Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karvan tunne kurkussa, apua...

Vierailija
28.12.2011 |

Mistäköhän voisi olla kyse? Nyt reilun viikon ajan ollut oireena kurkun kutina ja tunne niin kuin olisi karva/heinä kurkussa. Ihan aluksi ajattelin, että flunssahan se, kun tuli vähän sellainen flunssainen olo (kuitenkin ilman erityisiä flunssaoireita). Ei siis ole erityisemmin nuhaa (tai no aina olen vähän tukkoinen mutta nyt siis ei ole sellaista "flunssanuhaa" ollut). Kurkku ei myöskään ole ollut kipeä missään vaiheessa. Vain tuo tosi inhottava karvan tunne kurkussa JA yskä. Nyt alkaa tuntua, että siellä kurkussa olisi oikeasti jotain ylimääräistä. Nielaistessa tuntuu jokin "pala".

Tuo tunne ja kutina on vähän niin kuin tuolla kielen juuressa, juuri sen verran syvällä ettei peilistä mitenkään pysty itse katsoa. Ahdista kun tuntuu selvästi jokin "klöntti" siellä... Menen toki lääkäriinkin jos ei tämä tästä mene, mutta jos jollakulla on kokemuksia tällaisesta niin kuulisin mielelläni. Ties mitä kauhukuvia on jo käynyt mielessä. Välillä meinaa ihan oksettaa, kun se kurkun ärsytys on juuri sellaisessa yökkäysrefleksiä aktivoivassa kohdassa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hammaslääkäri sanoi, että ilmeisesti refluksi on syövyttänyt hammaskiilteen. En edes tajunnut, että minulle olisi tullut refluksi. Viimeksi närästi raskaana ollessa.

Nyt otan iltaa vasten närästyslääkkeen ja katsotaan, että loppuuko kurkunärsytys ja säilyykö hammaskiille. Ei mikään ihme, että hampaita on viimeiset puoli vuotta vihlonut yllättävän paljon.

Vierailija
22/22 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, anteeksi nosto. Oma vahva veikkaukseni on tuo proppu. Ainakin omalla kohdalla noi proput tuntuu kutinana ja sitten kun rykästyä ja kakottua pois, niin joitain päiviä/viikkoja kutina pysyy poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla