Mitä veikkaatte ketkä kirjottavat enemmän?
Olen tässä miettinyt asioita. Kumpi sukupuoli kirjoittaa enemmän tällä seksipalstalla, naiset vai miehet?. Veikkaus olisi naiset 30% ja miehet 70%, saatan olla harhaluuloinen, mutta tuntuu siltä että jotkut miehet kirjoittavat naisena. Fantasiat kuuluvat minusta luontevilta jopa minusta joka olen naimisissa. Minusta tuntuu luontevilta kysymyksetkin, mutta melkein aina ne päätyvät provoon. Mitä mieltä olette prosenttiluvuistani.M50+.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:47"]
Mä ainakin kostun näitä juttuja lukiessa. Itse kirjotan myös ja sanoisin 50/50.n38
[/quote]
N38
Millaiset jutut sinut saavat parhaiten kostumaan ja mitä tykkäät lukea.
Saako nämä jutut sinut masturboimaan?
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:57"]
Saa jos en saa miestä.
[/quote]
Miksi et saisi miestä? ja millaisen miehen haluaisit ottamaan sinut?
Herra40+
Töissä menen vessaan ruokiksella. Sormetan itseäni orgasmiin asti, olen toimistotöissä ja välillä jää aikaa käydä tällä sivustolla. % Veikkaus olisi naiset 40% miehet 60%. n 42
N42
mikset vie ketään työpaikan miestä mukana veskiin ja "irstaasti" harrasta seksiä siellä miehen kanssa?
Herra40+
Minulla on sellainen tunne että naisia on vain 20-25% (valitettavasti), miehiä 60-65% ja loput on nuorukaisia.
Kysymys: miten saisimme naiset innostumaan? / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:00"]
Minulla on sellainen tunne että naisia on vain 20-25% (valitettavasti), miehiä 60-65% ja loput on nuorukaisia.
Kysymys: miten saisimme naiset innostumaan? / vilivallaton
[/quote]
AP. Sehän voi olla niinkuin ounastelit. En usko että provoilla on niin suurta vaikutusta, naiset kirjottavat kyllä paremmin ja härskimmin kun me miehet uskokseni. Mutta totta tosiaan kirjottakaa enemmän näitä juttuja, eli seksiin liittyvää.M50+.
Mun mielestä tänne kirjoittaa enemmän noita kakaroita tai kakaramielisiä. Kunnon keskusteluja on liian vähän, sellaisia joihin osallistuu sekä naiset että miehet.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:53"]
Mun mielestä tänne kirjoittaa enemmän noita kakaroita tai kakaramielisiä. Kunnon keskusteluja on liian vähän, sellaisia joihin osallistuu sekä naiset että miehet.
[/quote]
Olet kyllä tuossa-asiassa oikeassa. Mutta fantsioiden ei pitäisi haitata ketään, onhan tänne kirjoiteltu hyvin paljon asiaakin. Miksi et kestä näitä karanmielisiä ihmisiä?. Jos paljon tympii voi jättää tämän palstan ei täällä ole pakko roikkua.M50+.
Tää koko seksi- osio on niin kuollut. Ihmiset kirjoittaa tosi vähän ja harvoin. Uusia kommentteja tulee harvoin jos ollenkaan. Enemmän säpinää on av: n kirjoituksissa ja sen seksialoituksissa. Kiva olisi lukea ja kirjoittaa täällä, mutta tympii tää hiljaisuus.
N46
Veikkaan kyllä suhdeluvun olevan jotain 85 / 15. Valtaosa miehiä ja miehistä 70% kirjoituksista n kymmeneltä vakiroikkujalta....
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:35"]
Veikkaan kyllä suhdeluvun olevan jotain 85 / 15. Valtaosa miehiä ja miehistä 70% kirjoituksista n kymmeneltä vakiroikkujalta....
[/quote]
Se on ikävää jos näin on. Mutta olen huomannut kyllä että pääpiirteittäin jutut on ikävä kyllä, kakkoseen paneminen, kullin koko, isot/pienet rinnat, väljät vitut, provot. Minä pidän kun ihmiset kirjoittavat fantasioistaan, mutta aina kun joku kirjoittaa ihan asiaankin niin saa varautua provoihin. Eihän me voida olla kaikki samaa mieltä, mutta vois vastata asiallisesti eikä vittuilla, jättäisivät sitten vaikka kirjoittamatta. Olen tuonut esiin kokemuksiani, tai sitten arvostellut ja kysynyt joltain jotakin. En kiellä ettenkö olisi fantasioinut seksistä, mutta veikkaanpa että niin tekevät muutkin. Se mikä minua surettaa on se, kun tänne palstalle tulee uusia naamoja kysymään jotakin, niin jossain vaiheessa joku lohkaisee joko provo tai mene pentu vielä kasvamaan. Mutta minä haluaisin jakaa teidän kanssanne kokemuksia siksi "roikun" täällä, uskoisin kirjoittajien olevan 50%-50%.M50+.
Mä ainakin kostun näitä juttuja lukiessa. Itse kirjotan myös ja sanoisin 50/50.n38