Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko melkein sukua julkkikselle?

Vierailija
29.12.2011 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sm-liiga joukkueen valmentaja ja poikansa NHL tason jääkiekkolijoita.Oma isäni on nuoremman pojan kummisetä ja olen seurustellut tämän nuoremman pojan kanssa nuoruudessa silloin kun vielä asui suomessa. Vieläkin heittää sydän volttia kun nähdään:)

Vierailija
22/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välissä Tovi wirtasen kanssa joskus vuosia vuosia vuosia sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sm-liiga joukkueen valmentaja ja poikansa NHL tason jääkiekkolijoita.Oma isäni on nuoremman pojan kummisetä ja olen seurustellut tämän nuoremman pojan kanssa nuoruudessa silloin kun vielä asui suomessa. Vieläkin heittää sydän volttia kun nähdään:)

Vierailija
24/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustaja-kalle oli meidän koulussa.

Vierailija
25/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaaja veljeksiä on vaikka millä mitalla mutta jos isäkin on vielä valmentaja niin....

Vierailija
26/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasen kanssa usemmankin kerran ja Halonen tervehti lastani pressanlinnassa. Lisäksi olen ollut samoissa bileissa ruhtinas Albertin kanssa (oli yleisurheilun mm-kisoissa vierailulla Suomessa ja vieraili urheilijoiden bileissä)

Tästä syystä olen sukua aika monen maan kuninkaalliselle, pressalle ja muulle tärkeälle henkilölle.

Vierailija
27/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Ville Peltosen äiti on opettanut aikoinaan kankaan kudontaa ja Ville on myös ollut samassa koulussa.

Vierailija
28/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oikeaa sukuakin:)

velipoija muutama muu hitusen kaukaisempi sukulainen.

Vierailija
29/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tavannut.

Vierailija
30/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaaja veljeksiä on vaikka millä mitalla mutta jos isäkin on vielä valmentaja niin....

Mutta jos yhä pelaa änärissä ja isä yhä valmentaa niin sitten kapenee aika hyvin.

Vierailija
31/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Aholle. Satuimme kerran Kannuksen kioskilla raaputtamaan yhtä aikaa ässä-arpoja.

Vierailija
32/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut mukana elokuvassa (10 sekunttia) mutta saanut kuitenkin nimensä lopputeksteihin. Jos hän ei ole julkkis niin kuka sitten. ;-D

Vierailija
33/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni vaimon paras kaveri on julkkis.

Eli olen melkein sukua julkkikselle ;)

Vierailija
34/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikannu samainen tohtori kuin David Beckhaminkin :D

Vierailija
35/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Aholle. Satuimme kerran Kannuksen kioskilla raaputtamaan yhtä aikaa ässä-arpoja.

Olihan täällä jollakin kunnon kokemuksia. Lapsuudenkodissani oli potkukelkka, joka on kuulunut yhden legendaarisimman jääkiekkoilijan appiukolle.

Vierailija
36/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä on sukua melkein julkkikselle. Vaan kyllähän tuo taitaa olla nykyään jo oikea julkkis.

Vierailija
37/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivunimen kanssa junassa. Hän valitteli minulle junien vessan siivottomuutta ja pienuutta ja totesi vielä lopuksi että toivottavasti sinä mahdut sinne! (olin viimeisilläni raskaana :))

Vierailija
38/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula oli tietysti itse käynyt rappaamassa koko pömpelin ja maailmannaisen tapaan ratkaisi ongelman noin elegantisti, kun tiesi, että sinä sinne kuitenkin rakko-ongelmiesi takia menet hänen jälkeensä ensimmäisenä.

Vierailija
39/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula oli tietysti itse käynyt rappaamassa koko pömpelin ja maailmannaisen tapaan ratkaisi ongelman noin elegantisti, kun tiesi, että sinä sinne kuitenkin rakko-ongelmiesi takia menet hänen jälkeensä ensimmäisenä.

Vierailija
40/53 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen meinaan käynyt sun kanssa lukiota samaan aikaan! Jos kirjoittaja nyt tarkoittaa samaa ketä minä luulen :D