Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidät kutsuttu uudenvuoden aatoksi kolmeen paikkaan, minne menisi?

Vierailija
28.12.2011 |

Yhdessä paikassa ollaan viime vuodet käyty. Sinne tulee paljon sakkia, hyvät ruoat (osin nyyttäriperiaatteella), paljon ilotulitteita, monipuolista ohjelmaa (paikalla soittotaitoisia ja -haluisia, usein ollut mm. aikuisten nukketeatteria yms.)

Toinen kutsuja on lapsiperhe. Voi olla, että raketit pitäisi ampua jo klo 21 tai niillä main, lasten takia. Harrastavat ruoanlaittoa, ehkä olisivat satsanneet ja tekevät jotain erikoista. Ohjelmassa jutustelua ja lasten kiljuntaa.

Kolmanteen paikkaan saataisiin varmaan itse viedä sapuskat. Tai yhdessä toteutettaisiin tarjoilu. Kutsujana pariskunta. Ei mahdollisuutta ampua omia raketteja, koska keskusta-alueella. Pelattaisiin varmaan jotain lautapeliä.

Mikä valkattaisiin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lasten kanssa vietettyjä uusia vuosia voi juhlia sitten, kun on niitä omia lapsia. Niistä tulee varmaan aika erilaisia kuitenkin.

Sikäli hassua, että meitä muutenkin paljon kutsutaan kaikkiin lapsiperhetilaisuuksiin. Olisi kiva enemmän viettää aikaa aikuisten kesken.

Vierailija
22/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuisten nukketeatteria" jne. Kamalan kuuloista!

Valitsisin ehdottomasti kolmosen jos ei ole lapsia ja kakkosen jos on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavimmaksi ja rennoimmaksi, eli on "teidän henkiset" kutsujat ja kyläpaikka.

Vierailija
24/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on jo torstai ja siinä on kutsujilla enää perjantai aikaa valmistella ennen juhlia. Ja olettaisin että haluavat aloittaa valmistelut ajoissa...

Etenkin jos noissa kahdessa olette ainoat mahdolliset vieraat niin olisi kohteliasta ilmoittaa menettekö vai ette. Ehkä hekin haluaisivat miettiä plan B:n jos ette tulekaan.

Ärsyttävää mässäilyä noiden kutsujen kanssa.

Itse olin puhunut ystäväperheelle että tulisivat joulun alla glögille. Kutsuinkin ja siihen tuli vastaus että on jo monia muita kutsuja. Joten eivät tulleet. Sitten puhuimme uudesta vuodesta, jos nähtäisiin silloin. (Taisin ehdottaa sitä heille jo viime vuonnakin mutta silloinkaan eivät "ehtineet"). Päätin jättää kutsumisen kuitenkin väliin kun heillä on kuitenkin takataskussa paljon paremmat bileet.

Minä en enää kutsu ketään kun asenne on tuo että viime päivään saakka mällätään ja mietitään että mikäköhän jaksaisi kiinnostaa. Ei tarvitse tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan