Mitä tehdä ehkä-tulevalle-anopille, joka loukkaa hymyssä suin?
En ole kaksine lapsineni ja pienine humanisti-palkkoineni varmaan kenenkään toiveminiäehdokas, mutta silti tuntuu, että suoranaista riitaakin olisi helpompi kestää kuin muka-sivistynyttä loukkauksien latelemista. Miesystäväni äiti on itse ns. pienistä oloista hyvään asemaan noussut, joten odotin vähän enemmän ymmärrystä erilaisia elämäntilanteita kohtaan.
Kommentit (51)
Sukulaispiirissä on vastaava tapaus kuin anoppisi, joten tiedän, mitä tarkoitat. Tosin hän ilkeilee "sivistyneesti" muillekin kuin miniöilleen. Samoin hän on vaatimattomista oloista akateemiseen ammattiin valmistunut ja ilmeisesti sen vuoksi omasta mielestään joku yli-ihminen.
Suojele itseäsi ja lapsiasi siltä hirviöltä.
Minulla on anoppi, joka ei pidä mitään yhteyttä. Surettaa kun asuu lähellä eikä lapsenlapset kiinnosta ollenkaan. Jos nyt saisin valita miehen, haluaisin kyllä sellaisen, jolla on kunnolliset vanhemmat. Isovanhempia ei voi oikein korvata millään.
aiheesta, sekä ap:n siisteystottumuksista että palkasta. Vaikka taisit sen kyllä ymmärtääkin, kunhan sun nyt on vaan pakko inttää vastaan kaikessa paremmuudessasi, ääliö.
T. ei-ap
se että ei tuolla palkalla ja omaisuudella pahasti siivoojia palkata.
Mitä loukkaavaa siinä oli?
Minä olisin kai tähän jatkanut, että teillä onkin täällä niin siistiä ja kysynyt onko ollut helppo löytää rehellinen, huolellinen siistijä.
Älä lähde tyhmäilyyn mukaan. Kuinka usein nyt sitten tulet anoppia tapaamaan. Anna rouvan kertoa itsetään, pojastaan. Kysy neuvoa tai mielipidettä.
Yleensä mitä vaatimattomammista olosuhteista joku on kotoisin sitä hanakammin he haluavat asian unohtaa.
Viesteistä päätellen olette ainakin 30+. Miksi mies ei itse osaa siivota? Onko hänellä ex, joka oli sekä kotiorja että hyvätuloinen ja anopin suosikki?
mutta eihän se anoppi mitään ap:n siivoamisista puhunut, vaan poikansa. Ei kai ap nyt sentään ala passata sitä miestään, vaikka saakin surkeaa palkkaa??
Ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa opetella vittuilemaan, tai nätisti sanottuna, pitäämään puoliaan. Jos olet pasifisti, älä tule itkemään jos saat köniisi kun kieltäydyit opettelemasta taitoja joilla voi vahingoittaa. Toiset ihmiset haluavat tulla vahingoitetuksi. Koskaan ei ole liian myöhäistä opetella verbaalisen tai fyysisen itsepuolustuksen alkeet. Meillä kaikilla on ne nappulat joita vääntelemällä nousee kiukku pintaan. Sinun täytyy vain löytää ne anopin heikot kohdat.
Suomalainen kestää kaikkea muuta paitsi vittuilua.
Miksi kummassa _ap:n_ pitäisi huolehtia kodin siisteydestä? Eiköhän tämä asia kuulu ihan molemmille. Jos mies haluaa palkata siivoojan, palkkaa. Jos ei ole varaa, niin sitten opetellaan itse siivoamaan. En ymmärrä mitä miehen äidille voi edes kuulua ap:n siivous tai siivoamattomuus.
se että ei tuolla palkalla ja omaisuudella pahasti siivoojia palkata.
Mitä loukkaavaa siinä oli?
että meillä kävi siivooja. Olen kovapalkkainen humanisti, eikä anoppi ole opettanut yhtäkään lastaan siivoamaan, enkä minä yksinäni huushollia ehdi hoitaa, joten palkkasin siivoojan.
Tää kuulemma ajaa miehen perikatoon.
