Huominen myrsky ja risteily?
Voihan himputti, lapset odottaa vuotuista pallomeriannostaan ja huomiseksi on luvattu kamalaa myräkkää, uskaltaakohan sinne ollenkaan lähteä?
Kommentit (58)
Eckerö Linellä mennään eli suht iso laiva, ei kuitenkaan mikään ruotsinlaivan kokoinen.
Kyllä kai huomenna jo uskaltaa lähteä? Meitä olis lähdössä kaksi aikuista ja 5- ja 1-vuotiaat lapset.
Me peruttiin tuo tapaninpäivälle varattu risteily ja saatiin matka siirrettyä keväälle. EI harmita tippaakaan, mitä järkeä aiheuttaa lapsille laivapelkoa jos äiti kammoaa jo ennakkoon näin paljon mysrkyaaltojen keikutusta ja hytissä oksentelua...
ilmeisesti ruotsinpaatti. Ne kai nyt kulkee aina.
Mutta kylhän siellä sit niitä merisairaita on... yäk. Ite inhoan laivamatkustusta muutenkin, joten en kyllä lähtis, mutta en nyt olis lähteny alun perinkään. Kai jotkut siitä keinunnasta tykkääkin.
Voihan himputti, lapset odottaa vuotuista pallomeriannostaan ja huomiseksi on luvattu kamalaa myräkkää, uskaltaakohan sinne ollenkaan lähteä?
laiva lähtee satamasta, on ammattilaisten tekemä riskiarvio lähdön turvallisuuden kannalta positiivinen.
Matkapahoinvointilääkkeillä kannattaa silti varautua.
Itse herkästi merisairaana kokisin kyllä kammotuksen lähteä huomenna laivalle, tai no voihan pahin olla jo ohi, tää yö kai se pahin on. Itse mennää viikon päästä ja toivon tyyneyttä. Meri kun on sula niin laivat keinuu enempi. Jääväylällä jäät kyllä kolisee laitoihin, mutta keinunta vähäsempää.
Tsemppiä sulle ja Postafenia huuleen ennalta ettei yökötä (jos taipuvainen oot siihe)! :)
menossa. vähän kyllä mietityttää, onko siellä kivaakaan jos laiva heiluu kamalasti. Täytyy hakea apteekista niitä pahoinvointipillereitä, saakohan lapset syödä niitä?
Itse en lähtisi.
katsopa ruotsalais- ja norjalaissivuilta videota, joka on kuvattu laivasta. 15-metriset aallot näyttävät aikamoisilta.
Itse en lähtisi.
katsopa ruotsalais- ja norjalaissivuilta videota, joka on kuvattu laivasta. 15-metriset aallot näyttävät aikamoisilta.
videoiden pohjalta ei amatöörin kannata arvioida sitä, millainen myrsky tänne on tulossa.
jos vaan mahdollista, niin siirtäkää risteilyä ja tehkää huomenna jotain muuta kivaa. Oltiin viime talvena kamalalla tuulella lasten kanssa Tukholman risteilyllä ja yö oli yhtä tuskaa keinumisineen..ja mua "keinutti" noin kolme viikkoa (!!!) sen risteilyn jälkeen.
niin vaan siirtää? Mistä noita norjalaisia sivuja löytää?
eikö kuitenkin jo illaksi luvannut että hieman tuuli hellittää? Tukholmaan lupasi ihanaa tiistaipäivää +9 ja aurinkoista.
puhelinpalvelun kautta, mutten tiedä, että miten se käy näin lyhyellä varoitusajalla, voi olla ettei onnistu.
Mutta tietääkö joku voiko maksettua risteilyä
Jos laiva lähtee satamasta, matkaa ei voi noin vain siirtää. Ellei sitten varustamo tahdo olla niin ystävällinen, että antaa vaihdon tehdä.
Herranen aika sentään, katso nyt ennusteita. 27 m sekunnissa tuulta merialueelle.
Siljasta en osaa sanoa, mutta Vikingin risteilyn siirtoa voit itse koettaa vaikka nyt kirjautumalla niiden sivuille.
Itelläni olisi ollut matka Tallinaan 29-30 päivä ,mutta peruttiin.
Voihan ne ilmat muuttua!Itelläni olisi ollut matka Tallinaan 29-30 päivä ,mutta peruttiin.