Sinun miehesi vetoaa minuunkin?
Aloitin työt uudessa työpaikassa kesäloman jälkeen. Alkuunsa en ollut missään tekemisissä miehen kanssa, mutta sitten esimiehemme kekkasi, että meillepä voisi antaakin yhden yhteisen projektin. Ajattelin alkuunsa, että ihan mukava mies, mutta saapa nähdä, että miten henkilökemiamme kohtaavat. Mies on aika hallitseva esimerkiksi ruokatunneilla ja kahvitauoilla ja pelkällä olemuksellaan ja liikkumisellaan ja puheillaan vangitsee aika monet hetket.
Yhteinen projekti on vähän lähentänyt meitä. Mitään ei ole tapahtunut välillämme (vielä), mutta katseemme kohtaavat ajoittain. Ajattelin kirjoittaa tänne ketjua, että mitä kaikkea tämän miehen kanssa sitten tulevina kuukausina tulee tapahtumaan. Tarina varmaan loppuu kesän alussa, koska silloin määräaikainen työsopimukseni loppuu. Mahdollista tietty on, että sitä uudistetaan, mutta paljon mahdollista on, että itsekin haen jonnekin muualle töihin.
Tuli tässä mieleen, että se voi olla jonkun teistä mies, jonka kanssa me pitkiä katseita ajoittain vaihdetaan.
Kommentit (43)
Ihan perusmukava päivä minulla siis, mutta tällä miehellä oli kyllä selvästi nyt huono päivä. Ei kyllä varsinaisesti käyttäytynyt mitenkään erityisen huonosti, mutta tiedättekö, kun ihmisestä tulee sellainen takakireän oloinen ja sen oloinen, että ihminen on vihainen. Osaan kyllä arvata, että mikä asiaan vaikutti eli työasiahan tässä oli taustalla. On kyllä mukava tulla kotiin tasapainoisen ja rauhallisen oman miehen rinnalle.
Ihan perusmukava päivä minulla siis, mutta tällä miehellä oli kyllä selvästi nyt huono päivä. Ei kyllä varsinaisesti käyttäytynyt mitenkään erityisen huonosti, mutta tiedättekö, kun ihmisestä tulee sellainen takakireän oloinen ja sen oloinen, että ihminen on vihainen. Osaan kyllä arvata, että mikä asiaan vaikutti eli työasiahan tässä oli taustalla. On kyllä mukava tulla kotiin tasapainoisen ja rauhallisen oman miehen rinnalle.
ehkä sen miehen ihanuus nyt vähän karisi, yhtä tylsiä ärisijöitä ne kaikki jännittävimmätkin on jossain vaiheessa :)
ärissyt, mutta tänään tuli mieleen, että jos ei olis ollut töissä, niin ehkä olis voinutkin äristä.
Oma mies ei ole kyllä mikään ärisijä koskaan, joten siitä pisteet hänelle.
jutella aion ja kokeilla, että josko saisin miehen ihastumaan minuun.
ap
Siinä se ongelma on, että ihastut itse ja sitten sattuu kaikkia. Muista, että miehelle noi jutut on aina vain seksiä, naisille tulee herkemmin tunteet mukaan!
Tehtiin paljon yhteistä projektia, jonka olemme itse keksineet eli tää ei ole se prokkis minkä pomo meille keksi vaan ennemminkin sellainen yhteinen kehityshanke. Lisäksi mulla oli yks lyhyt rutiinijuttu tehtävänä, johon mies halus tulla mun seuraksi paikalle. Oikein mukavaa.
Tänään jotenkin tajuntaan kuitenkin iski se, että kuin noloa se on, jos tästä kehittyy jotain pientäkään. Siis mulla kyllä jäät pysyis hatussa ja uskon, et tällä miehelläkin kyllä, mutta entä jos jotkut töissä huomaa tän meidän pikkuisen kipinän. Kuin hulluina ne meitä pitää, kun me ollaan kuitenkin molemmat tahoillamme perheellisiä. En ole oikein koskaan välittänyt että mitä muut ajattelee, mut työpaikka on kuitenkin paikka, jossa ollaan 8-9 tuntia päivässä, niin onhan se tosi järkyttävää, jos kaikki sit tuomitsee. Lisäksi kävi ehkä haivahdus huonoa omaatuntoa mielessä, kun mies tuijotteli mua suoraan silmiin ja heitettiin rankkaa läppää. Toisaalta läppä oli niin rankkaa, että ei sitä kyllä kukaan ulkopuolinenkaan olisi voinut mitenkään romanttisena pitää, joten ennemmin jutustelumme oli sellaista hyvä jätkä meiningillä heitettyä juttua kuin mitään flirtailua. Parhaassa tapauksessa tää juttu tyrehtyy heti alkuunsa sellaisessa vipinämielessä ja kehittyy ehkä tuollainen hyvä jätkä tyyppiseen läpänheittoon ja ajoittaisiin maailmanparannus sessioihin.
Mistä te juttelitte maailmanparannussessiossanne? Kuinka pitkään?
Tehtiin paljon yhteistä projektia, jonka olemme itse keksineet eli tää ei ole se prokkis minkä pomo meille keksi vaan ennemminkin sellainen yhteinen kehityshanke. Lisäksi mulla oli yks lyhyt rutiinijuttu tehtävänä, johon mies halus tulla mun seuraksi paikalle. Oikein mukavaa.
Tänään jotenkin tajuntaan kuitenkin iski se, että kuin noloa se on, jos tästä kehittyy jotain pientäkään. Siis mulla kyllä jäät pysyis hatussa ja uskon, et tällä miehelläkin kyllä, mutta entä jos jotkut töissä huomaa tän meidän pikkuisen kipinän. Kuin hulluina ne meitä pitää, kun me ollaan kuitenkin molemmat tahoillamme perheellisiä. En ole oikein koskaan välittänyt että mitä muut ajattelee, mut työpaikka on kuitenkin paikka, jossa ollaan 8-9 tuntia päivässä, niin onhan se tosi järkyttävää, jos kaikki sit tuomitsee. Lisäksi kävi ehkä haivahdus huonoa omaatuntoa mielessä, kun mies tuijotteli mua suoraan silmiin ja heitettiin rankkaa läppää. Toisaalta läppä oli niin rankkaa, että ei sitä kyllä kukaan ulkopuolinenkaan olisi voinut mitenkään romanttisena pitää, joten ennemmin jutustelumme oli sellaista hyvä jätkä meiningillä heitettyä juttua kuin mitään flirtailua. Parhaassa tapauksessa tää juttu tyrehtyy heti alkuunsa sellaisessa vipinämielessä ja kehittyy ehkä tuollainen hyvä jätkä tyyppiseen läpänheittoon ja ajoittaisiin maailmanparannus sessioihin.
Jos haluat, että määräaikaista työsuhdettasi jatketaa, käyttäydy asiallisesti. Esimiehet ei halua työpaikalle parisuhdesotkuja, jotka saattavat viedä työkyvyn täysin. Jo tällainen havaittavissa oleva jännitekin välillänne voidaan huomata ja firman etu on silloin olla jatkamatta työsuhdettasi.
Mietin kauheasti, että onko kyseessä joku työkaverimme, joka on kuunnellut meidän jutteluita ja nyt kyselee täällä. Voisikohan mies voinut jutella vaimolleen, että mistä ollaan juteltu? Uskoisikohan miehen vaimo, että tunnistaa miehen jutuistaan, jos kerron niistä?
Tänään ei parannettu maailmaa juurikaan ja osa jutuistamme sivuaa töitämme, joten niistä en uskalla jutella sen enempää. Usein puhumme kuitenkin sellaista asioista kuin minkälaisia ajatuksia ihmisillä on yleensä. Kuinka monet ihmiset ovat mustavalkoisia ja jotkut kategorisoivat asioita ja tekevät johtopäätöksiä asioista joista ei voi tehdä johtopäätöksiä. Välillä puhumme parisuhteista yleisellä tasolla, joskus politiikasta ja paljon sellaisista töitä sivuavista syvällisistä asioista. Yleensä juttelumme kestävät joitain minuutteja tai joitain kymmeniä minuutteja. Työaikaa ei tähän käytetä vaan jäämme juttelemaan työpäivän jälkeen usein tai joskus juttelemme toki kahvitauolla tai ruokatauolla tai odottaessamme vaikkapa seuraavaa palaveria alkavaksi. Välillä parannamme maailmaa myös sähköposteissa ja puhelimessa puhuessamme.
