Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko melkein sukua julkkikselle?

Vierailija
29.12.2011 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahtisaari on asunut meidän naapuritalossa ja koivisto melkein miehen siskon naapuritalossa.

haloselle en ole vielä mitään sukua mutta täytyy ehdottomasti yrittää saada hänetkin melkein sukulaiseksi nyt kun kohta on ex-pressa. mihinköhän ne meinaa pentin kanssa muuttaa...

Vierailija
2/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman metrin päässä seisoin Ruotsin Victoriasta, kun hän oli Turussa vierailulla.

siniveristä sukulaista? Nyyh.

t 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen esiintynyt suorassa lähetyksessä lavalla tanssimassa samoin olen tanssimassa yhdessä elokuvassa. Tottahan kaikki mut tuntee.

Olen ollut avustajana Pirjo Honkasalon Tulennielijä-elokuvassa. Minua näkyy yhdessä kohtauksessa ehkä 1-2 sekuntia. Kaveriani taitaa näkyä jopa viiden sekunnin ajan. Elokuvatähtiainesta!

Lisäksi 13-vuotiaana 90-luvun alussa päivittelin Riitta Väisäselle eräässä tapahtumassa, kuinka kaunis hän luonnossa onkaan ja Me Naiset -lehden toimittaja kirjoitti tuon kehuepisodin lehteen, minusta oli maininta "tyttönä" tms. Superjulkun ainesta!

Olen myös Mäkissä valmistanut kanahampurilaisen Duudson-Jukalle, hän huusi keittiöön asti minua katsoen, että "laita siihen paljon majoneesia!":D

(vähän pöyhkeää, heh)

Vierailija
4/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yrittänyt vokotella nuoruudessaan miestäni -mutta mieheni saikin minut LOL

Vierailija
5/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteen historian opettajani 70-luvulta muisti aina kehua, että hän on ollut mukana alkuperäisessä Tuntematon sotilas -elokuvassa. Hän oli istunut junassa. Eli julkkis mikä julkkis.

Vierailija
6/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreltä on kysytty hänen nuokkuessaan kännissä laivan käytävällä: "anteeksi, oletteko Sirpa Pietikäinen?"

Heissä on kieltämättä samaa näköä.

Vierailija
7/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esi- isoisäni oli Katarina Suuren rakastaja. Olen siis melkein pätevä Suomen suuriruhtinattareksi.

Lisäksi Mitro Revon isä kastoi minut ja olen lyönyt Kirkan lasta.

Vaviskaa, alamaiseni! (Lupaan kreivikunnan tai ainakin kaffet kaikille vallankumoukseeni osallistuville) ;D

Vierailija
8/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden julkkiksen sisar ja parin lähituttava.

Miten voi yleensä olla melkein sukua???

Sukua joko ollaan tai ei olla.

Vierailija
9/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi Duudsonoistani on ollut opettajan sijaisena lapsellani.Samoin muita vastaavia, hyvinkin läheisiä sukulaisuussuhteita on useammalta eri alalta tunnetuiksi tulleisiin henkilöihin.

Vierailija
10/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden julkkiksen sisar ja parin lähituttava.

Miten voi yleensä olla melkein sukua???

Sukua joko ollaan tai ei olla.

Vierailija
11/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut Mika Häkkisen kanssa puhelimessa ja minulla on valokuvia hänen sukulaisista.

Vierailija
12/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutun lemmikki on yhen tunnetun suomalaisen bändin levynkannessa. Olen siis melkein sukua julkkikselle.

Vierailija
13/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta olen puhunut kymmenien julkkisten kanssa puhelimessa.

Vierailija
14/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkösen isä on ollut minulla opettajana. Ja on todella mukava opettaja, tai lieneekö jo nykyisin eläkkeellä.

Vierailija
15/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveli mua kassalla viime viikolla. Mun miehellä on fb-kaverina useita tv:stä tuttuja.

Vierailija
16/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta olen puhunut kymmenien julkkisten kanssa puhelimessa.

Minäkin oon, työn puolesta ja muuten, mut ei se sentäs melkein sukulaista tee.

Toista on esim. jos jonkun tutun lemmikki on ollu levynkannessa, se on taas jotain muuta kuin ammatillinen kontakti, se on melkein-sukulaisuussuhde

Vierailija
17/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tekemisissä useiden huippu-urhelijoiden ja viihdetaiteilijoiden kanssa. Mukavia muistoja

Vierailija
18/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten isä on julkkis ja olen sukua mun lapsille. Mun lasten luokilla on muita julkkisten lapsia myös. Munkin lemmikki on levyn kannessa, itseasiassa kaksikin.

Vierailija
19/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sm-liiga joukkueen valmentaja ja poikansa NHL tason jääkiekkolijoita.Oma isäni on nuoremman pojan kummisetä ja olen seurustellut tämän nuoremman pojan kanssa nuoruudessa silloin kun vielä asui suomessa. Vieläkin heittää sydän volttia kun nähdään:)

Vierailija
20/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös parille tässä ketjussa olevalle; Tänään tapasin yhden Duudsoneista, kun mieheni vei hänelle erään tavaran (istuin autossa ja duudsoni morjesti muakin). Ja mieheni on myös ton Lasse Norreksen FB-kaveri (olen myös hänet tavannut ja jotain mölissy sille päissäni).

Mieheni kautta olen siis melkein sukua todella monelle julkkikselle.