Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kateellinen sossun asiakkaille

Vierailija
28.12.2011 |

Hain viime kesänä toimeentulotukea, mutta lopetin syksyllä sen hakemisen kun tulot nousi sen verran että olisin enää saanut muutaman kympin kuussa sossusta.

Nyt kuulin että toimeentulotuen saajat saavat jouluisin ruokalahjakortin ja lahjankin lapsille.

Minä tyhmä maksoin joulun itse ja nyt on tili miinuksella, 70 euron lahjakortti ja ilmainen lahja lapselle olisi pelastanut meidän joulun.

Voin sentään olla ylpeä että yritän pärjätä omillani, mutta rehellisesti sanottuna ei siitä ole paljon iloa kun ei ole varaa maksaa laskuja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet oikeutettu sossun tukeen, olet maksanut verosi ja eikös sun olis aika saada niistä vähän takaisinkin! Sinne vaan sossun jonoon, sieltä voi joskus tipahtaa iloisia rahayllätyksiä!

Vierailija
2/4 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aionkin mennä sossun luukulle, mutta potkin itseäni siitä että en mennyt jo aiemmin joulukuussa niin olisi saanut jouluksi ylimääräistä apua.

Tottakai olet oikeutettu sossun tukeen, olet maksanut verosi ja eikös sun olis aika saada niistä vähän takaisinkin! Sinne vaan sossun jonoon, sieltä voi joskus tipahtaa iloisia rahayllätyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 70e mistä puhut on luultavasti siitä hyvä joulumieli keräyksestä ja tuo lahja on sitten jostain muusta keräyksestä. Tuuristahan noissa on kyse että myönnetäänkö tai saako niitä. Ilmoita itsesi ensi vuonna perhetyöntekijälle tai kysy miten sitä voi hakea ja ilmoittautua lahjakortin hakijaksi.

Vierailija
4/4 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräyksestä mekin saatiin,en tiedä onko missä kytköksissä sossuun,koska emme ole asiakkaita.