Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän tuossa Lidlissä herättää

Vierailija
28.12.2011 |

niin raivokkaasti tunteita.

Sehän on vain kauppa jossa saa käydä jos haluaa tai olla käymättä.

Ulkomaalaisomistus ei selitä, juuri kukaan ei raivoa esim. Sampo-pankin tanskalaisuudesta tai Soneran ruotsalaisuudesta. Nokiastakin on enää murto-osa suomalaista.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi Prisman ja Keskon sedät ihan huoletta sopia hintoja ylös kun on kilpaiilun uhka;-)

Vierailija
2/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soisin kyllä muihinkin paikkakuntiin. S ja K jyräävät järkyttävänä ja polkevat alleen kaiken, niin alkutuottajat, yrittäjät kuin kuluttajatkin. Ja hinnat vain nousee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaisuus ei noissa mainitsemissasi firmoissa hirveästi asiakkaalle näy.

Lidlin valikoimat ja käytännöt taas ovat erilaisia kuin mihin ihmiset ovat tottuneet ja kaikki meistä eivät ole hyviä toimimaan uusissa ympäristöissä, vaikka kyse ei olisi mistään isoista asioista.

Itse olen miettinyt, että ihmiset jakautuvat tämän suhteen vähän kahtia: jotkut ovat innokkaina ja uteliaina tutkimassa uusia asioita itse, toiset taas haluavat tietää tarkkaan, miten asiat toimivat ja luottaa rutiineihin. Ja se, mikä jälkimmäiselle ryhmälle voi olla vähän vaikeaa, voi vaikuttaa ensimmäiselle naurettavalta.

Vierailija
4/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas hiphei voitti makuraadin testin perunasalaatin osalta Uutta Vuotta ajatellen. Ja kaikkein HALVIN. Monessa muussakin testissä ollut ykkösenä:).

Me ollaan vaan niin kaavoihin kangistuneita. Kaksi kauppaa K tai S ja isolla. Tykätään täällä Suomessa vähän monopolimeiningistä, niinku neukkulassa aikoinaan. Kuten ABC, tuo ihmisen pelastaja joka väylällä ja niemen notkossa...

Eläköön muut kun Kesko S-yhtymä! Näitä boiktoin. Onneksi mulla on mahdollisuus myös hankkia tuotteita esim. kauppahallista ja pienemmistä puodeista.

Vierailija
5/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmällä palkattua henkilöstöä hoitamassa tuotakin sarkaa. Kieroa peliä pidemmän aikaa.

Vyöryttää itseään keskustelupalstoille kehumalla omia palveluksiaan ja mollaamalla muita.

Eiköpä suurin osa ole juuri noita S-palkollisia, näistä K-kauppaan ja Lidlin tyytymättömistä moittijoista?

Vierailija
6/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaisuus ei noissa mainitsemissasi firmoissa hirveästi asiakkaalle näy.

Lidlin valikoimat ja käytännöt taas ovat erilaisia kuin mihin ihmiset ovat tottuneet ja kaikki meistä eivät ole hyviä toimimaan uusissa ympäristöissä, vaikka kyse ei olisi mistään isoista asioista.

Itse olen miettinyt, että ihmiset jakautuvat tämän suhteen vähän kahtia: jotkut ovat innokkaina ja uteliaina tutkimassa uusia asioita itse, toiset taas haluavat tietää tarkkaan, miten asiat toimivat ja luottaa rutiineihin. Ja se, mikä jälkimmäiselle ryhmälle voi olla vähän vaikeaa, voi vaikuttaa ensimmäiselle naurettavalta.

ihan noita lähikauppoja. Pullot palautetaan tuulikaappin palautusautomaattiin niinku muissakin puodeissa. Vihanneksia ei tartte itse punnita, muuta eroa en käytännöissä löydä.

Onneksi on valinnanvaraa kaupoissa, mielummin säästän kymppejä Lidlissä, kun maksan S-puolen kauppojen hintoja.

Vierailija
7/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan käsitä mitä syömistä ihmiset sieltä löytää.

Vierailija
8/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlhän on täynnä kotimaista tavaraa/ ruokaa vain saksalaisen merkin alle laitettu. Esim maito yms.

Vierailija
9/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan käsitä mitä syömistä ihmiset sieltä löytää.

Vierailija
10/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa tehdä ruokaa?

Vierailija
11/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiteriin mennessäni ovella tuli vastaan rouva, joka sanoi, että ei osannut ostaa sieltä mitään. Oli ensikertalainen. Minä vastasin, että en muualla enää kaupassa käykään, koska liha, juustot ja maitotuotteet esimerkiksi ovat paljon parempia ja edullisempia kuin muualla. Häneltä loksahti suu auki, että käykös täällä muutkin kuin köyhät? :)

Vierailija
12/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-kaupasta, k-kaupasta, kuin myös Lidlistä.

Kuitenkin käytän niitä kaikkia, sillä enimmäkseen löydän niistä hyviä puolia. En ole kuitenkaan niin sinisilmäinen, ettenkö virheitä huomaisi.

Vierailija
13/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi Prisman ja Keskon sedät ihan huoletta sopia hintoja ylös kun on kilpaiilun uhka;-)

on aivan totta!

Mutta edes Lidlin ansiosta ei Suomessa ole oikeaa kilpailua.

Kesko ja S-ryhmä sanelevat ihan liikaa mitä hintoihin tulee.

Vierailija
14/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa tehdä sitä Liiterin aineksista, eli et osaa laittaa ruokaa lihasta, kalasta, kanasta, vihanneksista?

Mistä sä sitä ruokaa oikein teet?!

Vierailija
15/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy siellä koskaan. Inhoan lattiamateriaalia, tuotteiden järjestelyä, kassasysteemiä. HAlpakauppa mikä halpakauppa, suosin muita täkäläisi.

Vierailija
16/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiteriin mennessäni ovella tuli vastaan rouva, joka sanoi, että ei osannut ostaa sieltä mitään. Oli ensikertalainen. Minä vastasin, että en muualla enää kaupassa käykään, koska liha, juustot ja maitotuotteet esimerkiksi ovat paljon parempia ja edullisempia kuin muualla. Häneltä loksahti suu auki, että käykös täällä muutkin kuin köyhät? :)

Vierailija
17/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa tehdä sitä Liiterin aineksista, eli et osaa laittaa ruokaa lihasta, kalasta, kanasta, vihanneksista?

Mistä sä sitä ruokaa oikein teet?!

Sen lisäksi että se valikoima on niin surkea.

Vierailija
18/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy siellä koskaan. Inhoan lattiamateriaalia, tuotteiden järjestelyä, kassasysteemiä. HAlpakauppa mikä halpakauppa, suosin muita täkäläisi.

Olin kuullut kassoista juttuja, mutta tuossa meidän lähilidlissä olivat ihan tavallisia.

Vierailija
19/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/101 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuullut kassoista juttuja, mutta tuossa meidän lähilidlissä olivat ihan tavallisia.

Oli pakko Lidlin myöntyä tässäkin asiassa suomalaisten tahtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi