G: Oletko melkein sukua julkkikselle?
Kommentit (53)
välissä Tovi wirtasen kanssa joskus vuosia vuosia vuosia sitten
Sm-liiga joukkueen valmentaja ja poikansa NHL tason jääkiekkolijoita.Oma isäni on nuoremman pojan kummisetä ja olen seurustellut tämän nuoremman pojan kanssa nuoruudessa silloin kun vielä asui suomessa. Vieläkin heittää sydän volttia kun nähdään:)
perustaja-kalle oli meidän koulussa.
Sm-liiga joukkueen valmentaja ja poikansa NHL tason jääkiekkolijoita.Oma isäni on nuoremman pojan kummisetä ja olen seurustellut tämän nuoremman pojan kanssa nuoruudessa silloin kun vielä asui suomessa. Vieläkin heittää sydän volttia kun nähdään:)
pelaaja veljeksiä on vaikka millä mitalla mutta jos isäkin on vielä valmentaja niin....
Vanhasen kanssa usemmankin kerran ja Halonen tervehti lastani pressanlinnassa. Lisäksi olen ollut samoissa bileissa ruhtinas Albertin kanssa (oli yleisurheilun mm-kisoissa vierailulla Suomessa ja vieraili urheilijoiden bileissä)
Tästä syystä olen sukua aika monen maan kuninkaalliselle, pressalle ja muulle tärkeälle henkilölle.
että Ville Peltosen äiti on opettanut aikoinaan kankaan kudontaa ja Ville on myös ollut samassa koulussa.
ja ihan oikeaa sukuakin:)
velipoija muutama muu hitusen kaukaisempi sukulainen.
pelaaja veljeksiä on vaikka millä mitalla mutta jos isäkin on vielä valmentaja niin....
Mutta jos yhä pelaa änärissä ja isä yhä valmentaa niin sitten kapenee aika hyvin.
Esko Aholle. Satuimme kerran Kannuksen kioskilla raaputtamaan yhtä aikaa ässä-arpoja.
on ollut mukana elokuvassa (10 sekunttia) mutta saanut kuitenkin nimensä lopputeksteihin. Jos hän ei ole julkkis niin kuka sitten. ;-D
Serkkuni vaimon paras kaveri on julkkis.
Eli olen melkein sukua julkkikselle ;)
on leikannu samainen tohtori kuin David Beckhaminkin :D
Esko Aholle. Satuimme kerran Kannuksen kioskilla raaputtamaan yhtä aikaa ässä-arpoja.
Olihan täällä jollakin kunnon kokemuksia. Lapsuudenkodissani oli potkukelkka, joka on kuulunut yhden legendaarisimman jääkiekkoilijan appiukolle.
ystävä on sukua melkein julkkikselle. Vaan kyllähän tuo taitaa olla nykyään jo oikea julkkis.
Paula Koivunimen kanssa junassa. Hän valitteli minulle junien vessan siivottomuutta ja pienuutta ja totesi vielä lopuksi että toivottavasti sinä mahdut sinne! (olin viimeisilläni raskaana :))
Paula oli tietysti itse käynyt rappaamassa koko pömpelin ja maailmannaisen tapaan ratkaisi ongelman noin elegantisti, kun tiesi, että sinä sinne kuitenkin rakko-ongelmiesi takia menet hänen jälkeensä ensimmäisenä.
Paula oli tietysti itse käynyt rappaamassa koko pömpelin ja maailmannaisen tapaan ratkaisi ongelman noin elegantisti, kun tiesi, että sinä sinne kuitenkin rakko-ongelmiesi takia menet hänen jälkeensä ensimmäisenä.
olen meinaan käynyt sun kanssa lukiota samaan aikaan! Jos kirjoittaja nyt tarkoittaa samaa ketä minä luulen :D