Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätietoinen

Vierailija
30.12.2011 |

Voiko ihminen mielestänne muuttua yhtäkkiä homoksi? Olen 26v hetero ja yhtäkkiä olen huomannut kiinnostuvani miehistä. Tyttöystäväni kanssa minun on vaikeuksia tulla normiseksissä ja joskus seisokinkin kanssa ongelmia. Jotenkin tuntuu ettei vaan enää kiihota.. Ihan karmea juttu, koska en halua olla homo :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta pitkä kitaran kieli ja sido se palliesi ympärille ja toinen pää auton peräpuskuriin.

sit pyydät muija kaveriasi kiihdyttää ladallanne niin kovaa kun pystyy - a vot ei sun tartte enää miettiä ooks homppeli vai normaali.

Vierailija
2/2 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta pitkä kitaran kieli ja sido se palliesi ympärille ja toinen pää auton peräpuskuriin.

sit pyydät muija kaveriasi kiihdyttää ladallanne niin kovaa kun pystyy - a vot ei sun tartte enää miettiä ooks homppeli vai normaali.

Kaikkia saatanan idiootteja täällä liikkuukin! Luuletko olevasi vitsikäs? Saat olla onnellinen, etten tiedä kuka olet.

Ja mitä ap:n kysymykseen tulee, niin voihan olla, että kiihotut miehistäkin. Siitä nyt ei kannata olla huolissaan, sillä suurin osa miehistä on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja eli kiinnostuneita molemmista sukupuolista. Voisit olla tyytyväinen itseesi, sillä tuo taipumuksesi mahdollistaa rikkaamman seksielämän kuin 100% heterolle on mahdollista. Kokeilkaa tyttöystäväsi kanssa vaikka kolmen kimppaa jonkun kivan pojan tai miehen kanssa, joka kiinnostaa sinua. Se voi olla teille antoisa kokemus, vaikka molemmat keskittyisitte pelkästään tyttöystävääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän