Taas teen pedin itselleni vierashuoneeseen, surullista :(
Mies kuorsaa nykyään joka yö. Ennen se oli satunnaista ja tönäisemällä siitä selvittiin. Mutta nyt mies kuorsaa hiljalleen "surisemalla" yöt läpeensä. En voi nukkua siinä vieressä, vaikkei ääni mitenkään kova olekaan, mutta riittävän häiritsevä kuitenkin. Eli nukumme nyt sitten erikseen. Mutta on se surullista, kun ei enää voi nukahtaa oman kullan viereen ja jutella pimeässä vielä jotain ja herätä yhdessä. Jotain parisuhteessa muuttuu ratkaisevasti, kun nukutaan erillään. Seksiä on toki edlleen, muttei läheskään niin spontaania kuin ennen. Voi surkeus :(
Kommentit (49)
tai kuuntele kuulokkeilla musiikkia tai radiota, nukahdat itsekin. miehelle apua lääkäristä
Minäkin olen nukkunut niiden kanssa jo vuosia, mies kuorsaa kuin katupora tai vähintäänkin kurnuttaa.
ja tuon saman myötä minusta tuntuu, että olemme etääntyneet tosi pahasti. Olen menettänyt ystävänkin, sillä iltaisin ennen nukahtamista oli tapana jutella kaikesta, ja tyhjensin mieltäni. Nyt olen jotenkin tosi yksinäinen, ja tunnen välillä tulevani hulluksi, kun ei ole ketään, jolle puhuisi tai joka ymmärtäisi. Muulloin ei oikein lasten takia ehdi ja voi puhua kaikkea...
Olettekos ehdottajat itse kokeilleet korvatulppia? Kyllä niiden läpi puhekin kuuluu, ne vain hiukan vaimentavat taustamelua. Kuorsauksen desipelit kuitenkin herkästi ovat normaalia puhetta korkeammat...
Kai nyt voi mennä yhdessä nukkumaan ja sitten tarvittaessa siirtyä muualle.
eikä ne korvatulpatkaan aina riitä. Suodattaa toki mutta silti kuuluu häiritsevän kovaa.
Mies ärsyyntyy mun tönimisestä joten nykyään sirryn usein keskellä yötä toiseen huoneeseen.
ei ap
itse en ole taas kahteen yöhön nukkunut. Meillä on myös vähän alle 11kk ikäinen lapsi, joka on valvottanut minua vähemmän kuin miehen kuorsaus. Ja myönnän, nukuin paljon paremmin niinä öinä, kun mies nukkui lapsen huoneessa ja minä vauvan kanssa meidän sängyssä. MUTTA, vaikka en saa nukuttua miehen kuorsauksen takia, niin silti mieluummin pidän miehen vieressäni, kuin nukun yksin (Lapsi nukkuu pinnarissa mun vieressä).
kuorsaavat puolisonne korvalääkärille saamaan nielun kumennushoitoa. Auttaa varmasti kuorsaukseen, ainakin vähentää huomattavasti jollei lopu kokonaan. Eli lääkäriin mars!
jo ainakin vuoden tai kaksi, Kuuluu se kuorsaus tännekin, mutta ei niin kovana. Meillä ei ole enää seksiäkään, kun miehellä ei seiso. Aika aikaa kutakin.
kun n ruvennut kuorsaamaan?meillä mies lihoi ja rupesi kuorsaamaan sit laihutti 10 kiloa pois ja nyt ei ole tätä ongelmaa enää ja palasin mieheni viereen nukkumaan:)mut tuo aika kun nukuin lasten huoneessa oli surullista ja kaikenlisäksi söi suhdettamme mutta myös vahvisti.
Mies kuorsaa nykyään joka yö. Ennen se oli satunnaista ja tönäisemällä siitä selvittiin. Mutta nyt mies kuorsaa hiljalleen "surisemalla" yöt läpeensä. En voi nukkua siinä vieressä, vaikkei ääni mitenkään kova olekaan, mutta riittävän häiritsevä kuitenkin. Eli nukumme nyt sitten erikseen. Mutta on se surullista, kun ei enää voi nukahtaa oman kullan viereen ja jutella pimeässä vielä jotain ja herätä yhdessä. Jotain parisuhteessa muuttuu ratkaisevasti, kun nukutaan erillään. Seksiä on toki edlleen, muttei läheskään niin spontaania kuin ennen. Voi surkeus :(
käyttäneeni niitä vuosia. Ei kokonaan äänet katoakaan, mutta sen verran että saan itse unenpäästä kiinni.
Tulppiakin on erilaisia. Ei ne superlonimaiset talitintin tamponit juuri mitään autakaan.
korvatulppia, niihin tottuu. Mä en tiedä kuinka nyt vaan käy, kun meille syntyy pieni vauva ja en voi niitä enää käyttää :(
En minä osaa korvatulppia käyttää ja haluan olla tarvittaessa kuuleva, jos vaikka lapsille tulis joku hätä tai vastaavaa. En halua olla kuurona yöllä.
Ja ompele miehen yöpaidan selkämykseen pieni tasku, jonne laitat golfpallon. Mies ei pysty sitten unissaan kääntymään selälleen, pallo häiritsee sen verran, että kääntyy takaisin kyljelleen. Kyljellään nukkuva ei kuorsaa. Helppo ja toimiva keino, jos mies vain osaa nukkua kyljellään!
totuttelin väkisin korvatulppiin, vaikka koskaan en ole sietänyt korvissani mitään. En musiikkialaitteita tms. Nykyään nukun aina tulppien kanssa.
Ja tämä on oikeasti hyvä tuote!
http://www.apteekkituotteet.fi/Silence-kuorsaamista-estaevae-spray-50-ml
Mies lihoi ja kuorsaus alkoi. Minäkin yritin ensin nukkua vieressä. Mutta kyllä sitä muutaman kuukauden univelkojen jälkeen alkaa kaipaamaan kokonaisia yöunia.
Mä olen jo liiankin tottunut nukkumaan yksin. En tiedä, osaisinko enää edes palata yhteiseen sänkyyn.. :/
Korvatulppia en osaa pitää, kokeiltu on. Mies on koettanut poppaskonsteja kuorsaamiseen, ei auta. Laihduttamisetkaan ei ole onnistunut.
kuorsaajalle siis :)
Just eilen kuulin, että kuulemma auttaa.
Ja ompele miehen yöpaidan selkämykseen pieni tasku, jonne laitat golfpallon. Mies ei pysty sitten unissaan kääntymään selälleen, pallo häiritsee sen verran, että kääntyy takaisin kyljelleen. Kyljellään nukkuva ei kuorsaa. Helppo ja toimiva keino, jos mies vain osaa nukkua kyljellään!
meillä mies kykene kuorsaamaan jopa mahallaan =( Toki harvemmin mutta sekin on nähty. Kyljellään kuorsaa aivan varmasti
Kai nyt voi mennä yhdessä nukkumaan ja sitten tarvittaessa siirtyä muualle.
jos juttelee ja ensin alkaa nukuttaa omassa sängyssä, sitten alkaa kuorsaus eikä pysty nukkumaan, sitten hipsii toiseen huoneeseen viileisiin lakanoihin, virkistyy ja alkaa taas odotella unta. Yleensä se kuorsaaja on se ongelman aiheuttaja, ja mikä kumma siinä on, että nämä kuorsaajat eivät viitsi edes sen vertaa uhrautua, että odottaisivat kuorsaamattoman nukahtavan ensin kunnolla, ja kävisivät sitten vasta unille. Ei - kyllä se pitää niin olla, että kuorsaajan puolison tulee kärsiä kaikin tavoin!
siis sillain tietenkin että pillu on valmiiksi märkänä, kyllä se siitä tokenee sitten.