Kiertäkää kaukaa CityDeal
Olen itsekin ostanut diilejä heiltä, vähän kompurointia ollut, joten tutkin taustoja.
Kuinka ollakaan heillä on vaikuttajaksi tullut sama heppu jonka kanssa olin muutama vuosi sitten napit vastakkain. Poliisin avulla sain rahani takaisin silloisesta ostoksestani, jota ei koskaan toimitettu, koska heppu teki konkat silloisessa firmassaan.
Että varokaa, tämäkin firma menee ennen pitkää ihan ketuilleen.
Kommentit (6)
olen ostanut paljon palveluja sitä kautta ja en voisi olla tyytyväsempi. Melkein kerran kuussa ostan ainakin jotain ja kaikki on toimnut kunnolla.
olen ostanut paljon palveluita ja on toiminut hyvin. Yksi kampaaja oli ottanut liikaa asiakkaita ja ei pystynyt toteuttamaan diiliä joten citydeal maksoi rahat takaisin. Ei ole ollut kohdallani ainakaan ongelmia.
ostin erään palvelun citydealin kautta viime kuussa. Maksoin palvelun ja se piti olla käytettävissäni tammikuussa. Nyt kuitenkaan palveluntuottaja ei ole saanut rahoja citydealilta, joten ostamaani kurssia ei ole voitu toteuttaa! Haistan palaneen käryn :( Näinköhän rahani menivät hukkaan?
En mitenkään puolustele tuota yritystä, me ollaan erästä sen kautta ostettua tuotetta odotettu jo pari kuukautta, mutta tilitys näissä diilipaikoissa ei tietääkseni mene noin päin. Lisäksi se sun palveluntuottaja tekee itselleen hallaa tuollaisella toiminnalla, jos haluaa asiakkaan pysyvän asiakkaana ja laittavan sanan kiertämään, silloin tälle ei mennä valittamaan omista huonoista liikesuhdevalinnoista.
Etkö ole Citydealiin ollut yhteydessä?
Kaikki on toiminut joka kerta hienosti.
ostin erään palvelun citydealin kautta viime kuussa. Maksoin palvelun ja se piti olla käytettävissäni tammikuussa. Nyt kuitenkaan palveluntuottaja ei ole saanut rahoja citydealilta, joten ostamaani kurssia ei ole voitu toteuttaa! Haistan palaneen käryn :( Näinköhän rahani menivät hukkaan?