Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pienin/suurin määrä lapsia jonka voisit kuvitella itsellesi?

Vierailija
27.12.2011 |

Minulla vähintään kolme enintään viisi. Kaksi tuntuis liian vähältä ja enempää kuin víisi en jaksaisi hoitaa eikä rahat riittäisi kun elämä pääkaupunkiseudulla on niin kallista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole minulle mikään pakkomielle ja elän täysin onnellista elämää ilmankin. Luulen että neljä olisi ehdoton maksimi, ja silloinkin niin että viimeinen on ns. iltatähti. Ei siis neljää pikkulasta samaan talouteen.

Vierailija
2/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin olisi varmaan 9 tai 10, pidän lapsista, heidän kanssaan on kivaa, rahat ja talokin riittäisi nykyistä isommalle perheelle. Lapsia on 3 eikä enempää tule, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi täyssiskoa ja sitten sisaruspuolia ja en todellakaan halunnut omilleni samaa laumaelämystä.

Vierailija
4/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ja kaksi

Vierailija
5/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis on 3 lasta mulla

Vierailija
6/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kolme nyt 5 yhden jos joskus vielä saisi

Vierailija
7/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyy saamaan lapsia, niin 1-3.

Vierailija
8/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 3 on vielä ihan realistinen. 4 enemmän sellainen, että jos vaikka 3. kerralla tulisi kaksoset tmv.

Pienin määrä on 2. Yksikin menisi, jos olisi tullut jotain yllättävää. Lapsettomiksi emme olisi jääneet, vaan sitten olisimme käyttäneet muita vaihtoehtoja (adoptio).

Lapsia on siis nyt 2 ja toivoisin vielä yhtä. Viimeinen tulisi pienen hengähdystauon jälkeen, koska vanhemmat lapset ovat jo 4 ja 6.

Vierailija
9/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni perhe paras minulle. Nyt on yksi lapsi ja mietimme tehdäkö toista vaiko eikö.

Vierailija
10/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta ja isoin 8- vuotias, on jo melko itsenäinen. Jos lisää tulisi niin lapset kasvaa kokoajan suuremmiksi ja oppii enempi.

2- vuotiaana meillä lapset on ollut päiväkuiviä, pukee itse vaatteensa, syö itse ja siivoaa jälkiään. En sano että kaikkien pitää tehdä kuten me joten ei ihme jos olisi kamalaa saada paljon lapsia jos kaikkia meinaa pukea/riisua/syöttää.

Voisin hyvin kuvitella että lapsia menisi tuossa ohessa useampikin. Tilanpuute olisi ainoa joka voisi haitata ja kun ikää alkaa karttumaan niin kaikkien lastaaminen tila-autoon (nyt 7 paikkanen pitäisi vaihtaa 9 paikkaseen). Lähinnä taloon ei mahdu ja sekin pitäisi vaihtaa suurempaan.

Aina on mahdollista että joku kuolee. Iso auto-onnettomuus ja siinä meni kaikki lapset. Senkin jälkeen pitää oppia elämään muuttuneessa tilanteessa.

Vierailija
11/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällä hetkellä poika 4v ja tyttö 2v ja odotan kolmatta rv8.Kaksi on tuntunut ihan sopivalta mutta kaipuu kolmannesta on raastanut sydäntä.Kun tämä tulokas vain matkassa pysyisi meidän perhe on varmaankin sitten koossa.

Vierailija
12/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä on 3 lasta. Ihan hyvin voisi tulla vielä muutamia lapsia lisää, jos raskaudet selviäisin ilman pitkää sairaalajaksoa.

Itse olen 7 lapsisesta perheestä (ilman uskonnollista tms. syytä) ja olen kokenut sen pelkästään positiivisena asiana. Tosin meillä on vähintään 3 vuoden ikäerot kaikilla, joten mitään kaaottista pikkulapsivaihetta ei ole ollut.

Vierailija
13/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesti ja henkisesti. Sille määrälle voin taata hyvän lapsuuden ja kasvatuksen.

Vierailija
14/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on jopa 18 lasta. Mutta valehtelevat! Lestojenkin hyveellisyys ja lapsirakkaus tulis punnittua kun lapsilisät lakkautettais viideksi vuodeksi.

Vierailija
15/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 pienin ja 2 suurin. Nyt on 2 ja todellakin riittää ja olen jo 45, joten lisää ei tule.

Vierailija
16/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi olisi sopiva:) Pidän lapsista, valitettavasti se mies vielä puuttuu.

Vierailija
17/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kolme, enintään viisi se täällä olisi :) mieluimmin neljä.

Vierailija
18/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..JOS olet tiedostava ihminen, et katso voivasi lisääntyä kuin kanit.

Vierailija
19/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi on minusta minimi. Sisarus on rikkaus ja opettavainen kokemus. Neljä olisi liikaa, aiheuttaa liikaa käytännön hankaluuksia meidän elämäntyylillä.

Kaksi on ja siihen jää, jos ei tule vahinkoja.

Vierailija
20/36 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikä, jaksaminen ja raha-asiat ratkaisevat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi