Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen elätti ja muita sukulaisten juttuja..

Vierailija
28.12.2011 |

Olipas taas mukavat joulupyhät.. Sain kuulla vaikka minkälaista arvostelua ja päätin että en vähään aikaan viitsi nähdä miehen sukulaisia..

Meillä on yksi lapsi ja aloitin viime syksynä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi. Olen aikaisemmin ollut puutarhuri, mutta halusin varmemman ja ympärivuotisen työn. No, miehelläni on hyvä työpaikka, ja hän kannusti minua opiskelemaan.

Anoppi ja käly etupäässä ovat tosi pahoillaan mieheni puolesta, kun hän joutuu meitä nyt elättämään. Ensin äitiyslomalla ja nyt vielä menen opiskelemaan. Heistä miehelläni on nyt liian iso vastuu ja minä typerys, kun jotain noin pöhköä menen opiskelemaan. Että jos lapsia haluan hoitaa, niin voinhan tehdä pari lisää.. He myös päivittelevät, että miten aikuinen ihminen viitsii mennä kolmeksi vuodeksi opiskelemaan ja kuvittelenko olevani sitten jotenkin parempi, kun olen suorittanut yliopistotutkinnon.

Tuli ihan paha mieli, kun tuollaista koko pyhät sai kuunnella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavia sukulaisia!

mikähän minä olisin niitten mielestä,kun en edes opiskele,vaan olen 13 vuotta kotiäitinä.. ;D

Vierailija
22/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja heidän yhteistä lasta miehen opiskeluajan. Kun mies valmistui tuli ero. Nyt tyttö opiskelee, mutta hänelläpä ei olekaan elättäjää. Olisi nekin rahat kannattanut panna omalle tilille säästöön ja pakottaa ukko ottamaan lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja ei ole monenkaan mielestä ylioistotutkinto. Graduna siellä rakennetaan linnunpönttö ryhmätyönä.

Muuten koulutus on hyvä asia!

Lastentarhanopettajia koulutetaan yliopistossa. Se on alempi korkeakoulututkinto, jossa ei tietenkään tehdä gradua vaan nykyisin kandintyö.

Vierailija
24/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kuullut siitä, että miehen huonekalut ja auto kului, kun olin siellä perheessä ilmaisena piikana..... anoppi ihmettemään myöa, että miksi en sitten ostanut jääkaappiin omia ruokia omille lapsille ja itselle, kun mainitsin, että kukahan tätä koko sakkia on passanut ja elättänyt... mahtava logiikka siellä suvussa :DD

Vierailija
25/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa anoppi ja käly laukovat mielipiteitään? Ruokapöydässäkö, lahjojen jakamisen lomassa? Sinulle suoraan päin naamaa kahden kesken vai yleisen keskustelun lomassa?

Minusta tuollainen käytös on käsittämätöntä. Jos tekisin jonkun elämänvalinnan, josta anoppini olisi todella eri mieltä, hän pitäisi suunsa kiinni tai puhuisi minulle rauhassa kahdekesken, ei todellakaan kesken joulutohinan.

Minusta on jotain hyvin kaunista siinä että puutarhuri ryhtyy lastentarhnopettajaksi. Älä välitä noista naisista, he ovat typeryksiä.

Vierailija
26/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lastentarhanopettajaopinnot syksyllä ja kahden ja puolen vuoden kuluttua töitä on takuuvarmasti ympäri vuoden. Hyvä tilanne siis meillä kummallakin, ei siinä anopeilla pitäisi olla mitään mukisemista.

LAstentarhanopettajan työn on vähän eri asia kuin lasten hoito, ja puolen vuoden opintokokemuksella voisin väittää, ettei tuo tutkinto tule suoritettua ihan vaan linnunpönttöjen rakentelulla.

Vierailija
27/27 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuuntele arvostelua.

Seuraavan kerran kun alkaa puhaltaa, nouse ylös ja sano: tämä on meidän perheemme. Me emme elä kuten te, emmekä ajattele kuten te. Jos ette hyväksy, olkaa edes hiljaa, ei tarvitse pahoittaa minun mieltäni. Tämä asia kun ei ole teiltä pois, vaan meidän perheessä sovittu asia.

Ja pyydä niitä poistumaan tai sulkemaan turpansa.