Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heinäkuisia???

11.11.2005 |

en nähnyt vielä heinäkuisille pinoa nii alotampa minä sit!!

täällä plussa testattu eilen ja la olis 23.7.2006

meiilä ensimmäinen inssi toi plussa.tosin ennestään jo neljä keskenmenoa mut jospa se nyt kestäis!

mistä muut odottelijat ovat

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin itsekkin plussasin 3.11.2005 ja la olisi 10.7.2005

Vierailija
42/43 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuinen (TOIVOTTAVASTI!!!) minäkin. Testasin isänpäivänä ja haalean viivan antoi. Tänään asia varmistettiin verikokeella: raskaana olen!

Pelko on kyllä kova, koska yritystä takana 2,5 vuotta ja ekasta clomifenkuurista on nyt tärpännyt. Voi kun pieni jaksais ja olis terveenä loppuun saakka...vauvalaskurin mukaan laskettu aika olis 20.7, mutta epäsäännöllisen kierro takia voi olla myöhemminkin.

Kahden viikon päästä olisi eka ultra. Miten teillä muilla? Jännittääkö yhtään? Mua aivan kamalana. Toivon sydämeni pohjasta, että kaikki menisi hyvin. Tiedän niin paljon miten voi mennä vikaan, joten se lisää tuskaa. Toisaalta, nyt pitäisi vaan nauttia ja surra sitten jos siihen tulee joskus aihetta.

Mitä oireitä teillä on ollut? Mulla vatsa on turvonnut ja mahassa oli sellaiset menkkamaiset kivut. Rinnat myös hieman turvonnut ja nälkä koko ajan...;) hih, ei haittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussasta!!

paljon tarroja masuun!!

mulla oireita ollu:etominen,menkkamaiset kivut alamasussa(äsken jo kyselin tuolla että onko ne normaalia kipuja),väsymys.alamaha kuin ilmapallo,mielialavaihtelut(oon vollottanu ihan kauheesti muutamana päivänä).

meilläkin ultra parin viikon päästä ja ei millään jaksais sinne asti oottaa!!

hende84

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi