Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma patti suussa - palstadiagnoosi haussa

Vierailija
29.12.2011 |

Muutama päivä sitten kitalakeeni kasvoi patti, joka tuntuu kovalta ja ei poikkea väriltään muusta kitalaesta. Ehkä hieman punoittaa, muttei siis näytä ollenkaan aftalta. Se sijaitsee oikealla puolella melko lähellä ientä, josta viisaudenhammas on poistettu vuosikausia sitten. Kurkku tuntuu samalta puolen kipeältä erityisesti nieltessä, kipu säteilee myös korvaan.

Tulehdus vai mikä kyseessä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viivyttele. Tuttavani kuoli kk sitten suusyöpään 4 kuukaudessa - eikä ollut tupakoitsija.

aamulla tapaamani lääkäri ei vielä huolestunut tilanteesta, koska patti oli ilmestynyt suuhuni vasta muutama päivä sitten.

ap

Vierailija
42/46 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmaantui tässä pari päivää sitten ns. Keskilinjan oikealle puolelle kova väriltään muusta poikkeamaton patti. Ei ole aivan hampaiden läheisyydessä eikä satu. Kenelläkään sama taikka vastauksia? Ja kyllä saatan käydä lääkärillä että onko muita ehdotuksia mitä tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI

Minulla on oli kurkku kipeä viikon ajan ja sen jälkeen huomasin patin ylhäällä kitalaessani aika keskellä mutta takana joka on kyllä kipeä jos siihen koksee ja se punertaa ja nyt tuntuu että olisi tulossa uusi patti viereen. pitäskö mennä lääkärille

Vierailija
44/46 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulle tuli pari päivää sitten semmonen,yläetuhampaiden taakse.. punoittava se on, aristaa vähän esim syödessä ja flunssaa on ollut viime aikoina

Vierailija
45/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samanlainen kohouma on myös minun kitalaessani. Kohosi ikään kuin kitalaen taakse luun "reunalle" lähelle hammasta pari päivää sitten. Täysin väritön. Myös minulla kohouma ilmeni kurkkukivun ja flunssan yhteydessä. Aamulla herätessä oli flunssainen olo ja nielaistessa kurkku oli arka ja kitalaki myös hieman. Lueskelin muita keskustelupalstoja joissa oli puhe luultavasti samaisista kohoumista ja ihmiset kertoivat heillä olleen sellaisia ja ne olivat ajan myötä (3-7 pvä) laskeutuneet pois.

Kerrohan kuitenkin sitten mitä hammaslääkäri sanoi :) luulisin ettei mitään vakavaa ole. Ihmisen suuhun kun voi ilmestyö jos jonkin laisia kohoumia, mutta niistähän ei voi varmaksi ikinä tietää.

Vierailija
46/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullaki sama juttu, ja siitä tulee märkää nyt, eikä oo vielkään parantunut, jo 3mas kuukausi menoss.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi