Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole mitään ripuliongelmaa Saulilla ja sillä selvä älkää jauhako siitä enää!
29.01.2012 |
taas tätä loanheittoa! Ei tuossa jutussa ole mitään perää.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
taas tätä loanheittoa! Ei tuossa jutussa ole mitään perää.
Missä jutussa ei ole perää?
jonka näin herran persauksissa vaalikiertueella?
ei sen kummempaa! Ei todellakaan siis mitään kroonista ripulia!
Tämäkin tuo varpusparvena ääniä Niinistön pyttyyn.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli ärtyneen suolen oireyhtymä, ei ole vaarallinen. Taitaa olla enemmän tai vähemmän meillä kaikilla suomalaisilla. Hyvin yleinen vaiva.
Onneks oon missannut tän uutisen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minkä hän sille mahtaisi?
Eikä sinulla sitäpaitsi voi olla faktaa siitä, vaikka hänellä olisikin.
ja jos on, niin ei haittaa. Kyllä hän virkansa hoitaa oli tai ei.