin yleensä 3/4 hihaista toppia jossa on avara vene pääntie. Ei näytä hutsulta, mutta on ei myöskään niin " rouvamaiselta" kuin kauluspaita!

Vierailija
5/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierastan toppeja ihan suunnattomasti ja aina on sama ongelma,mitä yläosaksi. Jotenkin siinä topissa on tosi alaston olo, vaikka kaipa näitä käsivarsia sopisi esitelläkin... Kuitenkin on tärkeää, että itse viihtyy vaatteessaan.

Vierailija
6/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten suorathousut? Olin ajatellut vaikkapa mustia? Kaveriksi valkoinen kauluspaita. Sekin slimmattu malli missä napit loppuu tuohon rintojen yläpuolelle. Onko tylsä? Tai vaikkapa kauluspaita ja alle toppi... Vai´keaa! Töissä pukeudun päivittäin kauluspaitaan joten ne tuntuvat hyvin luontevilta valinnoilta. En haluaisi missään nimessä näyttää tyrkyltä(se on mielestäni kammottavaa) kun olen perheellinen. Harkittu seksikkyys on mielestäni ok.

Vierailija
7/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkyltä pikemminkin tarjoilijalta. Tiukat farkut, toppi tai jokin hauska t-paita ja saappaat.

Vierailija
8/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kolmekymppinen kolmen lapsen äiti. Paikka, Hmmmm.... Tästä kaupungista ei mitään viiimeisen päälle hienoja paikkoja löydy. Siis että hienoinpaankin yökerhoon miehet pääsee sisälle tennareissa, t-paidassa ja farkuissa. Ollaan siis menossa yökerhoon mutta iltapuku olisi aikamoinen ylilyönti(paitsi firman pikkujouluissa tms).

Vierailija
9/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko musta kauluspaita liian tumma? Voisihan siihen laittaa jonkun strassisen rintakorun tms. tai huivin kaulaan. Tarjoilija asu on kaukana siitä mitä tarkoitin:-))

Isot on mulla ongelmat vaan kun harvoin pääsen mihinkään ilman työkavereita....

Vierailija
10/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pähkäilen et voinko laitta samoja vaatteita ku viime viikonloppuna. Se tumma kauluspaita kuulostaa paremmalta ku valkonen. En laittais mitään huivii. Näyttävät korut on nyt in. Laita joku kiva kaulakoru, korvikset ja/tai vyö.

t.7

Vierailija
11/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topiksi tosiaan nimitetään myös pitkähihaisia, hieman tyköistuvampia paitoja. Kaupat ovat nyt täynnä erilaisia nättejä paitoja, valkoinen tai musta kauluspaita on aika tylsä ikäisellesi...

Jos haluat kuitenkin laittaa kauluspaidan, niin laita se musta farkkujen kanssa.

Vierailija
12/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat housut ja joku rohkeampi ja yllättävämpi paita tai farkut ja saappaat jos välttämättä haluat kauluspaidan laittaa. Ja näyttävät korvikset tai vyö tai muu koru;)

Vierailija
13/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alta kolmekymppisen tule näyttää miltään tantalta vaikka onkin perheellinen! Eikä toppi tarkoita välttämättä jotain tyrkkytoppia, jossa rinnat melkein näkyy, vaan niitäkin on monenlaiseen makuun - myös klassiseen. Nytkin on näkynyt kaupoissa todella ihania romanttisia toppeja.