Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä tää voi olla.. flunssaa vai raskaana?

Vierailija
11.11.2005 |

Istuin työpöytäni ääressä ihan rauhassa ja yht' äkkiä alkoi kuumottaa sisuksia ihan kauheasti. Kuumotus nousee tuolta alavatsasta ylös rintaan asti. Siis ihan ihmeellistä sisäistä loimutusta, tuntuu ihan että olis tulessa.

Oviksen pitäisi olla juuri näihin aikoihin.. voiko tää olla hedelmöityslämpöjä vai onks jotain tällästä flunssaa liikenteessä..? En mä kyllä muista, että mulla viime raskauden alussa mitään tällästä olis ollu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis varmaan... Hormooni heittelyt aiheuttaa " vaihdevuosi" fiiliksiä...

Vierailija
2/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoo raskaana etkä lunssassa!! oot ilmeisestikin nielly SAIRASTA SPERMAA!! Oireet viittaa neekerisankkerin saastuttamaan psecuun!!! Ota hyvä ihminen HETI yhteyttä lekuriin, hän ehkä vielä voi pelastaa sut tosi tuskalliseslta lopulta! NB.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä ikinä ennen tälläsiä ovis-oireita ole ollu, aika monen vuoden kokemus siitäkin on kertyny. Tai ehkä mulla alkaa vaihdevuodet 34-vuotiaana, tulee kuumia aaltoja :)

No, parin viikon päästähän se selviää..

ap

Vierailija
4/4 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muru, mutten ole niellyt viime aikoina minkään merkkistä spermaa, et ei se kyllä tota voi olla.

Mutta KIITOS vielä kerran todella tietopitoisesta vastauksesta, siitä on varmasti hyötyä muille.

ap

Vierailija:

Etoo raskaana etkä lunssassa!! oot ilmeisestikin nielly SAIRASTA SPERMAA!! Oireet viittaa neekerisankkerin saastuttamaan psecuun!!! Ota hyvä ihminen HETI yhteyttä lekuriin, hän ehkä vielä voi pelastaa sut tosi tuskalliseslta lopulta! NB.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi