Miksi te vastaatte tuolle psykikselle? ev
Kommentit (5)
Menettänyt jo vitsinsä, toistaa itseään. En edes avaa sen avauksia. Ehkä se juttelee itsekseen.
hän saa varmaan orgasmin joka kerta kun joku vastaa. Ei se ole keltään pois.
että suurin osa vastaajista on uusia palstalla.
Kun tutustuin Psykikseen, otin aivan vakavasti kaiken mitä hän kirjoitti, olin kovin ahdistunut siitä mitä hän kirjoitti lapsistaan ja vastailini hänellä vilpittömästi. :)
Kun vähän aikaa täällä pyörii oppii tunnistamaan jo PM:n otsikot, joten ketjut voi jättää avaamatta.
Vastaamisesta ei ole mielestäni samaa "huvia" kuin eläinten rääkkäämisestä, johon yksi vastaaja "tyylikkäästi" PM-ketjuja vertasi. PM:llä on koko ajan sama kestoaggressio päällä, se ei vähene eikä lisäänny kommenteista.
että suurin osa vastaajista on uusia palstalla.
Kun tutustuin Psykikseen, otin aivan vakavasti kaiken mitä hän kirjoitti, olin kovin ahdistunut siitä mitä hän kirjoitti lapsistaan ja vastailini hänellä vilpittömästi. :)
Kun vähän aikaa täällä pyörii oppii tunnistamaan jo PM:n otsikot, joten ketjut voi jättää avaamatta.
Vastaamisesta ei ole mielestäni samaa "huvia" kuin eläinten rääkkäämisestä, johon yksi vastaaja "tyylikkäästi" PM-ketjuja vertasi. PM:llä on koko ajan sama kestoaggressio päällä, se ei vähene eikä lisäänny kommenteista.
Psykiksen tunnistaa kyllä lähes aina. En ole koskaan laillasi erehtynyt luulemaan aloituksiaan tosiksi enkä siksi myöskään vastaa vilpittömästi, kun ei ole syytä. Todellakin olen oppinut, että sillä on päällä kestoagressio joka ei vastauksista heilu suuntaan eikä toiseen, mutta jos nämä ovat sen huvia niin en koe olevani sua huonompi ihminen kun satunnaisesti sen ketjuihin kirjoitan. Vuorovaikutus kai on näiden paistojen tarkoitus?
Se, että pidät toimintaani ja no, kieltämättä hieman ontuvaa vertaustani tyylittömänä, on oikeutesi. Samoin kuin on mun oikeus vastata kenen tahansa aloituksiin jos niin haluan.
Mutta joskus se on kivaa, vähän kuin menis eläintarhaan ja härnäis siellä jotain häkkieläintä. Mitä tietenkään en tee, sillä eläimet ansaitsevat hyvää kohtelua.