Eli ts. anoppi täytyy kouluttaa kuten lemmikki. Hänen tulee oppia mikä on hyväksyttyä käytöstä ja mikä ei.
siivoamisesta, koska hän vastaa kolmen sotkemisesta, mies yhden.
mitä anoppi tarkoittaa. Pyydä tarkennusta niin kauan, että hänen on pakko sanoa, että kunhan tässä vittuilen lämpimikseni. Kaikkiin kodinhoitokommentteihin voit vastata miestäsi rakastuneesti halaten, että te teette kaiken yhdessä omassa pikku kodissanne.
Ja itse tosiaan olen 30+. Taustalla kummittelee todella miehen ex, joka oli samassa (hyvätuloisessa) ammatissa kuin mies. Ex oli ehkä anopilleni ns. ihanneminiä, mutta miesytävääni hän kohteli todella ikävästi. Useita kertoja pettämistä ym. Heillä ei onneksi ole lapsia yhdessä.
Hassua kyllä: miesystävällä käy tälläkin hetkellä siivooja, mutta anoppi kuvittelee, että minuun ja lapsiin kohdistuvan tulevan elatustaakan (!) vuoksi ei sitten enää olekaan mihinkään varaa.
koska et sinä elätä mitenkään tuolla palkalla teitä.
Ilemisesti hänestä esim. me pienipalkkaiset lastentarhanopettajat olemme pohjasakkaa, joilla ei saisi olla miestä tai perhettä.
koska et sinä elätä mitenkään tuolla palkalla teitä.
Ja itse tosiaan olen 30+. Taustalla kummittelee todella miehen ex, joka oli samassa (hyvätuloisessa) ammatissa kuin mies. Ex oli ehkä anopilleni ns. ihanneminiä, mutta miesytävääni hän kohteli todella ikävästi. Useita kertoja pettämistä ym. Heillä ei onneksi ole lapsia yhdessä.
Hassua kyllä: miesystävällä käy tälläkin hetkellä siivooja, mutta anoppi kuvittelee, että minuun ja lapsiin kohdistuvan tulevan elatustaakan (!) vuoksi ei sitten enää olekaan mihinkään varaa.
Eksäsi petti sua jonka takia jätit hänet, lastesi isän, mutta nykyisen miesystäväsi kohdalla on mielestäsi onni ettei tällä ole lapsia petturieksänsä kanssa.
Aplodit tälle.
Mutt hymyssä suin kettuilu on kyllä myös loputtava muuten ei kannata olla tekemisissä.
Mulla kokemusta anopista, jonka kehuissakin oli piikki mukana. Esim. on kova siivoomaan tuo miniä, joten varmaan vettäkin kuluu paljon. ( hauskaa tässä vielä se, että on oma kaivo, ei ole vesimaksuja. Pointtini on, että tiedän miten tuollainen jäytää vaikka kuinka kova olis eikä välittäis.
lapset ovat kärsineet huoraavasta vanhemmasta, eikä kahden perheen lapset?
Ja itse tosiaan olen 30+. Taustalla kummittelee todella miehen ex, joka oli samassa (hyvätuloisessa) ammatissa kuin mies. Ex oli ehkä anopilleni ns. ihanneminiä, mutta miesytävääni hän kohteli todella ikävästi. Useita kertoja pettämistä ym. Heillä ei onneksi ole lapsia yhdessä. Hassua kyllä: miesystävällä käy tälläkin hetkellä siivooja, mutta anoppi kuvittelee, että minuun ja lapsiin kohdistuvan tulevan elatustaakan (!) vuoksi ei sitten enää olekaan mihinkään varaa.
Eksäsi petti sua jonka takia jätit hänet, lastesi isän, mutta nykyisen miesystäväsi kohdalla on mielestäsi onni ettei tällä ole lapsia petturieksänsä kanssa. Aplodit tälle.
että meillä kävi siivooja. Olen kovapalkkainen humanisti, eikä anoppi ole opettanut yhtäkään lastaan siivoamaan, enkä minä yksinäni huushollia ehdi hoitaa, joten palkkasin siivoojan.
Tää kuulemma ajaa miehen perikatoon.
Seisoohan mies täysin sinun puolellasi? Vai onko äitinsä tossun alla ja tekee tälle (kaiken) mieliksi? Jos jälkimmäistä, harkitse vielä hyvin, haluatko tuollaista anopiksesi.