G: Oletko melkein sukua julkkikselle?
Kommentit (53)
siniveristä sukulaista? Nyyh.
t 24
Suomen reissullaan. Ja Lenin jos kuka on julkkis.
on mulle jotain kaukaakin kaukaisempaa sukua :D
Lassi Valtonen ja reggaeartisti Juju ovat käyneet kioskissani.
Kun siivosin kuntosalia, pyyhin solariumia Unelmien Poikamies-Antin jäljiltä ja hämmentynyt samassa paikassa Jutta Gustafsbergin ystävällisyydestä ja moikkailuista :D
Ja kun olin alle kouluikäinen, äitini kaveri asui Juicen naapurissa ja mä karkasin vaippasillaan sen grillibileisiin aina välillä, kuulemma :D
Todellakin! Olin samassa koulussa Timo Uusi-Kerttulan kanssa :P http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/suomen-naiset-vyoryivat-petta…
Olen käynyt Tampereen Ilveksen joukkueen pukuhuoneessa (taitoluisteluryhmäni kanssa pentuna).
Bussissa Salkkari-Helena istui viereeni ja Esko Koveron olen nähnyt jo ihan liian monta kertaa parissa paikallisessa baarissa...
on entinen työkaverini.. ei voittanut kyseistä kisaa tosin
oli naimisissa Irwin Goodmanin vaimon veljen kanssa.
Mun äiti on harrastanut napatanssia samassa ryhmässä Tarja Halosen kanssa.
Olen sukua Hannes Veivolle hän on enoni hänen tyttärensä Raili Veivo on serkkuni ja sellovirtuoosi Seppo laamanen on myös serkkuni nämä äitini puolelta isäni puolelta on Mirella Koulias jonka suomalainen mummo on serkkuni että onhan niitä
olen esiintynyt suorassa lähetyksessä lavalla tanssimassa samoin olen tanssimassa yhdessä elokuvassa. Tottahan kaikki mut tuntee.