Lue keskustelun säännöt.
hulvaton joulupukki pilasi aaton
28.12.2011 |
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122815008216_uu.shtml
en voinut olla nauramatta,vaikka eihän tuo lapsille kivaa ollut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla