salkkarit on maailman paskin ohjelma, jota kouluttamattomat junttiäidit tuijottaa korvatakseen elämätöntä elämäänsä.
Ällöttää tietty ihmistyyppi jotka pentujansa leikittäessään samalla tuijottaa sitä surkeaa ohjelmaa, ja seuraavana päivänä hesburgerilla kertaa äiti-ystäviensä kanssa sarjan juonikuvioita. Miten turhaa.
Kommentit (16)
Vauvan tissimaratonin aikana on kiva tuijottaa ko. ohjelmaa.
T. Fil.maist. ja tradenomi
Sinä rakas juntti vain toivoisit olevasi.
Moni kaverini katsoo salkkareita ja se on heidän asiansa.
taas tääkin aloitus. Turha luulla että siellä yliopistojen penkeillä saa sydämen sivistystä, ei todellakaan.
en nyt kuitenkaan noin törkeästi sarjaa katsovia haukkuisi.
Mutta sarja on kyllä todella huono:)
Itse opiskelen elokuvailmaisua ja voin kertoa että kyseinen sarja on hyvin pitkälti pohjanoteeraus suomalaisten sarjojen joukossa. Sekä tarinan kerronta että kuvaus on todella hanurista. Ja sarjan juonesta on turha edes puhua mitään, koska eihän siinä ole mitään puhuttavaa.
Totuus on, että sarja on tehty puhtaasti keskiluokkaa edustavalle laajalle katsojamassalle, jolle on periaatteessa se ja sama mitä töllöstä tulee. En voisi koskaan seurustella naisen kanssa joka seuraa ko. sarjaa.
-Seppo H
Salkkareita sentään jaksaa katsoa enemmänkin kuin 1 min kerralla
SALKKARIT ON PARASTA VIIHDETTÄ MITÄ TÖLLÖSTÄ TULEE!!!!!!!!!
toivottavasti jatkuu kauan.......
Se, onko sarja paska vai ei, on puhtaasti makuasia. Ja niistähän ei tunnetusti voi kiistellä. Makuasioista meinaan. On se merkillistä että ihmisiä arvostellaan koulutuksen perusteella! Taidanpa mennä iltalukioon ITSENI takia.
Seppo T(aalasmaa)
Mun äiti on seurannut Kaunareita vuosikaudet ja mun mielestä sitä on nyk. enää ihan turha kattella, mutta se on sen asia, jos se sitä töllää. Itsekin tölläsin joskus vuosia, mutta onneksi vieroitin itseni!
Salaa tietysti tölläävät ja sitten kiillottavat kehäänsä haukkumalla sarjan faneja...
T: satunnainen katsoja
Mä en salattuja seuraa, mutta BB kyllä ja en tuomitse salattujen katsojia....hohoijaa
Luuletko itse olevasi täydellinen?