Ollaan tehty töitä yhdessä nyt jonkin verran ja tätä projektiakin vähän. Eräänä päivänä kun oltiin saatu yksi osa projektista valmiiksi, niin tää mies kietoi käden mun olkapään yli ja rutisti. En silti ole mitenkään varma, että hänellä olisi mitään tunteita minua kohtaan. Hän kun ei ole ehkä ihan perisuomalainen luonteeltaan. Saattaa siis halailla ja rutistella, toisin kuin työpaikan muut miehet ei niin paljon sellaista tee.
Oudointa oli se, että mies tuli jo uniinikin.
työpäivän jälkeen yhdessä työpaikalle ja parannettiin maailmaa. Ei ollut meillä kummallakaan kiire kotiin. Mukavaa oli.
ap
Normaali työpäivä siis. Kerran tämä mies kysyi minulta ohimennen, että miten Liisa menee. Kiva oli tuo pieni vivahde, että käytti nimeäni siinä kysymyksessä.
Normaali työpäivä siis. Kerran tämä mies kysyi minulta ohimennen, että miten Liisa menee. Kiva oli tuo pieni vivahde, että käytti nimeäni siinä kysymyksessä.
Jospa et nyt keskittyisi tämän naimisissa olevan miehen vamppaamiseen vaan ihan omaan mieheesi tai vaikka töihin?
Jospa et nyt keskittyisi tämän naimisissa olevan miehen vamppaamiseen vaan ihan omaan mieheesi tai vaikka töihin?
MIKSI haluat, että mies ihastuu sinuun (onhan se mahdollista), aiotko sitten käydä paneskelemassa sen kanssa vai mitä? Jos mies joskus ehdottaakin jotain hotelliyötä, niin pystytkö kieltäytymään? Jos haluaa työpaikan juhlissa suudella tms, missä menee raja? Onko mielestäsi miestäsi kohtaan oikein viritellä työpaikalla tieten tahtoen jotain ihastusta?
Hyvä kysymys. Varmaan siksi, että epäilen, että hän on jo ihastunut, mutta tavallaan haluaisin sille fiilikselle vahvistuksen, etten vain kuvittele kaikkea. En aio paneskella. Pystyn kieltäytymään hotelliyöstä ja samoin suudelmista. Ei varmaan ole oikein, mutta en toisaalta aio elää pullossa avioliitossanikaan. Avioliittoani enkä tämän miehen avioliittoa en halua hajoittaa. Ilmeisesti haluan leikkiä vain tulella.
joku mies on kiinnostunut? Eikö se ole ihan normaalia, vaikka olisi ihastunut parisuhteessa ollessaan? Jotkut varmaan saa huomioa paljon helpomminkin ulkonäkönsä takia.
joku mies on kiinnostunut? Eikö se ole ihan normaalia, vaikka olisi ihastunut parisuhteessa ollessaan? Jotkut varmaan saa huomioa paljon helpomminkin ulkonäkönsä takia.
se on normaalia, ja olen itsekin ollut, mutta ei tietysti tuntuisi kivalta, jos oma mies puhuisi jostain työpaikan naisesta kuten sinä puhut tuosta miehestä. Tai siis omalle kohdalle on kivaa, kumppanille ei. Tosin varmaan pitemmissä parisuhteissa on eri juttu eikä sillä ole enää niin väliä vaikka toisella olisikin ihastuksia.
että emme näe vielä alkuviikosta ollenkaan. Vielä viikonlopun perään pitää kärvistellä toiset kaksi päivää.
ap
Tuntui vaan niin hyvälle, kun tämä mies laittoi minulle tänään tekstarin. Harvoin kai sitä viikonloppuna työkaverin kanssa tekstaillaan.
ap
tän kirjoittamisen ihan liian aikaisin ja voi olla, että tämä juttu nyykähtää ennen kuin on alkanutkaan. Toisaalta ajattelin, että kirjoittelen nyt kerrankin sellaisesta kahden sielun tutustumisvaiheesta eikä vain siitä, kun ollaan samaan punkkaan hypätty. Tuo jälkimmäinen kun ei ole se mitä tässä on tulossa tapahtumaankaan.
ap